Autor Tema: Mireu la classificació  (Llegit 3232 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Mireu la classificació
« el: 10 de Octubre de 2005, 14:56:14 pm »
Potser encara és d'hora per marcar-se objectius, i tinguent en compte que ha arribat un nou entrenador.
Jo sóc dels que penso, que tenim de les millors plantilles de la categoria. Que si els jugadors posen ganes poden. No és l'any passat, que posaven ganes.... però no n'hi havia més.
Ahir faltaven jugadors com Medina o Pablo Sanz, teorics tiulars i un jugador arribat de 1a, ivan diaz, a la banqueta.
Amb això i el bon joc ofert ahir, tinc bases suficients per dir que podem (PODEM) estar a dalt. Fixeu-vos bé, que fent força pena fins ara, estem a 5 punts de play-off. I us dic que equips com Osasuna B, Gramanet, Figueres o Alcoy acabarn punxant i NO estaran a dalt. Tampoc veig entre els 4 primers a l'Alacant; massa temps estan entre els primers. Aquesta lliga pot arribar a ser de 19 equips. I dic això i espero que segueixi punxant el Llevant a 2a A. Si el 1r equip no aconsegueix ascendir...... el filial podria no comptar a final de lliga.
Per baix hi ha equips MOLT fluixos, Osca, Hospitalet, Alfaro, Peralta..... clars candidats al descens. I mitja taula penso que acabaran els Badalona, Sant Andreu o Logroñés. El que ara per ara tinc clar és que Barça B, Sabadell i Terrassa faran lligueta d'ascens.... l'altre equip no sé pas quin serà, però ja em donaria igual.

Ens podem ilusionar i diumenge a Vilajoiosa guanyarem 1 a 2  :yes:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Mireu la classificació
« Respondre #1 el: 10 de Octubre de 2005, 14:59:05 pm »
 :yes: :yes: :yes: :ok :ok :ok
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #2 el: 10 de Octubre de 2005, 15:00:43 pm »
Només hem guanyat 3 punts més, ens saben a molt més, però a la classificació només son 3 punts, els mateixos q a pogut guanyar la Grama, Barça B o Osasuna B ... Seguim abaix de la taula, hem d'anar pas a pas, partit a partit. Mirar amunt però sense marcar objectius, sí més no, ens hauriem de marcar els 46 punts de permanencia (+ o -) i a partit d'aki anar modificant-los (els objectius) a noves fites.

Humiltat és el primer, despres ofici i ganas. Amb això tenim molt guanyat.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2423
« Respondre #3 el: 10 de Octubre de 2005, 15:01:40 pm »
El Sabadell per jugar el play-off haurà de jugar com ahir. Amb tota l'ànima. Que el Terrassa sigui a dalt no ho veig tant clar.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #4 el: 10 de Octubre de 2005, 15:11:24 pm »
Millor fer el k diu randel, anar amb humiltat i poc a poc, primer son els 45 punts, despres a somiar :) I jo si k veig al terrassa a dalt a pesar de k no fossin capaços de ficar-nos gol amb 2 mes.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #5 el: 10 de Octubre de 2005, 16:28:03 pm »
yo krek k el terrassa , pensant amb el kor i amb el kap si k hi serà a al ffase d'ascens sense problemes o això espero, i k el sabadell li kostara una miketa més, el llevant b no komptara per a l'ascens i inclòs crec k el osasuna b tmp hi contara...tmb m'agradaria k barça b tmpok pero...xDDDDD, krek k els favorits son: Terrassa FC SAD, ALACANT, CE SABADELL, BARÇA B i GRAMANET  :yes:

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2423
« Respondre #6 el: 10 de Octubre de 2005, 16:34:12 pm »
Millor fer el k diu randel, anar amb humiltat i poc a poc, primer son els 45 punts, despres a somiar :) I jo si k veig al terrassa a dalt a pesar de k no fossin capaços de ficar-nos gol amb 2 mes.

Si juguen com en el partit d'ahir no hi seràn al play-off. Van ser torejats en alguns moments per un equip amb 9 jugadors!! Porten 4 victories i 3 derrotes, una derrota més i se'n van cap a baix. Hauràn de millorar, i el Sabadell haurà de mantenir la linia d'ahir. Si la baixa, malament.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #7 el: 10 de Octubre de 2005, 16:57:02 pm »

Si juguen com en el partit d'ahir no hi seràn al play-off. Van ser torejats en alguns moments per un equip amb 9 jugadors!! Porten 4 victories i 3 derrotes, una derrota més i se'n van cap a baix. Hauràn de millorar, i el Sabadell haurà de mantenir la linia d'ahir. Si la baixa, malament.

Si, pero acuerdate el baile k nos pego el barça b aunk sea un aspirante al play, nos podrian haber caido unos cuantos mas. Te lo digo pk lo mismo k nos paso a nosotros tambien le puede pasar al terrassa. Pa mi tiene buena plantilla.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 10 de Octubre de 2005, 17:58:18 pm »
Estic d'acord amb el Randel, que s'ha de ser humil. Això com en tot a la vida HUMILTAT davant de tot.
Però jo em pregunto........ aquest any, que s'han gastat els calers i TOTS SABEM que tenim una bona plantilla hem de tenir el mateix objectiu que l'any passat :icon_question: Home doncs NO :icon_exclaim:
El que passa és que som uns conformistes i per molts, acabar aquest any salvant la categoria còmodament ja estaria bé. Per mi no. Ahir van demostrar contra un rival d'entitat que si volen poden.... si al Mini haguessin jugat igual ja haguesssim vist que hagués passat. NO penseu que hi ha tan nivell com es diu. Jo penso que hi ha desigualtat entre plantilles i nosaltres estem o hauriem d'estar amb els de dalt. Ens passa que com fa tants anys que estem patint per no baixar a 3a, que ja pensem que per exemple ahir el Terrassa era favorit per l'equip que té..... doncs home, a mi un matxembrat entre Algeciras i Figueres...... no crec que acabi jugant play-off.
Podem i això han de demostrar-ho sobre el camp :icon_exclaim:

www.miequipo.es

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #9 el: 10 de Octubre de 2005, 18:21:59 pm »
Estic d'acord amb el Randel, que s'ha de ser humil. Això com en tot a la vida HUMILTAT davant de tot.
Però jo em pregunto........ aquest any, que s'han gastat els calers i TOTS SABEM que tenim una bona plantilla hem de tenir el mateix objectiu que l'any passat :icon_question: Home doncs NO :icon_exclaim:
El que passa és que som uns conformistes i per molts, acabar aquest any salvant la categoria còmodament ja estaria bé. Per mi no. Ahir van demostrar contra un rival d'entitat que si volen poden.... si al Mini haguessin jugat igual ja haguesssim vist que hagués passat. NO penseu que hi ha tan nivell com es diu. Jo penso que hi ha desigualtat entre plantilles i nosaltres estem o hauriem d'estar amb els de dalt. Ens passa que com fa tants anys que estem patint per no baixar a 3a, que ja pensem que per exemple ahir el Terrassa era favorit per l'equip que té..... doncs home, a mi un matxembrat entre Algeciras i Figueres...... no crec que acabi jugant play-off.

El k pasa mutio esk sempre ens passa lo mateix, ens ilusionem i despres ve el cop dur. Jo crec k ja tenim la suficient experiencia en no fer-nos ilusions i es per aixo k molts som conformistes...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 10 de Octubre de 2005, 18:24:29 pm »

El k pasa mutio esk sempre ens passa lo mateix, ens ilusionem i despres ve el cop dur. Jo crec k ja tenim la suficient experiencia en no fer-nos ilusions i es per aixo k molts som conformistes...

Doncs jo crec que això és un error. Primer s'ha d'exigir..... si després veus que no donen més doncs.... mira, a conformar-se.
De totes formes això es començarà a veure cap als nadals. Però insiteixo que jugar amb el factor Llevant B que pot ser un equip comodí no està malament :icon_exclaim:

www.miequipo.es

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #11 el: 10 de Octubre de 2005, 18:55:51 pm »
No llençem els ocells al vol que sino després.....
Lo més important ara es confirmar aquesta linea de joc guanyant a Vila-joiosa  :yes:.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #12 el: 10 de Octubre de 2005, 19:04:17 pm »
Tenim plantilla per estar a dalt, si ajuntem un entrenador amb dos collons podem fer grans coses.
Amb el tema d´humiltat no hi estic d´acord, s´ha d´nar demostrant qui som: EL SABADELL, un històric que finalment va a per totes, això sí amb respecta i educació cap a tothom.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 10 de Octubre de 2005, 19:12:26 pm »
Tenim plantilla per estar a dalt, si ajuntem un entrenador amb dos collons podem fer grans coses.
Amb el tema d´humiltat no hi estic d´acord, s´ha d´nar demostrant qui som: EL SABADELL, un històric que finalment va a per totes, això sí amb respecta i educació cap a tothom.

