Enquesta

Qui ha de xutar els penals?

Pagès
2 (3.8%)
Jaume
0 (0%)
Bermudo
0 (0%)
Pelegrí
0 (0%)
Agustín
1 (1.9%)
"Chapi" Arnau
1 (1.9%)
Castell
0 (0%)
Robles
0 (0%)
Morales
6 (11.3%)
Juvenal
26 (49.1%)
Àxel
1 (1.9%)
Joel
9 (17%)
Blas
0 (0%)
Arnal
2 (3.8%)
Fran
0 (0%)
Altres (especificar)
5 (9.4%)

Total de vots: 51

Autor Tema: Qui ha de xutar els penals?  (Llegit 2269 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Qui ha de xutar els penals?
« el: 30 de Novembre de 2009, 19:43:16 pm »
Després del petit debat que s'ha iniciat després del partit d'ahir, qui creieu que ha de ser el llançador dels penals? O si més no, quin d'aquests us dóna més confiança a l'hora de xutar els penals?
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:Qui ha de xutar els penals?
« Respondre #1 el: 30 de Novembre de 2009, 19:46:50 pm »
El que els marqui! :ejem
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #2 el: 30 de Novembre de 2009, 19:55:13 pm »
el que en ese momento del partido se vea con animos de tirarlo, total solo los fallan los que los tiran  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #3 el: 30 de Novembre de 2009, 20:18:53 pm »
el que en ese momento del partido se vea con animos de tirarlo, total solo los fallan los que los tiran  :beer2 :beer2

Si, estic d'acord, nomes els que tenen nasos de tirar-los els poden fallar  >:(
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #4 el: 30 de Novembre de 2009, 21:05:50 pm »

Però n'hi ha que fallen menys...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #5 el: 30 de Novembre de 2009, 22:35:33 pm »

Però n'hi ha que fallen menys...
pero no por eso son mas buenos o mas malos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #6 el: 01 de Desembre de 2009, 09:39:45 am »
Encara recordo un penal a l'última jornada de lliga: Deportivo-València. El Depor es jugava la lliga i Bebeto, que és qui els llançava sempre, es va arrugar i no va voler xutar. Només un defensa -que ja em perdonareu, perquè ara no recordo el nom- va ser l'únic amb allò que s'ha de tenir per tirar-lo. Malauradament per ells, el porter valencianista el va aturar i a La Corunya tothom es va recordar de la seva família... però ningú es va recordar de Bebeto, que era el que els tirava sempre.
Finalment degut a aquell empat, van perdre una lliga que s'acabaria apuntant el F.C. Barcelona.

És un anècdota que seria similar al cas que comentem i el que ja s'ha dit per aquí: només falla qui el xuta.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #7 el: 01 de Desembre de 2009, 12:25:57 pm »
Encara recordo un penal a l'última jornada de lliga: Deportivo-València. El Depor es jugava la lliga i Bebeto, que és qui els llançava sempre, es va arrugar i no va voler xutar. Només un defensa -que ja em perdonareu, perquè ara no recordo el nom- va ser l'únic amb allò que s'ha de tenir per tirar-lo. Malauradament per ells, el porter valencianista el va aturar i a La Corunya tothom es va recordar de la seva família... però ningú es va recordar de Bebeto, que era el que els tirava sempre.
Finalment degut a aquell empat, van perdre una lliga que s'acabaria apuntant el F.C. Barcelona.

És un anècdota que seria similar al cas que comentem i el que ja s'ha dit per aquí: només falla qui el xuta.

Djukic.

Absolutament d'acord, però jo li recomanaria a en Roberto Morales, que estigués un temps sense tira'ls, no fos cas que en fallés un altre.........i acabés la NCA demanant la seva crucifixió....

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #8 el: 01 de Desembre de 2009, 12:33:22 pm »

Això no es exactament aixi manel, l'encarregat dels llançaments de penalt era Donato però Arsenio Iglesias el va substituir a falta de pocs minuts per acabar el partit, per posar-te un exemple, 5 jornades abans vem guanyar a Santander amb un gol de penalt de Donato, el segon encarregat durant la 1a volta era Bebeto però va fallar 2 penalts seguits, després es va decidir que si Donato no estava al camp els tiraria Djukic, vem guanyar al camp del atletico de Madrid amb un gol de penalt de Djukic per posar-te un altre exemple.

Per últim Lopez Rekarte va demanar de xutar el penalt famos perquè li volia dedicar a la seva filla que acabava de neixer pero no el van deixar perquè l'encarregat era Djukic.

A mi m'agradaria que els tirés Juvenal.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #9 el: 01 de Desembre de 2009, 14:00:31 pm »

Això no es exactament aixi manel, l'encarregat dels llançaments de penalt era Donato però Arsenio Iglesias el va substituir a falta de pocs minuts per acabar el partit, per posar-te un exemple, 5 jornades abans vem guanyar a Santander amb un gol de penalt de Donato, el segon encarregat durant la 1a volta era Bebeto però va fallar 2 penalts seguits, després es va decidir que si Donato no estava al camp els tiraria Djukic, vem guanyar al camp del atletico de Madrid amb un gol de penalt de Djukic per posar-te un altre exemple.

Per últim Lopez Rekarte va demanar de xutar el penalt famos perquè li volia dedicar a la seva filla que acabava de neixer pero no el van deixar perquè l'encarregat era Djukic.

A mi m'agradaria que els tirés Juvenal.

Em venia a referir a que només qui xuta pot fallar i si en aquell moment pren la responsabilitat ja és d'agrair, per entendre'ns.
També caldrà recordar la de vegades que se li ha recriminat els 'Panenka', però ara que els xuta 'normal', també ens queixem...
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #10 el: 02 de Desembre de 2009, 17:55:31 pm »
Juvenal.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #11 el: 02 de Desembre de 2009, 20:56:30 pm »
Joel  :beer2 :beer2
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #12 el: 04 de Desembre de 2009, 17:12:14 pm »
Per mi que xuti qualsevol excepte Roberto Morales

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #13 el: 05 de Desembre de 2009, 22:22:59 pm »
Recordeu l'Estéfano, doncs aquest, .......és broma però em fa recordar aquell jugados vasc que a pilota parada era mig gol, qui els ha de xutar ara ? doncs el que estigui segur de tirar-lo, qui no estigui el 100% segur que no el tiri.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #14 el: 06 de Desembre de 2009, 09:36:19 am »
Cero que te olvidas de una opcion.....- Quien crea estar mas motivado y confiado para meterlo (y eso permite que sea qualquiera de los jugadores)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #15 el: 07 de Gener de 2010, 16:36:10 pm »
juvenal
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi