Autor Tema: Fent d'advocat del diable, o més ben dit, dels diables.  (Llegit 2200 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Fent d'advocat del diable, o més ben dit, dels diables.
« el: 19 de Desembre de 2009, 14:17:43 pm »
Davant els últims fets i les sancions que han comportat per a Arrrrrrlekinat i també a SaC_DruMMeR, voldria fer un seguit de reflexions i voldria entablar fer açò, un poc d'advocat del diable, sempre com a simple participant del fòrum que soc, seguidor de club i també una mica com a conegut polemista del foro.

En el cas d'Arrrrrrlekinat, mos trobem en que este home, cada colp que se fot en fangars, i modestament la caga, per que per a mi, fica la pota a la galleda i a sobre la fica fins al fons, ja sabem que fa temps va tenir serios problemes amb l'administració per la seua falta de acceptació del contracte de les normes que s'establixen en el foro.

El seu cas és molt difícil de defensar, per a mi, ja que trobo absolutament fora de lloc les seues comparacions de l'administració del foro amb la dictadura feixista i asesina del fill de **** del Franco, i més que este home no deu haver caigut en la conta que per este foro se passeja gent que ha patit en la seua vida, la prohibició de la seua llengua, altris com jo, som fills de profesor d'escola que encara gràcies a influencies familiars no van matar mon avi i a mon pare le van obligar a fer-se de la Falange per a aconseguir faena i plaça i a sobre los van obligar a emigrar a Catalunya per a poder treballar sota la premisa 'de dar educación a esos catalanes'. O també el pare de cert conegut forero, socis els dos, que va estar tancat a una presó militar 6 mesos per parlar en català durant el servei militar.

Arrrrrrlekinat és jove, inexpert en la vida i de sang calenta. Té fallos, com tots los tenim, i l'ha cagat bé i fins al fons, però crec que una expulsió definitiva, és un poc desproporcionat en el seu cas. Vull demanar a els administradors, una reducció de pena, que no una anulació. També vull posar constància que un tal A.L.C., l'ha insultat greument a través d'un altri medi informàtic, referint-se a el tema de la seua sanció en el foro. No puc posar les paraules que ha rebut d'este tio, ja que serien tot asteriscos. Demanaria que açò fos també un descàrrec. En tenim coneixement, a part de l'afectat, jo i birrero. I no som precissament grans amics d'Arrrlekinat.

En el cas de SaC_DruMMeR, crec que la sanció és merescuda, que este tio té la boca més bruta que Plaça Catalunya de Barcelona un fi d'any a les 00.15 de la matinà i que mereixia un rabe, però me sembla que de bones a primeres ser una sanció definitiva me sembla molt contundent i un xic desproporcionada. Demanaria per a ell una reducció també de pena, açò si, una semaneta almenys per les paraulotes que dixa anar el nen. XD

I per la soniavaapertu! Esta, he vist que heu canviat la primera pena per una definitiva I és algo que trobo més adequat, ja que o és una ex-nòvia insatisfeta d'Arrrlekinat que sempre va a per ell o és el tal A.L.C. al qual ja li estic seguint la pista a vore si l'encalço. En açò, he vist que heu actuat sota la meua mirada excelentment.

Amb este texte no vull qüestionar les normes del foro, contracte que vaig acceptar només entrar al foro, si no que vull demanar una mica de consideració a dos foreros que han tingut dos errades greus i que els convindria de pas llegir les normes del foro també. Sempre he valorat la feina dels administradors, i supose que sempre tinc empatia per ells per el meu passat d'administrador d'un foro del Llevant, però per açò mateix, també demano esta revisió en estos dos casos.

