Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
ala cudi ets un makina nano
... i el quadruple que jo No se si felicitar-te o donar el pesam a la resta d'usuaris per aguantar la teva vervorrea (s'escriura aixi?)
Cita de: Sabadell Power en 14 de Octubre de 2005, 00:38:30 am... i el quadruple que jo No se si felicitar-te o donar el pesam a la resta d'usuaris per aguantar la teva vervorrea (s'escriura aixi?) vale vale, apartir d'avui no escriure més fins que tots m'atrapeu
Cita de: CudiSBD en 14 de Octubre de 2005, 14:37:33 pmCita de: Sabadell Power en 14 de Octubre de 2005, 00:38:30 am... i el quadruple que jo No se si felicitar-te o donar el pesam a la resta d'usuaris per aguantar la teva vervorrea (s'escriura aixi?) vale vale, apartir d'avui no escriure més fins que tots m'atrapeu I esperes que algú es cregui això Felicitats pesat, vull dir, Cudi
Cita de: Manelinho en 14 de Octubre de 2005, 16:27:31 pmCita de: CudiSBD en 14 de Octubre de 2005, 14:37:33 pmCita de: Sabadell Power en 14 de Octubre de 2005, 00:38:30 am... i el quadruple que jo No se si felicitar-te o donar el pesam a la resta d'usuaris per aguantar la teva vervorrea (s'escriura aixi?) vale vale, apartir d'avui no escriure més fins que tots m'atrapeu I esperes que algú es cregui això Felicitats pesat, vull dir, Cudi mamón