Autor Tema: Les expulsions??  (Llegit 3192 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
  • Gènere: Masculí
Les expulsions??
« el: 10 de Octubre de 2005, 04:41:08 am »
No fa falta q califiqui l'actuació de l'arbitre...

no tinc clar el penalty a favor del sabadell, encara q benvingut

s'ha inventat el penal a favor del terrassa... encara q més culpa té el linier, perquè és impossible q no hagi pogut valorar la jugada des d'on estava.  :smart:

Però crec q les expulsions han sigut justes.

1. Ramon no l'hauria empentat de no haver assenyalat penal (al camp no m'he donat compte de l'empenta), però això no ho pot fer (espero q no+ el sancionin per un partit, però ho veig difícil)

2. En principi he de creure q el senyor colegiat coneix el reglament i q Cañadas ha estat ben expulsat. Però tinc un dubte. Volia averiguar-ho aquesta setmana, però potser algú de vosaltres ho sap. L'any passat van canviar la norma i treure's la samarreta ja no era targeta groga (sí portar un missatge sota la camiseta)... ho han tornat a canviar de cara a aquesta temporada?  ???

He de creure q sí... em sembla una tonteria més del reglament i sobretot una manera d'embolicar-nos continuament, però en fin...

Ara q està de moda parlar un altre cop dels de negre... crec q els clubs haurien de parlar d'això al moment q s'ha de parlar i no després dels partits. I, de pas, q no s'oblidin d'un tema... què collons fan els liniers? I quines són les seves funcions? Crec en la bona intencionalitat, però tots patim exigència a les nostres feines. Pues yo quiero ser como estos de mayor... lavarme las manos cuando pita el árbitro desde 30 metros y levantar de tanto en tanto la banderita... si acierto, bien; si no, también!  :-[
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Les expulsions??
« Respondre #1 el: 10 de Octubre de 2005, 10:35:05 am »
Quanta raó en totes les teves paraules Jose :icon_exclaim:

Possiblement en Ramon ni tant sols hagués vist targeta per la jugada i l'empenta a l'àrbitre, com se sol dir: sense una cosa, no hagués arribat l'altra. Prefereixo no parlar del penal directament perquè les diria massa grosses :-X deixe-m'ho en que ha estat una més dels homes de negre.

I jo també quan sigui gran vull ser linier: treballar dues hores la setmana, cobrar com si n'hagués treballat quaranta i si m'equivoco "aquí no ha passat res". :snore:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #2 el: 10 de Octubre de 2005, 14:31:57 pm »
Les dos expulsions dos 'tonteries' dels nostres.
Ramón empenta a l'arbitre clarament i Cañadas, de l'euforia i rabia es treu la samarreta, concient de q fa mal fet.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
« Respondre #3 el: 10 de Octubre de 2005, 14:33:43 pm »
El cañadas actua i després pensa... x-D

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 10 de Octubre de 2005, 14:36:22 pm »
El penal a favor no les vaig tenir totes en directe i avui despres de veure el reportatge tampoc les acabo de tenir, pero be. Pero el cas Ramon... es pura física!!!!!! per més tapat que estigui l'arbitre, es veu clarísimant que la poilota canvia la seba trajectoria en diagonal, fent entendre que algú la desviat... aquet algú només podia ser Ramon ya que l'egarenc es imposible que envies la pilota cap alla a no ser que tingui un peu deformable... :(

