Autor Tema: senyor gil una proposta  (Llegit 2316 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
senyor gil una proposta
« el: 13 de Octubre de 2005, 16:26:19 pm »
hola que tal? em primer lloc dirli que vaig anar al imperial a veure una peli, i vaig veure  l anunci del ce sabadell i va ser molt emocionant perque fa temps els vaig proposar i potser us vau enrecordar,hi ha un tema que per a mi em fa va molta rabia,es el tema del merchandaising, al corte ingles venen camisetes del terrassa inclus bufandes aixo no potser , del sabadell res, penso que haurieu de explotar el merchansaising per la ciutat venen camisetes els xandals i records historics molta gent ho compraria vosaltres tindrieu ingressos atipics i deuen ser necesaris la camiseta de som del sabadell tindira que valdre algu menys i vendre en cantitas a l 'estadi i per tot arreu em d'explotar les entrades del estadi posant una barraca an condicions aixo vosaltres mateixos pero molta gent no sap ni on venen camisetes ni bufandes aixo es pot explotar molt!!!!!.  volem banderes del sabadell si les ven a les portes del camp es vendrien moltes.

un altre tema es el del nens que van a l'estadi,ya fa uns anys cuan vam baixar de segona a a tercera es fa fer una grada grove per nens i joves a vist cuants nens i joves menor de 15 anys van a l 'estadi?els podrien fer un petit carne de cartro gratuit perque es sentin del sabadell i enseñarño al cole i vindrien cada cop mes i aixo es el futur aDEMES si els porten al pares al camp farem calers de entrades i si venem merchandaising tambe compraran. tot pot millorar yo m'hofereixo el bars tambe poden donar mes pasta, i felicitats per pintar  l 'estadi de blau mola molt gil ets una makina salutacions i amunt!!!!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: senyor gil una proposta
« Respondre #1 el: 13 de Octubre de 2005, 18:55:30 pm »
un apunt amb aixo de la pluja el que es va pintar de blau s'ha corregut la pintura... :surprised: :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #2 el: 13 de Octubre de 2005, 19:50:35 pm »
Benvolguts Markgsihool i Resistencia Arlek:

Molt intersant el que proposas en quan al merchandising, si et sembla deixam una mica de temps per llegir-me les tevas propostes amb deteniment, perque jo tinc idees que voldria proposarte per veure q'et semblan.

En quan a que la pintura blava s'ha corregut, digam a quina part de l'estadi, per tirar de les orelles al pintor (jejejeje de bon rotllo).

Salutacions

Andreu

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 13 de Octubre de 2005, 21:12:24 pm »
Sr.Gil al gol que dona a l'olimpia ho vaig poder observar el mateix dimecres contra el badalona la part que donen els lavavos cap a fora l'estadi... ;) :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #4 el: 13 de Octubre de 2005, 21:39:14 pm »
El merchandising esta molt deixat el don pepito que era un dels reis en aques tema ara no té res.
Crec que es tindria que tornar a obrir l'iglu de tribuna :yes:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 13 de Octubre de 2005, 21:50:25 pm »
un apunt amb aixo de la pluja el que es va pintar de blau s'ha corregut la pintura... :surprised: :-\

S'ha corregut la pintura............ ....  :surprised: :surprised: ejem ejem.............. ets un marranot resistencia  :tongue3:  :angel:

perdó  ;D

I pel que fa això del merchandising seria interessant mirar-s'ho. Estem a la era de la imatge, i poder trobar roba del Sabadell al Corte Inglés, donaria visió de club. Tots sabeu que tot allò que es troba al Corte Inglès és quelcom "important".
I el tema dels carnets de cartró ho trobo una idea genial.  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #6 el: 13 de Octubre de 2005, 22:06:15 pm »
I pel que fa això del merchandising seria interessant mirar-s'ho. Estem a la era de la imatge, i poder trobar roba del Sabadell al Corte Inglés, donaria visió de club. Tots sabeu que tot allò que es troba al Corte Inglès és quelcom "important".

Home, de moment al Corte Ingles te la samarreta de "Som el Sabadell" al costat de la porta on es troba informatica i televisions...per alguna cosa es comença. Ara falta que tambe tinguessin la samarreta dels partits
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #7 el: 13 de Octubre de 2005, 22:08:54 pm »
el que no trobo normal es que hi hagi mes coses del terrassa que del sabadell...  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #8 el: 13 de Octubre de 2005, 22:23:55 pm »
el que no trobo normal es que hi hagi mes coses del terrassa que del sabadell...  :ko

Diguem que els de Terrassa ho tenen millor muntat... :disappointed:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 13 de Octubre de 2005, 22:47:27 pm »
jo lany pasat a la planta 4arta (la desports) i avia la kamiseta del sabadell i la del terrassa i no i avia res mes,...dels 2 ekips o aixo al menys es el k vaik veure...

MUTIO, a k sona mal? :laugh: jo tmb o e pensat i dik aviam kina paraula trobo pero kom k sok kurt de llenguatge doncs am la parauleta me kedat... :smart:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #10 el: 13 de Octubre de 2005, 23:02:28 pm »
Doncs jo l'altre dia vaig anar, i m'agrada mirar les samarretes esportives. Em va cridar l'atenció que entre les samarretes del Reial Mandril hi hagues una taronja, i quan em vaig apropar vaig veure que era la nostra  :yes:  :wacky: Em sembla que ho van possar per allo del nostre semblant palmarès  :laugh:
Em va cridar l'atenció i alhora agradar. Això si, valia 52 euros!!
Aprofitant l'ocasió, volia fer una pregunta al Sr. Gil. Fa temps, a meitats de la temporada passada, vaig escoltar que potser es faria nou merchandising, amb banderes i bufandes noves, o alguna cosa aixi. Com portem el tema??? I allo de les alertes a movils i fotos??
Moltes gràcies i anims!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 13 de Octubre de 2005, 23:05:02 pm »
Ara que recordo, al nil també hi ha roba del sabadell, pero es la de l'any passat i em sembla que les samarretes valien 30 o 35 euros
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #12 el: 13 de Octubre de 2005, 23:08:21 pm »
jo tmb les vaik veure a principis dakesta temporada i valien 50 :-X ara suposo k auran vaixat el preu o algo pero a principis d temporada valien 50...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #13 el: 14 de Octubre de 2005, 10:19:52 am »
Jo crec que aixo del merchandaising es molt important i com molt be diuen els demes companys....aprofit ant que tenim un corte ingles a la ciutat.....Fa temps havien samarretes del sabadell i banderes i bufandes, etc pero desde fa un temps res de res. Seria una bona forma de treure uns calerons pel club i como no de donar una mica mes de imatge del club(que es igual d'important). Tambe el tema d'aprofitar els partits per tenir bufandes,banderes,i tot el merchandaising que es pugui ven exposat al camp, aixo segur donaria mes calerons. I en relacio amb el carnet per als nens i estic totalment d'acord, en altres posts ja vaig dir que s'haurien de fer campanyes als coles amb els nens, perque encara que els nens no paguin o paguin 1€, el pare o la mare que el porta si que pasara per guixeta  :ok.
Nomes comentar que a veure si doneu canya als de joma perque portin mes samarretes oficials del  :scut pero en talles mes petites que la XL a mi casi em serveix de pijama....jejeje

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #14 el: 14 de Octubre de 2005, 11:17:22 am »
ok gracies senyor estic a la seva dispocisio
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #15 el: 15 de Octubre de 2005, 19:33:01 pm »
On tambe hi havia samarretes del sabadell es a Sports Bambi, com a minim l'any passat n'hi havia.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #16 el: 15 de Octubre de 2005, 19:38:30 pm »
On tambe hi havia samarretes del sabadell es a Sports Bambi, com a minim l'any passat n'hi havia.

Si el que es vol son samarretes, a les oficines en venen de samarretes, i a més, les d'aquest any, arlekinades per darrere ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #17 el: 15 de Octubre de 2005, 22:19:20 pm »
Son les velles de l'any passat les q tenen allà.