Per acabar amb la meua misiva, també pense que el que tenia la fama de canyero, l'X-Men Aigua, ha estat substituït en el meu cor per l'X-Men Gel, que no veas com reparteix estopa. Espere que estes paraules no les preneu com un reprendiment amb els admins per part meua, ans al contrari, vos felicito per la faena que feu habitualment.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
Re:Fent d'advocat del diable, o més ben dit, dels diables.
« Respondre #1 el: 19 de Desembre de 2009, 14:36:26 pm »
Davant els últims fets i les sancions que han comportat per a Arrrrrrlekinat i també a SaC_DruMMeR, voldria fer un seguit de reflexions i voldria entablar fer açò, un poc d'advocat del diable, sempre com a simple participant del fòrum que soc, seguidor de club i també una mica com a conegut polemista del foro.

En el cas d'Arrrrrrlekinat, mos trobem en que este home, cada colp que se fot en fangars, i modestament la caga, per que per a mi, fica la pota a la galleda i a sobre la fica fins al fons, ja sabem que fa temps va tenir serios problemes amb l'administració per la seua falta de acceptació del contracte de les normes que s'establixen en el foro.

El seu cas és molt difícil de defensar, per a mi, ja que trobo absolutament fora de lloc les seues comparacions de l'administració del foro amb la dictadura feixista i asesina del fill de **** del Franco, i més que este home no deu haver caigut en la conta que per este foro se passeja gent que ha patit en la seua vida, la prohibició de la seua llengua, altris com jo, som fills de profesor d'escola que encara gràcies a influencies familiars no van matar mon avi i a mon pare le van obligar a fer-se de la Falange per a aconseguir faena i plaça i a sobre los van obligar a emigrar a Catalunya per a poder treballar sota la premisa 'de dar educación a esos catalanes'. O també el pare de cert conegut forero, socis els dos, que va estar tancat a una presó militar 6 mesos per parlar en català durant el servei militar.

Arrrrrrlekinat és jove, inexpert en la vida i de sang calenta. Té fallos, com tots los tenim, i l'ha cagat bé i fins al fons, però crec que una expulsió definitiva, és un poc desproporcionat en el seu cas. Vull demanar a els administradors, una reducció de pena, que no una anulació. També vull posar constància que un tal A.L.C., l'ha insultat greument a través d'un altri medi informàtic, referint-se a el tema de la seua sanció en el foro. No puc posar les paraules que ha rebut d'este tio, ja que serien tot asteriscos. Demanaria que açò fos també un descàrrec. En tenim coneixement, a part de l'afectat, jo i birrero. I no som precissament grans amics d'Arrrlekinat.

En el cas de SaC_DruMMeR, crec que la sanció és merescuda, que este tio té la boca més bruta que Plaça Catalunya de Barcelona un fi d'any a les 00.15 de la matinà i que mereixia un rabe, però me sembla que de bones a primeres ser una sanció definitiva me sembla molt contundent i un xic desproporcionada. Demanaria per a ell una reducció també de pena, açò si, una semaneta almenys per les paraulotes que dixa anar el nen. XD

I per la soniavaapertu! Esta, he vist que heu canviat la primera pena per una definitiva I és algo que trobo més adequat, ja que o és una ex-nòvia insatisfeta d'Arrrlekinat que sempre va a per ell o és el tal A.L.C. al qual ja li estic seguint la pista a vore si l'encalço. En açò, he vist que heu actuat sota la meua mirada excelentment.

Amb este texte no vull qüestionar les normes del foro, contracte que vaig acceptar només entrar al foro, si no que vull demanar una mica de consideració a dos foreros que han tingut dos errades greus i que els convindria de pas llegir les normes del foro també. Sempre he valorat la feina dels administradors, i supose que sempre tinc empatia per ells per el meu passat d'administrador d'un foro del Llevant, però per açò mateix, també demano esta revisió en estos dos casos.

Per acabar amb la meua misiva, també pense que el que tenia la fama de canyero, l'X-Men Aigua, ha estat substituït en el meu cor per l'X-Men Gel, que no veas com reparteix estopa. Espere que estes paraules no les preneu com un reprendiment amb els admins per part meua, ans al contrari, vos felicito per la faena que feu habitualment.

També tinc coneixement d'aquest fet i guardo les paraules que va fer servir. També li estic seguint la pista.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #2 el: 19 de Desembre de 2009, 14:44:02 pm »
Bé ara m'he recordat del final: També demano una mesura de gràcia, que hui és el cumpleanys de SaC_DruMMeR.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #3 el: 19 de Desembre de 2009, 20:24:08 pm »
Sexeibirra estaria be que deixesim aquest tema de una vegada per intentar relaxar l´ambient del foro, crec que entre tots (i sobre tot els mes antics hauriam de possar seny i no escriure coses que donen a entendre una mala gestió per part dels x-men i del webteam.)

Deixem treballar i que passi el temps per que poc a poc tot torni a la normalitat, i aixo s´aconsegueix si no es remena mes la m**** (o no saps el dit? "la m**** de la muntanya no fa pudor, nomes si la remenas amb un basto")
« Darrera modificació: 19 de Desembre de 2009, 20:44:21 pm per X-Men Aigua »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #4 el: 19 de Desembre de 2009, 20:30:40 pm »
D'acord amb el que diu el PANSO i afegir que no és necessari obrir un post per a opinar de l'actitud de 3 foreros que han sigut expulsats. No crec jo que cap forero tingui que venir a donar explicacions de sí les expulsions són o no justificades ni molt menys venir a opinar de com són o com deixen de ser alguns foreros. Alguns més valdria que es preocupessin per ells mateixos en comptes de venir a crear-se enemistats.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #5 el: 30 de Desembre de 2009, 11:59:44 am »
@ PANSO: En cap moment estic volent dar la imatge de una mala d'estos últims fets per part dels administradors del foro. Simplement estic fent una reflexió, que com m'han dit alguns foreros en privat, hagués fet potser més efecte fer-la en privat també i s'hagués arribat a alguna cosa diferent.
Crec que serà lo millor, per part meua, xerrar-ho en privat amb ells, però remarco de nou que en cap moment estic dient que no s'haja fet bé. Simplement opine, que potser ha sigut molt contundent la decissió presa. És més voràs ací en el Servei Técnic més d'un post meu agraïnt alguna acció que han fet, alguna neteja de posts i fins i tot este post: http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=19848.0 , que tu pots opinar que és absurd i que en canvi altris van opinar que era una encesa defensa de la gestió imparcial del foro.
També te pots passar per els premis forum i voràs que en l'apartat al millor moderador, he anat posant nominacions a els X-Mens, Aigua, Gel i per lo que vaig vore en un instant ahir, ara també felicito al Sol perque en un plisplas va traure tot de merduix al foro que vaig vore ahir quan llegia novetats i veia les inocentades desmontades mentre esmorzava.
Bó, no seguix, que a tu t'agobien els posts llargs.

@ FerniSBD: Per sort hi ha llibertat d'expressió i tu pots opinar que no és necessari obrir este post, i jo opine que amb este post, que porta 11 dies penjat ací, demostra que en este foro SI HI HA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ, i que los asteriscs servixen per tapar les paraulotes i les paraules malsonants. Si no hagués-hi llibertat d'expressió, hui no podria escriure en este fil. Crec que qualsevol que haja entrat a vore-lo, no demonitzarà als sancionats i se darà conta que los administradors treballen en el foro. Ja te dic, he portat un foro del Llevant molts anys, i sé la faena que dona, i les exixències que alguns tenen, pensant que los administradors dormim avant la pantalla, quan som persones normals i corrents que sacrifiquem algunes hores pròpies per a que los participants gaudeixin del foro i no se tiren els plats per el cap. Açò si, t'haig de dar la raó quan dius que 'Alguns més valdria que es preocupessin per ells mateixos en comptes de venir a crear-se enemistats', bona frase molt aplicable a gent que ha anat 'fent amics' en este foro i que le pot passar factura algun dia.

Per últim, com deia en un altri post, no fem diferències, pensem que tots ací som arlequinats, ni més novells ni més veterans. Siguem dels que vam entrar ja en el foro en negre o siguem los que ahir van descobrir el foro. De los que estan en el foro per tocar lo que no sona, ja s'encarregaran els admins.
Sexe, Birra i Sabadell!