I el cas Cañadas... sapiguen que ya tenia 1 targeta no se perque es va treure la samarreta pero be, cada any canvien aquesta norma... anys enrere t'amonestaven, despres van dir que no, que si ara as de tenir una dedicació a sota... :Hecho_polvo:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 10 de Octubre de 2005, 14:40:37 pm »
Jo el que crec, el penal favorable al Sabadell després de veure-ho per la tele és clar. I comento que minuts després n'hi ha un altre de CLARISIM al Iglesias o Cañadas, ara no ho recordo que no piten res. El penal al Sabadell és CLARAMENT injust, ja que Ramón toca netament la pilota. S'indigna per la injusticia; aquest home és molt tranquil i la reacció és per la impotència viscuda. Per cert, com dieu l'arbitre no ho pot veure desde la seva posició. El linier un 0. Després bé l'empenta i la seva expulsió. De totes formes em sembla exagerat que el fagi fora, quan molts cops passen coses pitjors i no passa res.
A més durant tot el partit, penso que l'arbitre maxaca a faltetes al sabadell i només al final, crec que per mala consciència ens pita alguna falta a favor que ens ajuda a perdre temps.
L'expulsió del cañadas, si realemént és expulsió, que vull pensar que si, doncs benvinguda sigui. Si el fan fora cada 15 dies per marcar el gol de la victoria doncs...... ja m'està bé  :yes:  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #6 el: 10 de Octubre de 2005, 15:00:33 pm »
Com que ningú no fara res pels àrbitres i la violència no es pot utilitzar, hauriem de inflar al camp de pancartes de cara el proper partit i esbroncar per sistema als de negre, sino seguiran enfotensent de nosaltres a la cara.
Ahir la veritat va guanyar, però un altre dia perdrem i en quedarà la cara de ******* sense poder fer res.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 10 de Octubre de 2005, 18:31:59 pm »
Que jo sàpiga el linier no va indicar penal i no es va voler mullar les mans. La culpa és plenament de l'arbitre que és un dels incompetents que hi ha al comité d'àrbitres i fins que no facin fora la màfia que els dirigeix les coses seguirant anant iwal.

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #8 el: 10 de Octubre de 2005, 18:53:06 pm »
Per mi lo de la expulsió d'en Cañadas es una barbaritat enorme. En reglament en ma, ho és, pero crec que ja seria hora de modificar aquest article. Com pots ensenyar una targeta a un jugador per treure's la samarreta, i ensenyar lo mateix a un jugador que no parar de donar patades. Es il·logic.
Cañadas va fer una tonteria, pero jo ho hauria fet el mateix: exclatar de alegria després de haver fet el segon al Terrassa.
Lo del penal del Terrassa, al camp a mi m'ho semblava. I la TV tampoc ho deixar tan clar. Es la tipica jugada que cualsevol decisio que hagués pres el arbitre a un dels dos equips no lis hagues agradat. Imagineu-vos sino la arribar a pitar, a Terrassa ara justificarien la derrota per aquella jugada. Millor així.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #9 el: 10 de Octubre de 2005, 19:05:31 pm »
Lo que si es verdad es que tenemos que hacernos mirar el tema expulsiones, porque no es normal que nunca acabemos con 11. Cada semana repasando haber si ha sido expulsión por doble amarilla, roja directa, contará el partido de copa federación?....
Espero que eso cambie a partir de ahora, porque hay expulsiones y expulsiones, y ultimamente sólo nos expulsan por niñerias.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #10 el: 10 de Octubre de 2005, 19:09:47 pm »
Per mi lo de la expulsió d'en Cañadas es una barbaritat enorme. En reglament en ma, ho és, pero crec que ja seria hora de modificar aquest article. Com pots ensenyar una targeta a un jugador per treure's la samarreta, i ensenyar lo mateix a un jugador que no parar de donar patades. Es il·logic.
Cañadas va fer una tonteria, pero jo ho hauria fet el mateix: exclatar de alegria després de haver fet el segon al Terrassa.
Lo del penal del Terrassa, al camp a mi m'ho semblava. I la TV tampoc ho deixar tan clar. Es la tipica jugada que cualsevol decisio que hagués pres el arbitre a un dels dos equips no lis hagues agradat. Imagineu-vos sino la arribar a pitar, a Terrassa ara justificarien la derrota per aquella jugada. Millor així.