Bé, diria que la definició d'humil és el que tu dius.... respecte i educació  :ok

www.miequipo.es

Desconnectat voll

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #14 el: 10 de Octubre de 2005, 19:26:00 pm »
 :scut Qerido Mutio, yo personalmente de momento me conformo con ver un poco de buen futbol y sin demasiados sufrimientos, llevo demasiados años sufriendo en el campo, si el equipo juega bien una cosa lleva a la otra y al final el objetivo será el mismo las eliminatorias de ascenso. piensa que cuando nos quedamos en el campo con 9 no pude aguantar y me fuí a casa. Salud :bandera

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #15 el: 10 de Octubre de 2005, 22:22:07 pm »
a ver mutio yo tambien pienso que tenemos equipillo pa hacer algo mas que estar en media tabla(eso es lo que creemos casi todos) pero yo no empezaria a pensar asi acuerdate de la presion que hubo en el equipo cuando la mayoria de aficionados e incluso las informaciones de los diarios nos ponian como referente en los equipo de play off no corramos tanto dejemos trabajar al nuevo entrenador y que los jugadores pongan lo que tienen que poner(que ayer demostraron que pueden y tienen para poner) y luego dios dirá. :ok
por favor no empecemos a presionar al equipo.  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #16 el: 10 de Octubre de 2005, 22:50:12 pm »
El Mutio té raó, si el Llevant no puja a primera, el Llevant B no podria jugar el play-off d'ascens, com també passaria si l'Osasuna baixés a segona, llavors l'Osasuna B tampoc podria jugar el play-off d'ascens.

Serien dues casualitats molt grans, però pot succeir.

Referent a lo de que aquest Sabadell ha d'anar amb humilitat, hi estic d'acord, però també que ha d'anar sense complexos. Com a molts, crec que només hi han 3 o 4 equips al nostre grup de segona B amb el potencial d'aquest Sabadell. A més, ara, per fi..., tenim a Montes d'entrenador, un entrenador pencaire, que sap el que vol, amb una bona tàctica i amb un parell d'allò que no sona.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #17 el: 10 de Octubre de 2005, 23:04:23 pm »

Si, pero acuerdate el baile k nos pego el barça b aunk sea un aspirante al play, nos podrian haber caido unos cuantos mas. Te lo digo pk lo mismo k nos paso a nosotros tambien le puede pasar al terrassa. Pa mi tiene buena plantilla.

Sembla que algú no s'ha enterat que hem canviat d'entrenador... eh, Jos?
Ara sí que ens podem ilusionar tots i sense exagerar en cap moment podem dir que amb el treball d'aquest míster guerrer s'ha acabat d'anar a jugar contra equips sobrevalorats!!!

Ara ja no se sent dir abans de jugar que el rival és perillós o que el camp contrari és complicat o que els jugadors del Peralta són de 2 metros... ara som seriosos i entrenen cada dia.
Honor al Sabadell

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #18 el: 10 de Octubre de 2005, 23:08:53 pm »

Sembla que algú no s'ha enterat que hem canviat d'entrenador... eh, Jos?
Ara sí que ens podem ilusionar tots i sense exagerar en cap moment podem dir que amb el treball d'aquest míster guerrer s'ha acabat d'anar a jugar contra equips sobrevalorats!!!

Ara ja no se sent dir abans de jugar que el rival és perillós o que el camp contrari és complicat o que els jugadors del Peralta són de 2 metros... ara som seriosos i entrenen cada dia.

Jo nomes t'ho deia per lo del Terrassa, pk aki s'esta dient k el terrassa va cap abaix i nosaltres fa 1 setmana vam fer el pena com ha fet ahir el terrassa. Aixi k per un partit desastros no podem opinar del k farem tan nosaltres com el Terrassa al final de temporada. Jo nomes dic k el terrassa te una bona plantilla, igual k nosaltres, i si no son cap Girona amunt estaran tant l'un com l'altre  ;)

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #19 el: 10 de Octubre de 2005, 23:11:14 pm »
:scut Qerido Mutio, yo personalmente de momento me conformo con ver un poco de buen futbol y sin demasiados sufrimientos, llevo demasiados años sufriendo en el campo, si el equipo juega bien una cosa lleva a la otra y al final el objetivo será el mismo las eliminatorias de ascenso. piensa que cuando nos quedamos en el campo con 9 no pude aguantar y me fuí a casa. Salud :bandera

Penso que axò de jugar bé o malament és un altre debat. El que volem és guanyar a casa i sumar a fora. A mí m'era igual jugar bé contra el Terrassa, el que volia és guanyar-lo. A més, que és jugar bé? Jugar bé hauria de ser simplement treballar i treballar als entrenaments i que al partit surti semblant a com s'ha preparat. I aquest nou entrenador promet moltes dosis de disciplina de grup i la qualitat técnica que la posin els jugadors.
Honor al Sabadell