Autor Tema: vergonya  (Llegit 9772 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:vergonya
« Respondre #20 el: 08 de Desembre de 2009, 13:30:28 pm »
En directe, es va veure clarament que Morales estava en posició legal. En les repeticions, del futbolcat i sobretot de l'Arlequinat (ja que es veu des de l'altre angle, el del línier, precisament).

També crec que amb declaracions post-partit de Irun, o del dia del Marbella, ens estem llaurant una fama de ploraners i per això no faran cas si ara ens queixem per els conductes reglamentaris.

Si nos vuelven hacer un escandalo tan aparatoso podemos esperar-los a la salida i reventar-les. :****

I ens caurà una multa amb la que pagar els sopars, viatges i altres coses de la directiva de la RFEF.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #21 el: 08 de Desembre de 2009, 13:38:03 pm »
També crec que amb declaracions post-partit de Irun, o del dia del Marbella, ens estem llaurant una fama de ploraners i per això no faran cas si ara ens queixem per els conductes reglamentaris.

ploris o no , no et fan mai cas, primera perquè al igual que els jugadors fallen penalts o gols cantats , doncs els arbitres en una dècima de segon han de decidir i es normal que la caguin, ha de ser moooolt dificil arbitrar .. i segon perquè un cop acabat el partit ja no es pot fer res.

Però també es normal que veient injusticies aixi doncs la gent s'exalti, s'escalfi i es diguin frases com la del company furia_sbd.

Si el vostre jefe a final de mes us roba la meitat del sou també tindrieu ganes de trencar-li la cara xD però en aquest exemple almenys pots fer una denuncia, amb el tema arbitratges l'unic que pots fer es lamentar-te.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #22 el: 08 de Desembre de 2009, 13:50:58 pm »

ploris o no , no et fan mai cas, primera perquè al igual que els jugadors fallen penalts o gols cantats , doncs els arbitres en una dècima de segon han de decidir i es normal que la caguin, ha de ser moooolt dificil arbitrar .. i segon perquè un cop acabat el partit ja no es pot fer res.

Però també es normal que veient injusticies aixi doncs la gent s'exalti, s'escalfi i es diguin frases com la del company furia_sbd.

Si el vostre jefe a final de mes us roba la meitat del sou també tindrieu ganes de trencar-li la cara xD però en aquest exemple almenys pots fer una denuncia, amb el tema arbitratges l'unic que pots fer es lamentar-te.

Una cosa es que te equivoques ya seas jugador, el del pito o el mismo entrenador en un cambio o en la táctica empleada y otra que hagas con el pito lo que te de la gana porque sabes que tú desición no hay Dios que la cambie, para ser profesional del pito tienes que ser una persona honrada y vestir por los pies con la cabeza bien amueblada, circunstancia esta que le falta al 99% de los h. p. del pito.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #23 el: 08 de Desembre de 2009, 14:01:10 pm »
Ah! por cierto, tengo entendido que en el forum hay varios compañeros que son árbitros, pues bien les dire que esto no va con ellos, que una cosa es que te equivoques que tienes derecho a ello y otra muy distinta es que arbitres consientemente sabiendo en cada momento que estás perjudicando a unos de los equipos participantes, por ejemplo lo que nos ocurrió en Irún y en la mayoría de los arbitrajes recibidos como el del pasado domingo, parece ser que somos un equipo no grato para el colegio de arbitros.

:mmmm    

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #24 el: 08 de Desembre de 2009, 16:23:53 pm »
Me gustaría ver a muchos de por aquí arbitrando un partido y teniendo que tomar las decisiones en segundos...

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #25 el: 08 de Desembre de 2009, 16:50:25 pm »
En directe, es va veure clarament que Morales estava en posició legal. En les repeticions, del futbolcat i sobretot de l'Arlequinat (ja que es veu des de l'altre angle, el del línier, precisament).

