Autor Tema: AT.GRAMANET - CE SABADELL  (Llegit 18325 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

joseph

• Visitant
Re:AT.GRAMANET - CE SABADELL
« Respondre #100 el: 06 de Desembre de 2009, 19:22:23 pm »
Avui ens han robat, però aixó es culpa de la ineptitud de l'arbitre i Cía., però recordem que els 2 últims partits deixar al equip contrari amb 9 no es anar contra el Sabadell, lara avuí ha vingut un ínutil  i ja estar, crec que no ens beneficiaría tornar a carregar contra ells, ja sabem com o vam pagar a principi de temporada.

No faltaría más que los únicos jugadores expulsados fueran arlequinados.

Pués eso digo, que al principio se caía uno del Sabadell y acababa expulsado, por tanto dejemos de volver a crear polémica con ellos, miremos los errores ó carencias del equipo, si CASTELL vuelve el domingo a jugar de titular, este entrenador nos manda al pozo.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Gènere: Masculí
  • Siempre fieles
« Respondre #101 el: 06 de Desembre de 2009, 19:28:47 pm »
Gol totalmente legal anulado, 4 o 5 fueras de juego inexistentes, penalti a favor nuestro no pitado, amarilla a De Navas injusta, etc, etc, etc....

Hoy nos mereciamos la victoria sin duda alguna, la primera parte ha estado muy bien, con muchas ocasiones, pero como siempre, no marcamos. Bueno si, pero nos lo han anulado... La segunda parte, ha sido más igualada, pero no por ello nos mereciamos la derrota...

Enfin, arbitraje lamentable, la linier que la bajen a tercera o a regional, y al árbitro más de lo mismo.

Un saludo...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #102 el: 06 de Desembre de 2009, 19:32:48 pm »
Si vingués un arbitre d'aquest doncs tots a callar o fotre una mica mes de soroll però res de res, amb  els quatre gats de la NCA no es pot fer pressió
« Darrera modificació: 06 de Desembre de 2009, 19:33:44 pm per X-Men Aigua »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #103 el: 06 de Desembre de 2009, 19:34:12 pm »
Gol totalmente legal anulado, 4 o 5 fueras de juego inexistentes, penalti a favor nuestro no pitado, amarilla a De Navas injusta, etc, etc, etc....

Hoy nos mereciamos la victoria sin duda alguna, la primera parte ha estado muy bien, con muchas ocasiones, pero como siempre, no marcamos. Bueno si, pero nos lo han anulado... La segunda parte, ha sido más igualada, pero no por ello nos mereciamos la derrota...

Enfin, arbitraje lamentable, la linier que la bajen a tercera o a regional, y al árbitro más de lo mismo.

Un saludo...

Y otras jugadas como una falta señalada a Juvenal creo por agacharse cuando un jugador contrario salta, hasta aquí todo bien, pero luego hay una misma jugada a la inversa y ahora la falta también es contra el jugador arlequinado, son unos impresentables.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #104 el: 06 de Desembre de 2009, 19:40:25 pm »

Un saludo...

Y otras jugadas como una falta señalada a Juvenal creo por agacharse cuando un jugador contrario salta, hasta aquí todo bien, pero luego hay una misma jugada a la inversa y ahora la falta también es contra el jugador arlequinado, son unos impresentables.

con esa falta tambien me kedado yo, cuando juvenal ha hecho la falta esa el comentarista decia k le habia hecho la cama, pero esk luego mas tarde uno de la grama le ha hecho la cama a uno del sabadell y pita a favor de la grama  :smart: :rant:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #105 el: 06 de Desembre de 2009, 19:42:45 pm »

Si vingués un arbitre d'aquest doncs tots a callar o fotre una mica mes de soroll però res de res, amb  els quatre gats de la NCA no es pot fer pressió

Hombre pues el dia del Marbella en copa, eramos menos que en los partidos de liga y algo de presión creo que tuvo que sentir el árbitro...

Por otro lado, parece que los que criticamos a los árbitros no reconozcamos que nuestro equipo tmb ha hecho errores. Y una cosa no quita la otra. En el partido de hoy por ejemplo: falta de gol, fallos defensivos muy graves en defensa en el gol de la grama. Pero tmb fallos muy muy graves de los árbitros.

Un saludo...

con esa falta tambien me kedado yo, cuando juvenal ha hecho la falta esa el comentarista decia k le habia hecho la cama, pero esk luego mas tarde uno de la grama le ha hecho la cama a uno del sabadell y pita a favor de la grama  :smart: :rant:

Y algun córner inventado tmb...
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #106 el: 06 de Desembre de 2009, 19:43:16 pm »
Soteras ha dicho que la jugada del gol de la Grama no era corner sino fuera de banda .. yo no me fijado la verdad, pero si tiene razon ya le pueden poner un monumento a la Judit esta en santaco xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #107 el: 06 de Desembre de 2009, 19:44:41 pm »
Una mica més en fred...

Avui hem jugat 70 minuts molt plàcids, bastant bons i desgraciadament ens ha condicionat, ja que no hem sigut pràctics, i no hem golejat al rival quan tocava. La línier de tribuna ha tingut una errada garrafal, impròpia d'un àrbitre de la categoria, però ni ella ha fallat res davant de porteria ni ella ha deixat a un rematador sol en el segon pal en la jugada del gol de la Grama.

Desgraciadament, el futbol de Segona B és així, t'arriben un cop i et marquen, per molt malament que jugui el rival. Tampoc entenc el plantejament tàctic i jugar en un camp petit com el de la Gramenet amb un davanter sol com Arnal. En un camp així, prefereixo un davanter alt que baixi les boles cap a un mitja-punta, o en cas d'anar per davant, un davanter sol a rematar centrades.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #108 el: 06 de Desembre de 2009, 19:45:25 pm »
Soteras ha dicho que la jugada del gol de la Grama no era corner sino fuera de banda .. yo no me fijado la verdad, pero si tiene razon ya le pueden poner un monumento a la Judit esta en santaco xD

tiene toda la razón ya que yo mismo me hice la pregunta ¿pero no fue banda?

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #109 el: 06 de Desembre de 2009, 19:53:01 pm »

tiene toda la razón ya que yo mismo me hice la pregunta ¿pero no fue banda?

k mal esta el tema de los arbitros, nosotros seremos malos, pero esk los arbitros nos superan  :****
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #110 el: 06 de Desembre de 2009, 19:57:16 pm »
Sigo sin entender como puede ser q ni la línier ni el árbitro vieran al jugador de la Grama que estava en el palo en el momento del gol. Es q no han tenido ninguna duda en pitarlo, ni se a consultado la jugada ni nada de nada. Si esto no está hecho expresamente ya me direis lo q es, porq yo no lo entiendo.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #111 el: 06 de Desembre de 2009, 20:00:42 pm »
Sigo sin entender como puede ser q ni la línier ni el árbitro vieran al jugador de la Grama que estava en el palo en el momento del gol. Es q no han tenido ninguna duda en pitarlo, ni se a consultado la jugada ni nada de nada. Si esto no está hecho expresamente ya me direis lo q es, porq yo no lo entiendo.

Falta de visita a l'oculista o problemes oftalmològics.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #112 el: 06 de Desembre de 2009, 20:03:56 pm »
ROBATORI ARBITRAL CLAMOROS

Les dues jugades no admeten CAP tipus de discusió.   La posició del jugador del Gramanet dintre la porteria la veu fins i tot un nen de Pre-escolar.  En quant al "penalty", per mi és "de llibre" (fixeu-vos en l´expressió de la cara del Roberto quan cau.... això no es fingeix).  No coneix el reglament aquest senyoreta ?  No té criteri propi l´àrbitre ?   Estaven pensant en les "mussaranyes" tots dos ?..... Avui el SABADELL no ha perdut el partit....  1er. IRUN,  2on. ORIHUELA, 3er. GRAMANET....  una opció clara d´ascens i 6 possibles punts de lliga robats.

I els 13 jugadors de  la Gramanet que no han fet ABSOLUTAMENT RES per guanyar aquest partit..... pilotades, un cop de sort, i "matar el partit" de forma descarada durant l´últim quart d´hora davant la mirada complaent i carinyosa dels seus amics de l´equip arbitral.  On els hauran convidat a dinar?

Si reconeixaré que la nostra defensa ha comés greus errors de falta de contundència i concentració en el gol de la Gramanet i també que en certa manera els que ens van donara Alcoy és el que ens ha tret avui.  Però és que estem parlant precisament d´aquest de partit....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #113 el: 06 de Desembre de 2009, 20:04:18 pm »

Más el árbitro que la juez de línea ya que ésta podría ser corta de vista y el palo lo tapaba, pero el h.p. del pito no porque lo tenía de frente y en ese caso tenía que corregir a la linier porque lo vió perfectamente, han venido seguro predestinado a cometer el robo y la jugada le ha salido bien.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #114 el: 06 de Desembre de 2009, 20:04:30 pm »

Falta de visita a l'oculista o problemes oftalmològics.

si que lo han visto los dos yo creo que el arbitro sabia muy bien lo que pitaba y lo que queria,(que el Sabadell perdiera y siguiera abajo)  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #115 el: 06 de Desembre de 2009, 20:14:42 pm »
Hasta el 1-0 el equipo me a gustado,la gramanet sin hacer absolutamente nada ( el equipo mas frojito que e visto de momento esta temporada junto con el Gavà ) pero no emos sabido marcar ese 0-1 que seguramente,nos uvieran dado los 3 importantíssimos puntos en juego.

Lo de la linier,es para juzgarlo y que no arbitre más en su vida,perdida en todo momento,no sabía ni que pitava,LAMENTABLE,la verdad esque los arbitros españoles somos el hacer reír del continente,SON MALOS MALOS MALOS  :rant:

A raíz de esta crítica,estoy pensando en ir la semana que viene arbitrar algun campillo y ganarme algun dinerillo extra,total,si aquí arbitra todo el mundo cuando quiere sin tener ni idea del reglamento :arbit

En fin...me duele mas esta derrota que incluso la consechada contra el Mallorca "B".. :paret :paret

:bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #116 el: 06 de Desembre de 2009, 20:37:16 pm »

:bandera :bandera :bandera
Al diari avui surt la cronica.
http://www.avui.cat/sabadell/notices/2009/12/primera_derrota_de_pirri_en_un_partit_massa_marcat_novament_per_polemiques_arbitrals_5570.php :rant:

En la foto se ve claramente el momento del robo cometido por estos indeseables del pito y mucho más que han distorsionado en el campo de la Gramanet y no para los colores arlequinados.

:police:      :arbit      :police:

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #117 el: 06 de Desembre de 2009, 21:08:52 pm »
visto lo visto es hora que la aficion hagamos algo y mostremos nuestro descontento el domingo que viene con una gran pitada a la salida del trio arbitral o una pañolada o algo asi, por que al final estos.............. .... no van a mandar otra vez a tercera estan deseando hacerlo, y este año que el equipo no va muy bien ya estan deseando jodernos mas aun y poner su granito de arena para bajarnos, y si no al tiempo, se estan juntando el hambre con las ganas de comer, solo le deseo a la linier que le siente mal la cena y no se pueda levantar e toda la noche del water de la cagalera que le entre :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #118 el: 06 de Desembre de 2009, 22:26:30 pm »
A mi me gustaría saber que hace la asistente durante los 10 o 15 segundos desde que señala el corner hasta que llega el jugador del Sabadell a la esquina, coge el balón, lo coloca, coge carrerilla, mira donde va a centrar, centra y el jugador arlekinado del primer palo peina. ¿Donde estaba mirando todo ese rato la asistente Judith de los webs? Ni le tapaba el palo ni nada, eso no se puede permitir porque una cosa es una jugada rápida con un jugador que entra y otro que sale con un rebote por enmedio y otra cosa es el error de hoy con mucho tiempo para ver la jugada. Eso no se puede permitir, pero desgraciadamente la semana que viene la veremos pitando en otro campo por lo bien que lo ha hecho.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #119 el: 06 de Desembre de 2009, 22:34:28 pm »
Amb dues paraules: ARBITRATGE LAMENTABLE.

quina vergonya d'arbits per favor!!! que els suspenguin d'activitat, no poden anar robant partits als equips!!!
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)