Autor Tema: vergonya  (Llegit 9776 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:vergonya
« Respondre #60 el: 09 de Desembre de 2009, 22:54:27 pm »

Aquí el q em sembla més greu ja no és l'error de la línier. El q em sembla més greu és que l'àrbitre tampoc se n'adoni que no hi pot haver fora de joc en aquesta acció. Fixeu-vos on està colocat l'àrbitre, crec q la visibilitat és suficient com per a sapiguer que no hi pot existir cap fora de joc.

Em sembla un error MOOOOOOOLT greu, bueno s'hauria de veure realmente si a l'àrbitre no li va interessar més anular aquest gol. Ho dic perq veient el penal q es va tragar, la tarja a Morales per simular penal, el fora de joc d'Arnal... em semblen masses errors greus en un mateix partit i sempre perjudicant al mateix equip.

Estic molt d'acord amb el comentari del Ferni.

La imatge que ens aporta és claríssima i encara posa més en dubte, tan l'àrbitre assistent com l'àrbitre principal. Realment el principal és excel·lentment col·locat, cosa que fa que no tingui cap "coartada" per no veure que el gol és vàlid encara que l'assistent aixequi la bandera. I és que recordo per exemple en el partit a casa davant el Mahonès, com en una contra d'ells, l'àrbitre assitent va aixecar la bandera per assenyalar fora de joc, i l'àrbitre principal el va desautoritzar i va deixar seguir la jugada en una acció molt i molt menys clara que la de Santa Coloma.

És un error tan clamorós i que els 2 àrbitres podien apreciar tan i tan bé que sincerament dóna que pensar ....
I potser sóc malpensat, però l'acció és TAN i TAN CLARA que no em crec que aquest gol mal anul·lat hagi estat únicament un error humà.

De totes maneres ja ningú ens donarà el gol i el que hauriem de fer és pensar en guanyar el proper partit, i intentar corregir els errors que s'hagin comès per no repetir-los en un partit vital davant l'Espanyol B.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #61 el: 10 de Desembre de 2009, 13:36:44 pm »
pero que esperais de los arbitros de 2B?? por favor solo hay que ver lo malos que son los de primera, sino que se lo digan al Almeria en el bernabeu con el piscinazo de cr9, pues que se puede esperar de segunda?? es que esto es como los equipos a menos categoria menos calidad y los arbitros pues lo mismo!!
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #62 el: 01 de Febrer de 2010, 19:00:00 pm »
pero que esperais de los arbitros de 2B?? por favor solo hay que ver lo malos que son los de primera, sino que se lo digan al Almeria en el bernabeu con el piscinazo de cr9, pues que se puede esperar de segunda?? es que esto es como los equipos a menos categoria menos calidad y los arbitros pues lo mismo!!

D'acord que els arbitres son dolents i s'equivoquen, però hi ha equivocacions que et fan pensar malament :arbit
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