Autor Tema: FEM NUMEROS  (Llegit 3301 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
FEM NUMEROS
« el: 08 de Abril de 2005, 09:21:05 am »
Jo crec que per salvanse hem de fer els seguents numeros;

GUANYAR OSCA-GRAMANET-FAR$A B
EMPATAR 2 PARTITS MES

i crec que ja estem salvats, tu que creus companys BLANC-I-BLAU?

Desconnectat Crustaa

• Invitat
  • *
  • Missatges: 6
Re: FEM NUMEROS
« Respondre #1 el: 08 de Abril de 2005, 15:29:56 pm »
hola company sabadell!!!!!!
tu creus q aquesta es la predicció????
doncs segur q aixi sera!!!!!!
 :-* petoneeets

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #2 el: 08 de Abril de 2005, 23:06:23 pm »

Company Sabadell;

Tornant a l´anàlisi que feiem l´altre dia, en aquest cas que em plantejes sumariem 46 punts, que si tenim en compte, a més a més, que s´obtindrien davant de rivals directes i que hi ha bastants enfrontaments entre els equips de baix, crec que el.ludiriem la promoció amb quasi total seguretat (podria ésser que inclús haguéssim de mirar el "goal-average" i/o diferència de gols entre Gramenet i Sabadell, per acabar de certificar-ho). Això pel que respecta a la promoció, perquè el descens el veig molt, molt improbable amb 46 punts (amb 47, tal com et vaig dir, virtualment impossible).

De tota manera, els partits que jo vaig, "a priori" més fàcils són el que juguem a casa amb Villajoiosa i Peralta. Però és clar, hi hem d´arribar amb opcions i si pot ser amb tranquil.litat.

Jo aposto pels 49 punts, obtinguts de la següent manera;

ZARAGOZA B-SABADELL X;  - Un bon partit de futbol amb dos equips molt motivats.
SABADELL-BARCELONA B; 1  - a l´anada els vem espantar i a la tornada els sorprendrem
OSCA-SABADELL, 2   -   Un 0-1 molt treballat.
SABADELL-GRAMENET, X - Un partit equilibrat, que pot propiciar un empat relativament bo per els dos equips.
ALICANTE-SABADELL, 1 - Podria repetir-se una història semblant a la de Castelló.
SABADELL-VILLAJOYOSA, 1 - Som millor equip, per molt que digui la classificació, a més a més, probablement vindran de "turisme" i sense jugar-se res. Pot ésser el partit òptim per assegurar la salvació.
BADALONA-SABADELL, 1 - Possible relaxació del Sabadell.
SABADELL-PERALTA, 1 - Festa arlequinada.

Salutacions
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
« Respondre #3 el: 10 de Abril de 2005, 13:48:28 pm »
AMIC BLAU I BLANC,  I DESPRES ET VAS DEPERTAR OI?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 10 de Abril de 2005, 15:25:56 pm »
Home Pere, tu sempre per aquí quan es perd!! La teva actitud em sembla lamentable i vergonyosa. Està molt bé que el forum sigui per opinar i dir la teva, però no per maxacar cada vegada que es perd. Crec que el que més t'agradaria seria un descens, vaja es nota molt i creu-me que d'arlekinats com tu no en fan falta!

Vinga, salutacions i Força Sabadell
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
Potser ens passem de derrotistes ,no Pere?
« Respondre #5 el: 10 de Abril de 2005, 20:23:30 pm »

Company Pere;

Si m´he despertat avui, pensem que hem de refer algún número, però que si fem la feina ben feta ens salvarem.  Escolta, pel que sembla, els teus somnis sempre són negatius i pessimistes. M´agradaria saber i crec que a molts participants d´aquest Fórum la teva predicció i argumentació corresponent sobre els resultats dels partits que queden, un per un....

Per altra part, veuràs que dels pronòstics que he fet, no hi cap resultat que poguem considerar massa "anormal".  No et va agradar l´imatge que es va donar contra l´Espanyol ? que es que el considerar un mal equip o més aviat que vem tenir sort ?
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #6 el: 10 de Abril de 2005, 20:46:12 pm »
Jo ho vec així,
Perderem amb el Barça, aniran a per nosaltres i ens fotaràn el partit, també perderem al camp del Alicant.
Empatarem al camp del Osca i al camp del Badalona.
Guanyarem els tres últims partits a casa.
A veure si n'hi ha prou.
Visca el Sabadell
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #7 el: 10 de Abril de 2005, 20:53:59 pm »
AMIC BLAU I BLANC,  I DESPRES ET VAS DEPERTAR OI?

Tu sempre tant animòs i positiu!
Quan veig una intervenció teva, ja sé que diràs :snore:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #8 el: 10 de Abril de 2005, 22:48:17 pm »
La classificació:

12 BADALONA        39   
13 HUESCA            37 
14 GRAMENET        37 
15 OSASUNA B       37 
16 SABADELL         35  
17 GIRONA             35 
18 BENIDORM        35 
19 NOVELDA          33 
20 PEÑA SPORT      27

Quin patiment.

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #9 el: 11 de Abril de 2005, 17:10:17 pm »
La meva predicció...

:scut - Bar$a B --> 1 (A casa no podem fallar, tot i que un empat tampoc seria descavellat)
Huesca - :scut --> 2 (Si volem salvar-nos, hem de guanyar als rivals directes. Ja tenim el gol average amb el Girona, el Benidorm i Novelda. Toca enllestir la feina a Osca i contra la Grama)
:scut - Grama --> 1 (Idem de l'explicació anterior)
Alicante - :scut --> 1 (Confio en donar la sorpresa, pero a priori, la victoria local es lo més previsible)
:scut - Vila Joiosa --> X (També punxarem, que ningu es pensi que ens salvarem de calle. I si la Vila ha estat tant de temps a dalt, per algo sera. Aixo no vol dir que cregui q nosaltres tinguem pitjor equip, pero)
Badalona - :scut --> X (Pot passar de tot, sobretot depenent de la situació d'ambdós equips. Però d'allà hem de pescar quelcom)
:scut - Peralta --> 1 (Amb les penúries econòmiques que te el Peralta, massa an fet els jugadors, q entrenen individualment, estant 2º mitja lliga. Crec q vindran aqui a fer turisme, i nosaltres no podem fallar)

Amb aquests càlculs, em donen 14 punts de 21 possibles, el que sumaria un total de 49 punts, salvats sense complicacions. Val a dir també que restaré uns 3 puntets pel meu excés d'optimisme, q quan es tracta del SBD, em traeix sovint, i x allo q al futbol mai se sap, i q no hi han favorits mai. Crec q patirem i molt, igual q l'any passat, pq q ningu es pensi que faltant 3 partits podrem respirar trankils (tan de bo), pero q ens salvarem. Jo ara mateix signo el final de lliga de l'any passat, amb atac de cor inclòs a l'ultim minut a casa amb el Peralta amb una ma x l'escaire de Ramon (com De la Fuente a Mataró) i una lligueta a on ens salvem empatant fora i fent els deures a casa.