Si nos vuelven hacer un escandalo tan aparatoso podemos esperar-los a la salida i reventar-les. :****

I ens caurà una multa amb la que pagar els sopars, viatges i altres coses de la directiva de la RFEF.

:clap Quan mes ens fiquem amb els arbitrs i mes pressionem, pitjor ens anira, perque es protegeixen uns als altres...totalment d'acord birrero
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #26 el: 08 de Desembre de 2009, 16:52:38 pm »
Me gustaría ver a muchos de por aquí arbitrando un partido y teniendo que tomar las decisiones en segundos...

Ya pero es que yo no sé tú, pero yo ni me he preparado, ni cobro por ser árbitro, si hubiera recibido una supuesta preparación y encima cobrara por ello debería saber tomar estas decisiones de forma CORRECTA, si no, estaría haciendo MAL mi TRABAJO, que es lo que aquí se está criticando.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #27 el: 08 de Desembre de 2009, 16:55:12 pm »

Ya pero es que yo no sé tú, pero yo ni me he preparado, ni cobro por ser árbitro, si hubiera recibido una supuesta preparación y encima cobrara por ello debería saber tomar estas decisiones de forma CORRECTA, si no, estaría haciendo MAL mi TRABAJO, que es lo que aquí se está criticando.

Es que muchos debeis empezar a saber distinguir entre hacer mal el trabajo y equivocarse en el trabajo...

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #28 el: 08 de Desembre de 2009, 17:04:30 pm »
Pero hay fallos y FALLOS... no es lo mismo equibocarte en una falta, en un fuera de banda.. que el fallo que tuvo la linier y el mismo árbitro, anular un gol totalmente válido por fuera de juego en un córner dónde un defensa estaba en el primer palo!!!
Som i serem, sempre arlequinats!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #29 el: 08 de Desembre de 2009, 17:11:22 pm »
Pero hay fallos y FALLOS... no es lo mismo equibocarte en una falta, en un fuera de banda.. que el fallo que tuvo la linier y el mismo árbitro, anular un gol totalmente válido por fuera de juego en un córner dónde un defensa estaba en el primer palo!!!

Y el portero? Dónde estaba el portero?

Xandri

• Visitant
« Respondre #30 el: 08 de Desembre de 2009, 17:19:32 pm »

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #31 el: 08 de Desembre de 2009, 17:24:45 pm »

Esta imagen no aclara nada, es muy confusa, puesto que Roberto ya ha rematado y el portero se está lanzando hacia atrás...

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
« Respondre #32 el: 08 de Desembre de 2009, 17:26:00 pm »

Es que muchos debeis empezar a saber distinguir entre hacer mal el trabajo y equivocarse en el trabajo...

Hombre yo supongo que arbitrar bien debe de ser que la actuación de un árbitro no influya en el resultado final del partido, y el domingo influyó. Para mí es lícito molestarse si un arbitro se equivoca y esos errores sólo perjudican a tu equipo (gol legal anulado, penalti perfectamente pitable no pitado, gol de la grama después de un corner que era fuera de banda...) y en cierta manera benefician al otro. Pero bueno, ahí os quedáis con vuestro corporativismo, me gustaría ver como los arbitruchos que os haceis los fieras por el foro rebatiendo a los aficionados más pasionales, que aún perdiendo las formas suelen tener razón, soys capaces de hacer lo mismo con 100.000 aficionados que pueden protestar por una decisión arbitral en el Camp Nou, o meteros en un foro de alguno de estos equipos, con sus respectivos medios, etc. etc.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #33 el: 08 de Desembre de 2009, 17:29:25 pm »

Hombre yo supongo que arbitrar bien debe de ser que la actuación de un árbitro no influya en el resultado final del partido, y el domingo influyó. Para mí es lícito molestarse si un arbitro se equivoca y esos errores sólo perjudican a tu equipo (gol legal anulado, penalti perfectamente pitable no pitado, gol de la grama después de un corner que era fuera de banda...) y en cierta manera benefician al otro. Pero bueno, ahí os quedáis con vuestro corporativismo, me gustaría ver como los arbitruchos que os haceis los fieras por el foro rebatiendo a los aficionados más pasionales, que aún perdiendo las formas suelen tener razón, soys capaces de hacer lo mismo con 100.000 aficionados que pueden protestar por una decisión arbitral en el Camp Nou, o meteros en un foro de alguno de estos equipos, con sus respectivos medios, etc. etc.

