Autor Tema: Cal fer una reflexió profunda  (Llegit 3396 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Cal fer una reflexió profunda
« el: 12 de Abril de 2005, 22:58:21 pm »
Jo sóc dels que penso que el CE Sabadell ja fa massa temps que no és un club de futbol normal. Algú pot pensar que m´he vegut l´enteniment, però per mi, una entitat futbolística es mou en termes de normalitat quan fent un còmput general es troba instal.lada en un present que està en consonància amb la seva trajectòria històrica.
Estic dient amb aquesta afirmació que el Sabadell hauria d´estar a Primera divisió???? No, en absolut. Ara bé, la Segona A és per definició, per estadística, per trajectòria, el nostre lloc natural. Ens hi hem passat 39 temporades, i aquestes són dades irrefutables. És clar que pots tenir temporades dolentes, però aquesta probabilitat ja fa massa temps que s´ha apoltronat a casa nostra.
Jo pregunto, val realment la pena seguir així??? És realment positiu pel club i la seva massa social, que aquest continui de bofetades amb la seva història??? Em sembla realment lamentable i vergonyant que el CE Sabadell FC avui estigui patint per no baixar a tercera divisió. Què nassos estem fent??? Què diables hi fem nosaltres aquí??? El CE Sabadell a Segona B, sempre, i dic sempre, ha de ser un equip punter, cada temporada ha d´aspirar a tornar a Segona A, si això no és així definitivament estem enterrant en vida al club i a la seva afició.
És realment possible que un club amb aquesta afició s´hagi de veure cada dos per tres en aquesta situació????És que realment a les altes esferes del Sabadell no hi ha ningú realment fart ?? On és l´orgull arlequinat??Jo reclamo algú que alci la veu, que foti un cop de puny sobre la taula i digui que ja n´hi ha prou. El Sabadell s´ha de presentar a Castelló, a Alacant o a Barcelona, com un equip a respectar i al que cal tenir en compte a l´hora de parlar d´un possible ascens de categoria.
Trobo a faltar que algú digui allò de "SOM EL SABADELL", i que només dient això, almenys en l´àmbit del futbol català, la gent s´entengui, és a dir, que ja no calguin més paraules. Ens hem hagut d´avergonyir de tantes coses, ha estat tanta la porqueria que entre uns i d´altres han llançat sobre aquests colors, que ens hem oblidat del que és ser del Sabadell a Catalunya. Jo no vull viure de records, però el Sabadell no pot seguir arrossegant-se per aquests camps de Déu, com un dels equips més golejats, un equip amb quatre canyes que treïent un empat d´aquí o d´allà ja es pot donar per satisfet.
Sembla que cada any haguem de demanar perdó pel que estem fent amb aquest club. S´han anat fent les coses tant malament, que el Sabadell ha passat a ser un més dels equips catalans de les categories inferiors del futbol espanyol. Doncs jo m´hi nego, dic que no, i repeteixo, nosaltres som del Sabadell, som el Sabadell, tenim 100 anys d´història i ningú més a Catalunya, a banda dels de la capital, ha tingut els bemols de fer el que nosaltres hem fet, ningú!!!!
No som un equip més, som el Sabadell, i com a tal la situació actual de qui dia passa any empeny, és del tot insostenible. Retrobem-nos amb la nostra història, enterrem d´una punyetera vegada aquests anys de tristor, mereixem quelcom millor, aquesta afició mereix un projecte seriós, ambiciós, que el permeti codejar-se amb els millors de com a mínim la segona B.
Reclamo esperit de superació, ambició, i sobretot ORGULL, entre tots hem de treure el Sabadell del pou, aquests quadres han de tornar a llegir-se als diaris esportius immediatament després de les informacions dels equips de primera. No ho oblidem, ni ho dubtem per un sol moment, aquest és el nostre lloc, i no la vida o la mort al camp del Huesca. Reclamo que algú, sobretot dels llocs de direcció del club, foti un cop sobre la taula i digui que ja n´hi ha prou d´aquest color, que a partir d´ara les coses han de canviar i que s´ha de treballar per evitar més Mataro´s o Penyes Sport´s. Així, i ho dic de tot cor, no val la pena continuar. És urgent que s´una punyetera vegada aquest club dongui un gir de 180 graus en la seva trajectòria, doncs la tempesta ja fa massa que dura i ja va sent hora de que el sol torni a lluïr pel tercer club de Catalunya.

