Autor Tema: m'esperava més del Terrassa...  (Llegit 1454 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

davisabadell

• Visitant
m'esperava més del Terrassa...
« el: 10 de Octubre de 2005, 09:16:39 am »
Vaya partidàs el d'ahir...Jo encara no m'ho crec.9 jugadors i el Terrassa no podia amb nosaltres.
Sincerament,m'esperava molt més del Terrassa i menys del Sabadell.
Crec que hem trobat l'alineació perfecte,amb aquest equip podem acabar per dalt de tot de la taula.La setmana que vé 3 puntets més si tot segueix igual.
Felicitats a tots els jugadors i també a l :ko'entrenador que crec que s'ho mereix.
:ok

davisabadell

• Visitant
Re: m'esperava més del Terrassa...
« Respondre #1 el: 10 de Octubre de 2005, 09:18:14 am »
Se m'ha colat un simbol.L'entrenador sí que m'agrada!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #2 el: 10 de Octubre de 2005, 13:26:25 pm »
Jo m'esperava això del Sabadell !! nose cm pots dir q t'esperaves menys ... Això si, dels egarencs m'esperava més.

Ara a seguir amb l'escalada de posicion i a guanyar a La Vila, q son 3 punts importantisims.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

davisabadell

• Visitant
« Respondre #3 el: 10 de Octubre de 2005, 13:31:15 pm »
Quan dic que m'esperava menys em refereixo simplement a que em van impressionar!!! No era el que estavem veient fins ara.....Però està clar que si tornen a jugar com aquest diumenge,acabarem sent dels millors!!!!!!!!!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #4 el: 10 de Octubre de 2005, 19:42:00 pm »
El cert és que m'esperava més del Terrassa. En cap moment els vaig veure dins del partit. Crec que els hi va faltar actitud, sobretot després de l'empat per a anar a buscar el partit. No sé, pensava que el Terrassa seria un equip més correós en defensa, que la tocaria millor al mig camp, i amb una davantera més perillosa, però el cert és que m'ha semblat un equip molt vulgar, i que jugant així perdrà molts punts fora de casa. A 2ªB s'ha de jugar posant-hi més collons.  :Paletas:

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #5 el: 10 de Octubre de 2005, 19:45:05 pm »
sincerament es el pitjor partit k e vist del terrassa en la emva vida...i no es per treure merits al ces, epro es ben de veritat... :ko

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #6 el: 10 de Octubre de 2005, 20:00:30 pm »
Pocos partidos has visto.....Bueno como yo pero recuerdo uno creo k contra el malaga k jugasteis tambien asi....sip con lo de ayer,ya sabes MIEDO y claro con miedo palmas fijo.
Millor Seguidor

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 10 de Octubre de 2005, 20:47:43 pm »
Doncs jo tinc 2 videos, del Ràcing Ferrol-Terrassa i el Cadis-Terrassa, que els veins també van jugar de pena.

Serà que de tant en quant no els vé de gust jugar al futbol :icon_question:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #8 el: 10 de Octubre de 2005, 21:03:52 pm »
Pocos partidos has visto.....Bueno como yo pero recuerdo uno creo k contra el malaga k jugasteis tambien asi....sip con lo de ayer,ya sabes MIEDO y claro con miedo palmas fijo.

Pregunta, pregunta por Terrassa...que mas de un jugador del Terrassa se rumorea (se sabe) que fue primado por perder aquel partido por parte del Malaga...sobre todo el portero dicen  :laugh:

o no veí???
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #9 el: 10 de Octubre de 2005, 22:11:09 pm »
sincerament es el pitjor partit k e vist del terrassa en la emva vida...i no es per treure merits al ces, epro es ben de veritat... :ko

Particularment, i amb el canvi d'entrenador del Sabadell, ja m'esperava una victòria del Sabadell encara que fos per la mínima com va ser, però tampoc les tenia totes.

A mi el Terrassa no m'ha impressionat ni aquesta temporada ni mai com equip, i jugant contra el Sabadell, tampoc, encara menys. Lo dels darrers tres anys a segona A, va ser un petit parèntesi i prou, perque si comparem palmaressos, guanya de llarg el Sabadell.  :smoking: El que passa és que els egarencs solen tenir una sort increïble en partits puntuals sobretot contra el Sabadell, que ahir es va trencar una mica, i el Sabadell, en el global del partit va ser superior i més tenint en compte les circumstàncies (l'àrbitre en contra, etc.). Quan jugaven 11 contra 11, el Sabadell estava siguent bastant millor.

Al Vallès en futbol, el Terrassa, sí, però el Sabadell és molt Sabadell, malgrat algunes penuries dels darrers anys.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 10 de Octubre de 2005, 22:15:29 pm »
que n'aprenguin orrrrrrrrrrr que n'aprenguin oeeeeeeeee enkara estik euforik :laugh: ;D
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona