Autor Tema: El mes de gener dictaminarà l'objectiu final de l'equip  (Llegit 12923 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
  • Gènere: Masculí
El mes de gener dictaminarà l'objectiu final de l'equip
« el: 30 de Novembre de 2009, 16:38:45 pm »
Guanyar a Santa Coloma seria donar un tomb brutal a la nostra lliga.
De fet seria un canvi radical en la moral de l'equip, tornar a creure en sí mateix i intentar d'allunyar-nos realment d'un possible descens.

Actualment, amb 15 partits de lliga disputats i 16 punts realitzats no hauríem d'estar patint pel descens: tenim el descens directe a 5 punts davant equips molt fluixos condemnats a patir i morir en aquesta lliga. El cinquè per la cua no té desperdici: una Vila Joiosa que porta anys patint per un descens que tard o d'hora l'hi arribarà. I en el cas de promoció de descens, el rival sol ser fluixet.

Peró avui m'atreveixo a tornar a mirar amunt: els rivals que ens han guanyat no ens han demostrat absolutament res, amb alguna excepció. Són equips que es poden guanyar en la segona volta, sobretot i trobem d'una vegada l'home gol. Han set equips fluixos que ens han superat per ser més fluixos.

El mercat d'hivern aviat comença i s'hauria de solventar aquesta posició: amb davanters hi han possibilitats de marcar gols, i una bona davantera comporta una gran defensa.

Al ser el nostre el grup on els de dalt ténen més punts, els sis primers del nostre grup farien avui la Copa del Rei. Per poder planificar amb millor il·lusió la propera temporada crec que estaria interessant entrar de nou en aquesta competició. De fet, descomptant filials el sisè classificat seria l'Alacant amb 25 punts i els dos partits pendents de jugar.

També cal destacar que el quart classificat té avui 29 punts i que el seu rendiment 'punts per partit' es veurà fortament minorat, ja que mai un quart classificat acaba amb 75 punts, la mitja que porta el quart actualment.

Per tant, crec que la directiva hauria de fer un esforç per contractar dos jugadors determinants i contractar-los per que el mateix 15 de desembre puguin jugar, sense cap demora.

OBJECTIUS REALISTES

Veient el que ens queda de calendari en la 1a volta no hauroa de ser complicat acabar amb 22 punts. Cal tenir en compte que ens visitaran Vila Joiosa i el filial perico, i que anem a Sta Coloma i a Alacant. És per això que crec que aquest diumenge juguem un importantíssim partit.

Guanyar diumenge podria significar la possibilitat d'acabar la primera volta igual que fa 365 dies, amb 25 punts. Amb això, estaria bé per allunyar-nos del malson i començar a somniar si es comença bé la 2a volta.

PER QUÈ NO?

Per què no la copa del rei? Realment no la tenim tant lluny si en Pirri ens fa sumar punts casi cada setmana, com va fer en Moya fa un any. Alguna cosa em diu que tenim casi tot el que ens cal i que només ens cal un esforç de la directiva per que ens portin el que ens fa falta i que tots em anat comentant per aqui.

Així que espero que la propia directiva cregui en el equip. Sinó, qui ho farà?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
Re:ELS NOUS OBJECTIUS
« Respondre #1 el: 30 de Novembre de 2009, 20:26:08 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Jo crec que el primer objectiu i únic aquesta setmana es guanyar a la Grama la setmana que be ja parlarem dels proper objectius  ???
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 01 de Desembre de 2009, 08:34:17 am »
Jo el que veig és que només acabem de guanyar per 1 a 0 al Mahonès a casa........

Jo segueixo pensant que després d'un inici de lliga molt dolent i veient la puntuació que tenim i el tall que hi ha a la classificació la única aspiració que tenim és pensar partit a partit i intentar acabar la 1a volta el més amunt possible. Està clar que aquests propers 12 punts marcaran l'objectiu definitiu de l'equip. Mirar una mica cap amunt o centrar-se en salvar la categoria.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #3 el: 01 de Desembre de 2009, 09:10:48 am »
Jo el que veig és que només acabem de guanyar per 1 a 0 al Mahonès a casa........

I fallant un penal, i el gol en pròpia porta... a mí no em serveix de res que algú em digui ara que es va fer un bon joc: de que li va servir al Real Madrid?
I el punt d'Alcoi? Tots sabem com va anar...

Fins que no vegi 3 partits seguits guanyats, no creuré en el nou entrenador.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #4 el: 01 de Desembre de 2009, 09:31:36 am »

I fallant un penal, i el gol en pròpia porta... a mí no em serveix de res que algú em digui ara que es va fer un bon joc: de que li va servir al Real Madrid?