VISCA EL CENTRE D´ESPORTS SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!! 1903-2003
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Tornarem...
« Respondre #1 el: 12 de Abril de 2005, 23:50:02 pm »
Tornarem a lluitar,
tornarem a sofrir,
tornarem a vèncer!
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
Re: Cal fer una reflexió profunda
« Respondre #2 el: 13 de Abril de 2005, 17:17:31 pm »
Vicenç for president!!XD

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #3 el: 13 de Abril de 2005, 17:44:23 pm »
Vicenç,
Estoy de acuerdo contigo pero cual es la solución? Cual es tu idea, por favor explicanoslo.
Gracias.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #4 el: 13 de Abril de 2005, 21:09:56 pm »
Jo em quedo amb una estrofa dels Lutgarda's:

Sabadell vaig somniant,
que potser quan seré gran,
qui sap si tornaràs,
SABADELL, a ser el d'abans!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 14 de Abril de 2005, 15:02:07 pm »

Totalment d´acord amb contingut bàsic de les teves afirmaciona, perquè és un problema que també el sento jo i molt....     De tota manera, a més a més de la Directiva, que crec que ja està fent tot el possible, faria falta que et dirigissis al conjunt de la ciutat, que d´aquí ve el problema principal, que és la falta d´"empatia" que té en relació al nostre club.  ja fa temps que penso, que el C.E.Sabadell no és el club de la ciutat, sinó dels seus màxim 3.000 simpatitzants.

El primer que hem de fer és mantenir la categoria i comença a fer realitat un projecte de futur on el club vagi creixent a tots els nivells.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #6 el: 14 de Abril de 2005, 20:40:29 pm »
Totalment d'acord, el Sabadell ha de ser l'equip de la ciutat i fa molt anys que no ho es, si ni tan sols la gent de Sabadell, que ha nascut aquí, que ha viscut aquí és del Sabadell  :Hecho_polvo:
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #7 el: 14 de Abril de 2005, 21:33:23 pm »
Justament es aixo el que em de fer, fer que, com a minim, TOTS els sabadellencs siguem socis del sabadell, i despres, tots els demes, benvinguts siguin ;D no?
Em d'aconseguir entre tots, desitoxicar als arlekinats cules, o pericos o merengues... nomes  :bandera
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Diplomàcia
« Respondre #8 el: 14 de Abril de 2005, 22:59:04 pm »
Simbol de BMW:  :bandera
Colors de Red Bull:  :bandera

Perquè no se pot intentar convencer algú d'estes companyies perque se facen publicitat a través nostre? L'equip de la BMW o del Red Bull...
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #9 el: 15 de Abril de 2005, 00:43:08 am »
Tal com diu algun company i com sempre que he pogut he comentat, el problema es la ciutat i l'aficio...

Per desgracia toco numeros en el dia a dia i a vegades he fet un pressupost hipotetic d'un club de futbol i mai l'he pogut quadrar amb poc mes de 1000 socis...

Aquest es el primer mal i el segon es que, despres de tants anys a 2a B, amb la majoria d'aficio "cremada" de tots aquests anys... com carai t'ho fas per animar a la penya i aumentar el numero de socis?  ???

Ja s'intenta ja... sortejos d'habitacions a l'hotel arts, 2x1, entrades 1 euro, portes obertes... totes les directives han provat alguna que altre per intentar millorar les entrades a la NCA i...resultat? 100 socis menys cada anys...

El pitjor es, al meu modest parer, que per invertir aquesta rutina, faran falta molts anys de bon resultats...

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
D´acord amb Secció Birra
« Respondre #10 el: 15 de Abril de 2005, 22:00:35 pm »
Crec que la idea de Secció Birra és molt interessant i hauria d´ésser presa en consideració.

Recordo, a més a més, que quant el C.E.Sabadell estava a Segona A tots els jugadors conduïen BMW degut a un conveni preferent establert amb aquella companyia, basat en l´associació d´idees del color de la camiseta i el color corporatiu.

Perquè no recuperar la sintonia, encara que sigui inicialment a nivells molt simples ?
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #11 el: 16 de Abril de 2005, 07:59:40 am »
doncs yo faria una campanya desde nosaltres mateixos en fer 500 fotocopies cadascun de nosaltres amb una lema ex.EL SABADELL EXISTEIX amb una foto de primera i per tota la ciutat cuand dic per tota es per tota,cadacu pel seu barri i d'aquesta manera tpthom en parlaria
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 17 de Abril de 2005, 13:04:08 pm »
doncs yo faria una campanya desde nosaltres mateixos en fer 500 fotocopies cadascun de nosaltres amb una lema ex.EL SABADELL EXISTEIX amb una foto de primera i per tota la ciutat cuand dic per tota es per tota,cadacu pel seu barri i d'aquesta manera tpthom en parlaria

No només als barris... a Sant Llorenç Savall, des de 1932, perquè et creus que l'equip es diu CENTRE d'ESPORTS Llorençà? Diues que és degut a que la gent des del poble, seguia l'equip de la capital.
Allà també hi ha hagut molt arlequinadisme, que ara està adormit!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...