Les coses clares, jo ja sabeu q sóc dels q quan critico em quedo de gust però el q fan algunes persones ara mateix no considero q beneficiin gens a l'equip, i em demostren tenir un criteri una mica "extrany" del que és la 2ª B i el Sabadell.
Tot això ho dic per gent com la senyora d'ahir que va trucar a l'Arlekinat dient que les coses no han millorat per a res, i que sí q havíem marcat el diumenge però un gol i en propia porta, q no l'havíem marcat ni nosaltres. A veure, q més dona si es guanya amb gol en propia porta o gol normal? S'ha guanyat, s'ha millorat la imatge i s'ha sapigut mantenir la porteria a zero, q vol més la gent? Q en 3 setmanes de fer fora al Moya juguem de maravella i guanyem 3-0 tots els partits?Em sembla bastant lamentable q la gent despreci d'aquesta manera a l'equip quan s'intenta fer un canvi hi existeix un canvi d'actitud evident en tota la plantilla. Perquè s'escridassa a PIRRI als 5 minuts de joc dient "PIRRI ESPAVIIIIIIIIILA"? Q volem haver xutat a porta 5 vegades en 5 minuts? No entenc massa la mentalitat d'algunes persones.
La senyora que va trucar ahir a l'arlequinat tenia bona part de raó....Estem valorant molt al Pirri, però mai es pot fer menyspreant el treball fet i contrastat per altres professionals que han estat al nostre Club...
Molt bona la sorpresa rebuda pel nostre entrenador en el penúltim programa, però se l'hi havia fet alguna cosa similar al Moya després de 3 temporades al Club i amb els objectius de sobres acomplerts (ascens, Play Off d'ascens a 2ªA)....
Ho vaig dir en un altre post...ara a MORT AMB EL PIRRI, ell és el nostre entrenador, però no hem de menysprear la tasca feta pel seu predecesor...
Em molesten comentaris que vaig sentir diumenge com: Ara juguem a futbol, abans guanyavem de sort i amb un gol a l'´´ultim minut....Recordeu els partits de la segona volta amb equips punters i els seus resultats...? ex. Gavà, LLeida, Gavà....5-2, 4-1. 3-0...etc...?
Crec que amb aquesta línia anava avui l'altre crònica publicada pel Diari de SAbadell i signada pel Mario Patinyo....
Hem millorat ?....Quin equip teníem davant.?. Pot ser en Juvenal un comparsa del nostre equip ?...més quan hi ha altres jugadors intocables que poc de moment han demostrat ? ex: Arnal...que ho ha jugat tot....i perquè Fran a la graderia ?.
Compte no rasquem massa perquè si volem hi ha molt i molt encara per millorar....i potser criticar...i qun parlo de crítica sempre em referiré a que sigui constructiva.
Per acabar...A MORT AMB EL PIRRI...la nostra Directiva ha decidit finalment que ell sigui el noste entrenador...I per tant tots em d'estar al seu costat en benefici del nostre Club,...però no podem oblidar els bons moments que ens han donat altres professionals...
Ah...pel que sembla Pirri és l'entrenador perquè els jugadors ho van demanar perquè amb ell s'hi trobaven molt bé....I això no us diu res ?....Els jugadors han mostrat la mateixa actitud en tots els partits...?
El Moya havia acabat el seu cicle ...hi estic d'acord, però ja ho vaig esmentar anteriorment...ell no era l'únic responsable de l'actual situació...
Ho sento, però un entrenador com el Moya va deixar petjada...agradi o no...
Ara, bé esperem que a partir d'ara en aquest nou "projecte" ? podem assolir el millor del millor ....l'entitat....EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL S'HO MEREIX I LA SEVA AFICIÓ TAMBÉ...