Caram txisky, quin poc marge de confiança. No ens oblidem que en aquest partit també se'ns van anular un parell de gols, vam enviar una pilota al pal i com que acabaren de xiular el penal, es van empassar unes mans claríssimes que haurien d'haver estat un segon penal.
En resum, el resultat va ser molt just pels mèrits que vam fer, però sigui com sigui vam merèixer la victòria de llarg. Ara bé, d'aquí a dir que fins que no hi hagi tres victòries seguides no confiarem en el míster, potser que ens ho fem mirar una mica...
Per cert i només com a detall, recordeu contra qui va ser l'anterior partit jugat per l'Sporting i el resultat? Això és futbol i 2+2 mai fan 4.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #5 el: 01 de Desembre de 2009, 10:07:10 am »
el sporting es va quedar amb 10,9 al final i no vam matxacar sino que encara vam patir que podrien haver empatat en qualsevol rebot. El gol en pròpia porta. Quan fa que no marca un davanter? En alcoi vam empatar quan ells estaven amb 9 i amb 10 ens van marcar.Tampoc veig massa motius per ser optimista fins que no guanyem un parell de partits seguit pq encara no hem fet res de res més que guanyar un partit a casa per la mínima després de no sé quan temps

antcarcer

• Visitant
« Respondre #6 el: 01 de Desembre de 2009, 10:37:19 am »
Jo ja vaig dir que era un error deixar molts partits a Pirri d'entrenador per que no tenia carnet ni experiència, i en 45 minuts que va dirigir l'Amateur la temporada passada va ser un desastre, ara bé...

El Diumenge serà un bona prova de toc, per veure si la lleugera millora de l'equip és un miratge, o és el principi d'una millora, gràcies a la tactica Molowny...

I és més, l'únic que no cal dir res si la cosa no va bé és al Pirri, per que ell ja ho va dir des del primer dia, que el seu lloc està en el Futbol Base!!! però la Banda del Joan mana....

:beer2

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #7 el: 01 de Desembre de 2009, 12:19:09 pm »
Dons jo donaria per bo, un empat a Santa Coloma si s'acompanyen de victòries a la NCA.
Crec que hi han encara moltes coses a solucionar, la manca de gol, major solidesa defensiva,que el equip agafi confiança com a grup i vegi que els resultats poden arribar, .... i crec que l'objectiu actual ha de ser assolir la permanència amb la major  comoditat possible. Si els resultats acompanyen, que acompanyin, però no podem centrar-nos en coses que avui no són prioritaries i podrien afectar la poca estabilitat que ara tenim.
« Darrera modificació: 01 de Desembre de 2009, 12:26:54 pm per chemanez »

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #8 el: 01 de Desembre de 2009, 14:44:52 pm »

es va fallar el penal, però no es diu res dels dos gols que va anul.lar, que tranquil.lament es podrien haver portat 4 golets en contra

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #9 el: 01 de Desembre de 2009, 15:53:55 pm »
Pues yo creo que el partido del domingo fué el mejor que hemos jugado en toda la temporada. Lo único que faltó suerte y fallemos un penalti, el palo de Arnal, 2 ocasiones clarísimas...  Podría a ver sido un partido de 3-0, 4-0. Por otro lado, se pusieron muchas ganas y la actitud fué muy buena. Por lo tanto de momento yo confio en Pirri: des de que esta en el baquillo no hemos perdido. Ahora hay que ver si el buen juego del domingo tiene continuidad o no.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #10 el: 01 de Desembre de 2009, 17:00:07 pm »
Jo crec que l'objectiu d'aquest any és intentar salvar la categoria sense masses problemes , i allunyar-nos el més possible de lloc de promoció de descens, els llocs de la part de dalt els vec molt distanciats.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #11 el: 01 de Desembre de 2009, 17:59:41 pm »
L'objectiu ha de ser sumar i aconseguir la permanència matemàtica. Tot lo altre son castells en el aire, fins que no veiem el aire que té l'equip desprès dels canvis.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #12 el: 01 de Desembre de 2009, 20:54:48 pm »
L'objectiu ara mateix és anar guanyant el màxim de partits possibles. I no sortir a especular més amb el resultat. Veient el q va fer el Valencia B a camp del Mallorca B queda més q demostrat q en aquesta categoria pots guanyar i perdre a qualsevol camp, osigui q fora pors i conformismes q si al Collao o a Los Arcos o al Rico Pérez valen els empats... ara mateix no ens val l'empat enlloc, només ens val la victoria.

