Autor Tema: El mes de gener dictaminarà l'objectiu final de l'equip  (Llegit 13234 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re:ELS NOUS OBJECTIUS
« Respondre #60 el: 24 de Desembre de 2009, 10:06:36 am »
De la història en podem presumir i ho hem de fer, tot sabent que ara mateix tenim un altre rol, que la dinàmica és una altra.
No ens podem pensar que, perquè som el Sabadell, aconseguirem alguna cosa sense cap mena d'esforç, però tampoc podem deixar de banda que la nostra samarreta l'han vestit grandíssims jugadors. És un patrimoni a tenir en compte i, en certa manera, a explotar.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #61 el: 24 de Desembre de 2009, 10:19:05 am »
actualemte hay varios equipos catalanes mejores que nosotros y no solo me refiero a Barça y Español o yo lo veo asi. vuelvo a decir que me refiero actualemente no ha epocas pasadas

Pero la cuestión es que, para llegar al tiempo actual todos hemos tenido un pasado que nos cuenta y vuelvo a decir lo mismo solamente en Catalunya nos superan dos hay que ver la clasificación general de la RFEF y veremos cuantos equipos catalanes hay entre el primero y nosotros, es más tenemos pasado europeo que entramos en estadísticas igualmente y otros no.

al carajo con la historia...

s'ha de ciure el present! als anys 60 no podia disfrutar a la nca per que simplement no havia nascut.

Pues tú tendrías que respetar a los que hemos vivido parte de esa gran historia, por otra parte me puedes decir cuando se puso el marcador a cero y empezamos de nuevo.

Su pongamos que subimos a 2ª A ¿cuántos años llevaríamos en esa categoría? ¿uno o cuarenta?

Bien, según kitanovsky  al carajo con...:

1ª DIVISION: 14 temporadas

TORNEO DE LA COPA: | Subcampeón: 1  ¿a ver cuántos pueden decir lo mismo?

COPA FEDERACION: Campeón: 1    ¿a ver cuántos pueden decir lo mismo?

2ª DIVISION: 39 temporadas | Campeón: 2 | Subcampeón: 6  ¿a ver cuántos pueden decir lo mismo?

2ª DIVISION B: 15 temporadas | Campeón: 1 ¿a ver cuántos pueden decir lo mismo?

3ª DIVISION: 8 temporadas | Campeón: 4 | Subcampeón: 2    ¿a ver cuántos pueden decir lo mismo?

PALMARES INTERNACIONAL

COPA FERIAS (Actual UEFA): 1 veces     ¿a ver cuántos pueden decir lo mismo?

Y con todos los seguidores arlequinados que la hemos vivido.

PD te pido que tengas más respeto por la historias que afortunadamente hemos vivido otros, la cuestión es seguir sumando más historia a los 106 años

Totalmente de acuerdo contigo Labtec y a parte del palmares que no podemos renunciar nunca; como nos vamos a olvidar de jugadores que han vestido nuestra camiseta como: Manzanedo (el para penaltys), Capo, Saura, Sanchez, Costa, Maestre, Perico Alonso; capità Lino, Kenneth Brylle, Hicks, Ferreira, Zunzunegui, Alcelay, Roca, Adriano, N'Kono, Bosio, Gilson, Izquierdo, Huguet, etc, etc etc, entre otros. Vamos al menos yo y muchos que los hemos visto y disfrutado no los pensamos olvidar y quien no lo haya podido vivir por su corta edad, lo que tiene que hacer es estar mas orgulloso que su club algun dia estuvo en primera y en segunda A, con estos grandes jugadores y tener la esperanza de que algun dia tambien lo pueda vivir y seguro que se dara cuenta que el tiempo que vea a su equipo por las categorias superiores, toda la vida la respetará y será imposible como me pasa a mi olvidar esa historia...!!! :scut

juassss.... Has puesto algunos nombres, que tela eh....   :ostres       
 :xin-xin
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re:O ARA O MAI...
« Respondre #62 el: 24 de Desembre de 2009, 10:44:36 am »
m´agradaria sumar al texte del Manelinho (el qual crec que es encertat al 100%) que el fet de pensar en fites futuribles ens resta tensio en la cita mes propera i despres ens passa el de sempre, la espifiem a las primeras de canvi i tot seguit començem un trencament a tort i dret de tot el que tenim al nostre costat (entrenador, jugadors, directiva....) aixi dons es molt mes raonable anar pas a pas i estar amb els peus a terra per poder donar tranquilitat i estabilitat  als nostres progresos.
De totas maneras aqui sempre passa el mateix, si tenim un ensurt, tot esta malament, si guanyem 2 partits seguits som campions d´Europa i si a sobre hi ha gent que demanem paciencia i tranquilitat sens acusa de ser pesimistes i "aguafiestas", la veritat es que es una batalla perduda (i mira que fa anys que dura aquest tema al foro)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #63 el: 24 de Desembre de 2009, 10:45:15 am »
 :bandera :bandera :bandera
Jo també soc dels que crec que s'ha d'anar pas a pas i pensar en el proper partit, ara dit això també es veritat que els foreros que opinen altres coses dona vida al fòrum sinó la "discussió" no hi seria i no caldria el fòrum.
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #64 el: 24 de Desembre de 2009, 12:06:58 pm »
En la meva opinió la trajectòria d’un club és com un viatge en cotxe, a davant tenim el futur , on som és el present i el que hem deixat darrera és el passat, la història.
El passat, està molt bé per saber d’on venim i qui som, però hem de tenir molt clar on som i cap a on volem anar i sobretot com hi volem arribar.
Per mi, quan es parla molt del passat és com mirar molt pel retrovisor del cotxe, et distreu del que tens davant, i si ens descuidem podem acabar tinguent un accident.

En definitiva si pugem, és perquè estem fent les coses bé, no pel que vam ser en un passat. Tinguem molt clar on volem arribar i com, el demés a la vitrina.

N’Kono, Bossio i Gilson grans jugadors? Aquest és un exemple de l’error en que tendim a caure molt, pensar que tot el que ve del passat és perfecte i no és així.

MÉS PENCAR I MENYS NOSTÀLGIA !!!
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #65 el: 24 de Desembre de 2009, 13:20:56 pm »
Està clar que l'equip sí que ha de pensar en el següent partit i concentrar-se en l'equip rival, estudiar-lo, treballar la tàctica per sumar els 3 punts, etc.
Una altra cosa és el que nosaltres podem opinar, pensar sobre les possibilitats reals de l'equip, fer estadístiques (algunes absurdes però entretingudes).
Jo sempre em refereixo al punt dels aficionats i per això sempre veig bé que la gent pugui fer càlculs esperançadors o no, segons vegi l'equip.
Penseu que el Moya sí que feia molts números futuribles com ho ha demostrat moltes vegades parlant de punts en X jornades futures i no només aquesta temporada, en totes. Jo, personalment, crec que també és una manera vàlida de motivar als jugadors per assolir fites de punts a mig plaç.
Honor al Sabadell

Desconnectat Grimber

• Juvenil
Re:El mes de gener dictaminarà l'objectiu final de l'equip
« Respondre #66 el: 24 de Desembre de 2009, 16:46:55 pm »
Aquests partits poden ser claus per augmentar la moral de l'equip.
Jo mai consideraria que aquests partits (a exepció de l'Ontinyent) són de 6 punts com diu el Mutio perquè aquest equip ha demostrat tenir mooooolt més potencial que aquests equips.
Com a curiositat, dir que acabo de començar una partida del FIFA 10 Manager que m'han passat i el mateix joc em diu que és el 3r millor equip de la categoria (no recordo si del grup o de la categoria) i que l'objectiu mínim és l'ascens. A més de tenir el detall de tenir 3 jugadors amb foto (Juvenal, Pelegrí, Bermudo).
Honor al Sabadell

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #67 el: 24 de Desembre de 2009, 18:56:51 pm »
En la meva opinió la trajectòria d’un club és com un viatge en cotxe, a davant tenim el futur , on som és el present i el que hem deixat darrera és el passat, la història.
El passat, està molt bé per saber d’on venim i qui som, però hem de tenir molt clar on som i cap a on volem anar i sobretot com hi volem arribar.
Per mi, quan es parla molt del passat és com mirar molt pel retrovisor del cotxe, et distreu del que tens davant, i si ens descuidem podem acabar tinguent un accident.

En definitiva si pugem, és perquè estem fent les coses bé, no pel que vam ser en un passat. Tinguem molt clar on volem arribar i com, el demés a la vitrina.

N’Kono, Bossio i Gilson grans jugadors? Aquest és un exemple de l’error en que tendim a caure molt, pensar que tot el que ve del passat és perfecte i no és així.

MÉS PENCAR I MENYS NOSTÀLGIA !!!

- N´Kono de l'Espanyol internacional amb Camerun
- Bossio vingut de primera del Valencia i Gilson davanter brasiler fitxat del Logroñes... Si grans jugadors... Un altre cosa seria el baix rendiment que van oferir en el Sabadell. En això potser estariem d'acord...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #68 el: 25 de Desembre de 2009, 10:11:16 am »
Jo mai consideraria que aquests partits (a exepció de l'Ontinyent) són de 6 punts com diu el Mutio perquè aquest equip ha demostrat tenir mooooolt més potencial que aquests equips.
Com a curiositat, dir que acabo de començar una partida del FIFA 10 Manager que m'han passat i el mateix joc em diu que és el 3r millor equip de la categoria (no recordo si del grup o de la categoria) i que l'objectiu mínim és l'ascens. A més de tenir el detall de tenir 3 jugadors amb foto (Juvenal, Pelegrí, Bermudo).

Company Grimber nomes una curiositat.... jo m´he comprat el FIFA 10 tambe i desde que vas possar aquesta anecdota estic boig buscant la manera de jugar amb el sabadell i veure aixo que dius de las fotos dels jugadors i que som el tercer equip de la categoria i no tinc pebrots a trobar-ho, ¿em podrias explicar com puc començar una partideta amb el club dels nostres cors? estic una miqueta peix en aixo del FIFA, jejeje. gracies.   :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Xandri

• Visitant
« Respondre #69 el: 25 de Desembre de 2009, 11:53:54 am »

Company Grimber nomes una curiositat.... jo m´he comprat el FIFA 10 tambe i desde que vas possar aquesta anecdota estic boig buscant la manera de jugar amb el sabadell i veure aixo que dius de las fotos dels jugadors i que som el tercer equip de la categoria i no tinc pebrots a trobar-ho, ¿em podrias explicar com puc començar una partideta amb el club dels nostres cors? estic una miqueta peix en aixo del FIFA, jejeje. gracies.   :beer2
Panso, ell es diu referir al Fifa Manager, que consisteix en fer de tècnic i no controles tu els jugadors ni res d'això. Jo en el Fifa 10, el que vaig fer, va ser agafar el Birstol Rovers, treure els seus jugadors, i em vaig crear tota la primera plantilla del Sabadell. :beer2

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #70 el: 25 de Desembre de 2009, 13:35:55 pm »
- Bossio vingut de primera del Valencia i Gilson davanter brasiler fitxat del Logroñes... Si grans jugadors... Un altre cosa seria el baix rendiment que van oferir en el Sabadell. En això potser estariem d'acord...

A mi se me’n refot si el N’Kono era Internacional per Camerun o per la Xina. Jo només sé que va estar dos anys al Sabadell, el primer, tot i que bastant irregular, és pot titllar de mitjanament correcte, en el segon senzillament va estar lamentable.
Per una altra banda, aquest senyor va ser un dels primers jugadors de la lliga espanyola (sino el primer), que va denunciar al seu club per no cobrar part del sou. Vist des de ara tenia raò? Doncs segurament si, però ja sabem com funcionava el futbol. I el que a principis del 90s, era un càstig exemplar, per començar a arreglar el caos en el futbol espanyol, ja sabem tots pel que ha servit, ni quina etapa es va obrir en la trajectòria del nostre club....
Dels altres dos, prefereixo més ni parlar-ne.

En canvi, per mi Brylle, ha estat el millor jugador de la nostra història, el dia que en tornem a tenir un igual, serà perquè estarem jugant a Europa.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #71 el: 25 de Desembre de 2009, 17:36:58 pm »
Malauradament  , a partir del FIFA 08 van deixar de fer el Creation Centre , que te'l baixaves d'internet i podies modificar cualsevol cosa del joc. Jo en el FIFA 07 , amb el Creation  , el que feia era agafar l'Albacete i canviar-li el nom pel nostre , les pancartes , l'escut , fins i tot les samarretes fent xapuses amb el paint. I Evidentment un cop dintre del joc crear la nostra plantilla . Ara ja no es pot , i a sobre ens hem de menjar amb patates el Girona , i lo que es pitjor , el Real Unión , per tant , ja m'he oblidat de fifas

Desconnectat Grimber

• Juvenil
« Respondre #72 el: 25 de Desembre de 2009, 22:05:46 pm »

Panso, ell es diu referir al Fifa Manager, que consisteix en fer de tècnic i no controles tu els jugadors ni res d'això. Jo en el Fifa 10, el que vaig fer, va ser agafar el Birstol Rovers, treure els seus jugadors, i em vaig crear tota la primera plantilla del Sabadell. :beer2

Exacte Xandri, és el Fifa Manager. Panso, no busquis més que acabaràs malament...
Honor al Sabadell

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8992
« Respondre #73 el: 26 de Desembre de 2009, 13:27:54 pm »

El Barça fará pujar sovint al primer equip a Víctor, Thiago i Jonathan Dos Santos, per la marxa a la Copa d´africa de Touré Yayá i Keita, apart de la lesió de Jeffren que també actuava en el B.
Bona noticia que en el mes clau que s´ens presenta un dels de dalt es debilitará i molt.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #74 el: 26 de Desembre de 2009, 15:08:25 pm »
La cuestión es que empecemos a sumar partido tras partido y los jugadores se lo crean, cojan moral y tiren para delante y a ver hasta donde podemos llegar, el cambio fue algo tarde pero a tiempo para tener la ilusión de que todavía se puede alcanzar.

:anims    :trebol    :scut     :trebol     :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #75 el: 26 de Desembre de 2009, 19:55:11 pm »
els cinc partits son asequibles, potser el mes dificil es el de l'ontinyent que encara que a casa es molt fort a fora no tan. Pero el vilajoyosa, terrassa i valencia mestalla sels pot guanyar facilment. Despres el lleida es pot treure un empat jo crec que es pot fer 12 o 13 punts de 15.

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #76 el: 27 de Desembre de 2009, 00:07:27 am »

A mi se me’n refot si el N’Kono era Internacional per Camerun o per la Xina. Jo només sé que va estar dos anys al Sabadell, el primer, tot i que bastant irregular, és pot titllar de mitjanament correcte, en el segon senzillament va estar lamentable.
Per una altra banda, aquest senyor va ser un dels primers jugadors de la lliga espanyola (sino el primer), que va denunciar al seu club per no cobrar part del sou. Vist des de ara tenia raò? Doncs segurament si, però ja sabem com funcionava el futbol. I el que a principis del 90s, era un càstig exemplar, per començar a arreglar el caos en el futbol espanyol, ja sabem tots pel que ha servit, ni quina etapa es va obrir en la trajectòria del nostre club....
Dels altres dos, prefereixo més ni parlar-ne.

En canvi, per mi Brylle, ha estat el millor jugador de la nostra història, el dia que en tornem a tenir un igual, serà perquè estarem jugant a Europa.

Et torno a dir, no em possaré a discutir sobre el rendiment nefast que van tenir aquests jugadors al nostre equip en lo cual podriem estar bastan d'acord, pero que dels equips de on venien o van fer molt bé i eren bons jugadors això es impepinable!!! I respecte al Kenneth Brylle no he vist mai un jugador amb tanta calitat al nostre equip; espero que no tinguem que esperar a tenir que jugar a Europa com tu dius per tindre algun jugador similar com a ell; si no ho portem clar...!!!  :cool

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8278
  • un camp de primera
« Respondre #77 el: 27 de Desembre de 2009, 13:26:04 pm »
En part teniu raó sobre el rendiment d´aquests jugadors, però crec que som una mica contundents;

Bossio:    D´acord en que ni s´el va veure....
Gilson:     Tot i que no va resultar ser un "super-crack", hem de recordar espurnes importants de qualitat, com els dos gols que va marcar consecutivament a Real Murcia i Eibar, de falta directa a molta distància i que van suposar
                dues victòries que ens van col.locar prop de la zona de privilegi.  També el recordo com un jugador molt lluitador, com p.e. en un Sabadell-Bilbao At., debut de Pepe Martínez a la banqueta, en el que estàvem amb un
                jugador menys i en el que gràcies a la seva lluita intensa contra tota la defensa visitant, es va aconseguir arrodonir el resultat amb un altre gol.
Nkono:     No qualificaria tant negativament la seva 2ª temporada.  Simplement va estar en consonància amb el baix nivell general de l´equip (i els problemes extra-esportius que es respiraven).  Tot i així, recordo un partit seu
                en el Mini-Estadi que vem perdre per 3-0, però que si no hagués estat per 5 o 6 parades espectaculars que va fer, estariem parlant d´una golejada històrica i a sobre en aquell camp....  No sé si algú va estar en aquell
                partit i ho pot corroborar....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7259
« Respondre #78 el: 27 de Desembre de 2009, 19:46:55 pm »
3-1-2010     Sabadell - Villajoiosa

10-1-2010   Sabadell - Ontinyent

17-1-2010   Lleida - Sabadell

24-1-2010   Sabadell - Terrassa

31-1-2010   València M. - Sabadell

EL MEU PRONÒSTIC:

ACABAREM LA PRIMERA VOLTA AMB ELS MATEIXOS PUNTS DE L'ANY PASSAT
I AQUESTA RISTRA DE PARTITS AMB (JDA 23) AMB 33-35 PUNTS.

ESTARIA BÉ PER ESTAR TRANQUILAMENT A LA TAULA, CASI SALVATS I SENSE CAP TIPUS DE PRESSIÓ PER...  MAI SE SAP!

PER AL SABADELL, SOM-HI!

Desconnectat N´Kono

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #79 el: 28 de Desembre de 2009, 14:22:11 pm »
Jo recordo de n´Kono l´espot publicitari que va fer amb Rafael Arroyos xutant un penalt i les seves grans sortides per agafar la pilota centrada d´un corner, agafava la pilota amb una ma, com si fos Michael Jordan! quina pasada!! i un soci del Sabadell que sempre deia: "Ay mi negrito" Ole mi negrito" no se m´oblidara mai,jejeje. Llástima que no va coincidir amb una etapa bona del Sabadell i  ell ja era al punt baix de la seva carrera.