Ahir es va estrenar el meu cunyat a la Creu Alta, és de Rosario, Argentina, i és de River. Com que és molt bon noi, la lectura al final del partit diu que va ser positiva, jo l'havia situat la importància del partit dins la classificació i també el fet que feia molt que no anava a un camp de futbol, doncs va sortir motivat en tornar un altre dia, això si, quan sigui amb un bon rival, o si més no que sigui més morbos i que la afició cridi més! Per cert, sort de les dues invitacions que tinc com a soci, perquè (i jo no era dels que pensava això)paga 15 euros per lu d'ahir...
Per què el partit va ser dolent de veritat, la falta de connexió entre lineas és lamentable i cada jugada acaba amb pilotada de Pelegrí que ningu pot controlar i desprès s'intentar avançar a partir del refus que deixa el rival de la pilotada que hem fet.
No personalitzaré, però ahir estava pensant fer un escrit que durant les hores he anat tranquilitzant, perquè per sobre de tot, son persones i confio en la seva bona fe. Nomès diré que aquesta clausula que té l'Arnal que si ve un equip de segona A s'en pot anar...que res, que podem estar tranquils, que es queda fins a final de temporada amb nosaltres
Però si us plau, deixeu jugar el Fran, nomès un dia, ja està!