A partir d'aquí ja anirem fent una ullada a la classificació, però vaja, ara mateix se m'en refot bastant la classificació mentre no caiguem en zona perillosa.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #13 el: 01 de Desembre de 2009, 22:22:34 pm »
Personalment, tinc 3 punts clars;

1) Primer que res, posem "terra de per mig" en relació als llocs perillosos.... estem 14èns, però amb una puntuació extrapolable equivalente a 40/41 punts. Això s´hauria de millor sustancialment, per si de cas hi hagués reacció dels de baix.
2) Crec que no és el nostre any de cara a pensar en el "play-off".  La paraula impossible no existeix en futbol, però les sensacions d´aquesta temporada, al marge de la puntuació, no són d´estar a dalt ni de bon tròs.
3) Una certa dinàmica de partits guanyats, de l´estil de "guanyo 2 i en perdo 1", ens podria portar "per inèrcia" a les posicions que donen dret a jugar a la Copa de Rei.  Seria el cas de la Gramanet l´any passat.  Recordareu que quan va vindre a la NCA estava
    pitjor classificada que nosaltres. Es van animar a la segona volta, ho van fer força bé però ja era tard per jugar el "play-off".

partit a partit........
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1084
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #14 el: 01 de Desembre de 2009, 22:40:31 pm »
Jó també coincideixo amb aixó,partit  partit i a final de temporada jà  veurem on som.
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #15 el: 02 de Desembre de 2009, 09:52:52 am »

Caram txisky, quin poc marge de confiança. No ens oblidem que en aquest partit també se'ns van anular un parell de gols, vam enviar una pilota al pal i com que acabaren de xiular el penal, es van empassar unes mans claríssimes que haurien d'haver estat un segon penal.
En resum, el resultat va ser molt just pels mèrits que vam fer, però sigui com sigui vam merèixer la victòria de llarg. Ara bé, d'aquí a dir que fins que no hi hagi tres victòries seguides no confiarem en el míster, potser que ens ho fem mirar una mica...
Per cert i només com a detall, recordeu contra qui va ser l'anterior partit jugat per l'Sporting i el resultat? Això és futbol i 2+2 mai fan 4.

Estaria encantat de donar-te la raó! El temps ho dirà...  :xin-xin
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #16 el: 02 de Desembre de 2009, 10:02:09 am »

L'OBJECTIU AVUI ÉS MOLT CLAR:

Tenim 16 punts, i manquen 4 partits per acabar la primera volta.

Si acabem amb menys de 21-22 punts: SALVAR-NOS SENSE PROBLEMES

Si acabem amb més de 23-24 punts: LA COPA DEL REI

I si sona la flauta amb una bona gran ratxa, ja veurem.
Peró important serà veure si som capaços de no perdre gaires partits i sumar casi totes les setmanes, com fa un any.

PEL SABADELL...

SOM-HI!

No, si encara haurem fitxat el Del Bosque arlequinat...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #17 el: 14 de Desembre de 2009, 20:23:52 pm »
Voldria saber que vol dir Juanito, amb què estem a Segona B de forma provisional, quan portem 17 anys entre tercera i Segona B...  :grogi  ???

JOAN SOTERAS: "SOM A SEGONA B DE MANERA CIRCUMSTANCIAL. ELS EXITS ARRIBARAN"

Per la part institucional, Joan Soteras ha demanat “tranquil·litat” en uns “moments complicats” i ha demanat que tothom “segueixi treballant, que així és com s’aconsegueixen coses”. El president del club ha reiterat que el Sabadell és el tercer club de Catalunya i que només ocupa la Segona Divisió B “de manera provisional” i que amb tranquilitat i bon vestidor, “els resultats arribaran”.

http://www.avui.cat/sabadell/notices/2009/12/joan_soteras_8220_som_a_2_b_de_manera_circunstancial_els_exits_arribaran_8221_5775.php

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #18 el: 14 de Desembre de 2009, 20:43:07 pm »
Tiene toda la razón en sus manifestaciones, que somos el tercer equipo de Catalunya y que el paso por esta división acabará, lo cual quiere decir que tanto la Junta como la Fundación están trabajando para alcanzar los objetivos, el problema es que ninguno de estos se llegan a concretar en el tiempo y este pasa y pasa y no se sale del pozo, esperemos que de una vez por todas el sueño del ascenso se haga realidad y luego se consolide el equipo en 2ª A y esto lo actual, lo veamos como una pesadilla a la cual no quisiéramos volver.

:anims    :trebol    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #19 el: 14 de Desembre de 2009, 20:56:28 pm »
M'agraden molt i molt aqueste esperençadores manifestacions...Cr een il.lusió......ARA CAL CONCRETAR-LES I ESPEREM QUE MOLT AVIAT !!!!  :bandera