1º: no está tan claro que el gol anulado sea TOTALMENTE justo. De hecho, yo cada vez dudo más de su legalidad, viendo las imágenes...

2º: el supuesto penalty es UNA PISCINA.

3º: el árbitro no es el que debe meter los goles del Sabadell. Si nos anulan uno, nosotros metemos tres.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #34 el: 08 de Desembre de 2009, 17:32:49 pm »
Arrrrrlekinat, el gol es clarissim, suposo que no has vist les imatges, és igual la foto, si puc ja et grabaré el gol del arlekinat que el tinc grabat xD .. el porter esta mooooolt mes enderrerit que Morales.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
« Respondre #35 el: 08 de Desembre de 2009, 17:37:30 pm »
Macho dejálo por que estás empanao, ayer en el Arlekinat se vieron perfectamente todas estas jugadas polémicas, repetidas en 3 ángulos diferentes, a cámara lenta y con la narración de Sergi Garcés, y en todas el árbitro se equivocó a favor de la Grama. Incluso el penalty que a simple vista parece un piscinazo se ve claramente como el defensa de la Grama arrastra el pie de apoyo de Roberto Morales, que le pone "més pa que formatge" como decia el notas del Gonzalvo, sí, y qué? es penalty, ya puede hacer teatro como si le hubieran pegao una patá en los c****** con botas de hierro que es penalty.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #36 el: 08 de Desembre de 2009, 17:38:22 pm »
 :bandera
El gol el pots veure al 324, i ara tampoc s'ha d'anar a buscar tres peus el gat, l'arbitre va xiular un fora de joc que no era de cap de les maneres, es va equivocar (o no) i ara a pensar quin una ens en fotran el diumenge contra els pericots, que estan fotuts i els hauran d'ajudar,
 :angry2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #37 el: 08 de Desembre de 2009, 17:38:41 pm »
http://www.elsesports.cat/video/1770659

Aquí se ve clarísimo cuando repiten la jugada que el portero estaba mas atrasado que Morales.
« Darrera modificació: 08 de Desembre de 2009, 17:42:58 pm per dani_CES »
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #38 el: 08 de Desembre de 2009, 17:59:03 pm »

1º: no está tan claro que el gol anulado sea TOTALMENTE justo. De hecho, yo cada vez dudo más de su legalidad, viendo las imágenes...

2º: el supuesto penalty es UNA PISCINA.

3º: el árbitro no es el que debe meter los goles del Sabadell. Si nos anulan uno, nosotros metemos tres.

No lo mires que te puede hacer daño.

http://www.elsesports.cat/video/1770659

Aquí se ve clarísimo cuando repiten la jugada que el portero estaba mas atrasado que Morales.

Pero tranquilo que no quiero entrar en lo personal, pero te aseguro que seras un buen árbitro ya que tienes la razón y el punto de vista arbitral perfecto para la labor que se requiere.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #39 el: 08 de Desembre de 2009, 18:30:16 pm »
Yo solo puedo entender que se señale fuera de juego en esa jugada porque asistente y arbitro ubican al jugador que remata demasiado cerca de la linea de gol como para estar en posición correcta sin reparar en el defensa que acompañando al portero bajo palos rompe ese supuesto fuera de juego. Si eso fuese así es que en esa jugada se ha pitado por inercia y no ha habido la suficiente concentración como para ubicar la posición en tiempo real de los protagonistas de la misma. El tema es que eso sucede en un Gramenet-Sabadell sin ningun tipo de repercusión mediatica mientras que si esto sucede en un Barça-Madrid la que se lía es parda.