No fa falta q califiqui l'actuació de l'arbitre...
no tinc clar el penalty a favor del sabadell, encara q benvingut
s'ha inventat el penal a favor del terrassa... encara q més culpa té el linier, perquè és impossible q no hagi pogut valorar la jugada des d'on estava.
Però crec q les expulsions han sigut justes.
1. Ramon no l'hauria empentat de no haver assenyalat penal (al camp no m'he donat compte de l'empenta), però això no ho pot fer (espero q no+ el sancionin per un partit, però ho veig difícil)
2. En principi he de creure q el senyor colegiat coneix el reglament i q Cañadas ha estat ben expulsat. Però tinc un dubte. Volia averiguar-ho aquesta setmana, però potser algú de vosaltres ho sap. L'any passat van canviar la norma i treure's la samarreta ja no era targeta groga (sí portar un missatge sota la camiseta)... ho han tornat a canviar de cara a aquesta temporada?
He de creure q sí... em sembla una tonteria més del reglament i sobretot una manera d'embolicar-nos continuament, però en fin...
Ara q està de moda parlar un altre cop dels de negre... crec q els clubs haurien de parlar d'això al moment q s'ha de parlar i no després dels partits. I, de pas, q no s'oblidin d'un tema... què collons fan els liniers? I quines són les seves funcions? Crec en la bona intencionalitat, però tots patim exigència a les nostres feines. Pues yo quiero ser como estos de mayor... lavarme las manos cuando pita el árbitro desde 30 metros y levantar de tanto en tanto la banderita... si acierto, bien; si no, también!