Davant els últims fets i les sancions que han comportat per a Arrrrrrlekinat i també a SaC_DruMMeR, voldria fer un seguit de reflexions i voldria entablar fer açò, un poc d'advocat del diable, sempre com a simple participant del fòrum que soc, seguidor de club i també una mica com a conegut polemista del foro.
En el cas d'Arrrrrrlekinat, mos trobem en que este home, cada colp que se fot en fangars, i modestament la caga, per que per a mi, fica la pota a la galleda i a sobre la fica fins al fons, ja sabem que fa temps va tenir serios problemes amb l'administració per la seua falta de acceptació del contracte de les normes que s'establixen en el foro.
El seu cas és molt difícil de defensar, per a mi, ja que trobo absolutament fora de lloc les seues comparacions de l'administració del foro amb la dictadura feixista i asesina del fill de **** del Franco, i més que este home no deu haver caigut en la conta que per este foro se passeja gent que ha patit en la seua vida, la prohibició de la seua llengua, altris com jo, som fills de profesor d'escola que encara gràcies a influencies familiars no van matar mon avi i a mon pare le van obligar a fer-se de la Falange per a aconseguir faena i plaça i a sobre los van obligar a emigrar a Catalunya per a poder treballar sota la premisa 'de dar educación a esos catalanes'. O també el pare de cert conegut forero, socis els dos, que va estar tancat a una presó militar 6 mesos per parlar en català durant el servei militar.
Arrrrrrlekinat és jove, inexpert en la vida i de sang calenta. Té fallos, com tots los tenim, i l'ha cagat bé i fins al fons, però crec que una expulsió definitiva, és un poc desproporcionat en el seu cas. Vull demanar a els administradors, una reducció de pena, que no una anulació. També vull posar constància que un tal A.L.C., l'ha insultat greument a través d'un altri medi informàtic, referint-se a el tema de la seua sanció en el foro. No puc posar les paraules que ha rebut d'este tio, ja que serien tot asteriscos. Demanaria que açò fos també un descàrrec. En tenim coneixement, a part de l'afectat, jo i birrero. I no som precissament grans amics d'Arrrlekinat.
En el cas de SaC_DruMMeR, crec que la sanció és merescuda, que este tio té la boca més bruta que Plaça Catalunya de Barcelona un fi d'any a les 00.15 de la matinà i que mereixia un rabe, però me sembla que de bones a primeres ser una sanció definitiva me sembla molt contundent i un xic desproporcionada. Demanaria per a ell una reducció també de pena, açò si, una semaneta almenys per les paraulotes que dixa anar el nen. XD
I per la soniavaapertu! Esta, he vist que heu canviat la primera pena per una definitiva I és algo que trobo més adequat, ja que o és una ex-nòvia insatisfeta d'Arrrlekinat que sempre va a per ell o és el tal A.L.C. al qual ja li estic seguint la pista a vore si l'encalço. En açò, he vist que heu actuat sota la meua mirada excelentment.
Amb este texte no vull qüestionar les normes del foro, contracte que vaig acceptar només entrar al foro, si no que vull demanar una mica de consideració a dos foreros que han tingut dos errades greus i que els convindria de pas llegir les normes del foro també. Sempre he valorat la feina dels administradors, i supose que sempre tinc empatia per ells per el meu passat d'administrador d'un foro del Llevant, però per açò mateix, també demano esta revisió en estos dos casos.
Per acabar amb la meua misiva, també pense que el que tenia la fama de canyero, l'X-Men Aigua, ha estat substituït en el meu cor per l'X-Men Gel, que no veas com reparteix estopa. Espere que estes paraules no les preneu com un reprendiment amb els admins per part meua, ans al contrari, vos felicito per la faena que feu habitualment.