Pero esk no era penal, aixi k no tindrien res a justificar. Fixat a futbol cat k espero k donin un reportatge mes ampli, i escolta els comentaris k ells tambe diuen k no ho era
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #11 el: 10 de Octubre de 2005, 19:45:06 pm »
Una pregunta, on veieu els reportatges del Sabadell i quan ho donen??

Gràcies arlequinats!!!
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 10 de Octubre de 2005, 19:48:52 pm »

Gràcies arlequinats!!!

El futbolcat es alla a les 9'30. I al migdia ho donen alla a les 2'15 pel tv3
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #13 el: 10 de Octubre de 2005, 19:56:45 pm »

Gràcies arlequinats!!!

no se si heu vist l del migdia, pero no han ensenyat ni els gols. Lamentablement altre cop haig de dir: PUT A Tv3 !!!!!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 10 de Octubre de 2005, 20:09:35 pm »

Gràcies arlequinats!!!

no se si heu vist l del migdia, pero no han ensenyat ni els gols. Lamentablement altre cop haig de dir: PUT A Tv3 !!!!!

Dels 3 gols d'ahir només han tret el del Cañadas. Ja esta be!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #15 el: 10 de Octubre de 2005, 22:33:37 pm »
Doncs jo ahir a la nit vaig veure el resum mes llarg de tota la vida del Sabadell. Mes llarg que el del barça b i tot. Amb tots els gols, els penals, la celebracio del cañadas i la expulsio, aixi com el ramon empenyent l'arbitre, els comentaristes afirmant tal i com es veia CLARAMENT que el penal a favor del sabadell ho era i que del del terrassa no era, perque la pilota anava desviada, i destacaven el gran ambient amb 7000 persones aproximadament a la NCA. Aixi que no em puc queixar, em van fer reviure una tarda impressionant  :laugh: ;D ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #16 el: 10 de Octubre de 2005, 22:35:18 pm »
bueno avui el futbol cat no s´ha portat malament del tot han estat escasos de imatges (han sortit massa d´egarencs  >:( ) pero han explicat bastant be les coses(molta afluencia, expulsions yi penals....) encara aixi crec que el dervi debia de haber tingut mes minuts  :-\

Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Mitic_SBD

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #17 el: 10 de Octubre de 2005, 22:52:48 pm »
Pues para mi ninguno de los dos penaltis lo era :snore: en cuanto a las expulsiones se refriere, por tonterias de los nuestros, por empujar al arbitro, y por quitarse la camiseta sabiendo que tienes targeta, y que te costara la expulsion

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #18 el: 10 de Octubre de 2005, 22:56:20 pm »
El del terrassa fijo k no, ahora el del sabadell es bastante riguroso, existe contacto incluso un empujecito, pero vamos en el del terrassa se rio de nosotros el arbitro y mas el linier k lo veia de muy bien...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #19 el: 10 de Octubre de 2005, 23:55:20 pm »
Doncs jo ahir a la nit vaig veure el resum mes llarg de tota la vida del Sabadell. Mes llarg que el del barça b i tot. Amb tots els gols, els penals, la celebracio del cañadas i la expulsio, aixi com el ramon empenyent l'arbitre, els comentaristes afirmant tal i com es veia CLARAMENT que el penal a favor del sabadell ho era i que del del terrassa no era, perque la pilota anava desviada, i destacaven el gran ambient amb 7000 persones aproximadament a la NCA. Aixi que no em puc queixar, em van fer reviure una tarda impressionant  :laugh: ;D ;)

On vas veure aixo?? Si teniu aquest resum grabat, me'l podrieu deixar???
Per cert, si us fixeu, ramon surt correns despres del penalt, pero no empenta l'arbitre tal i com vaig veure en directe, sino que l'agafa per les espatlles, i assenyala a linier, dient k el linier reconeix que no es penalt.
I pel que fa a la segona expulsio.. sigui tarjeta o no treure's la samarreta (1 tonteria), el que esta clar es que la 1º va ser del tot injusta