Company Sabadell;
Tornant a l´anàlisi que feiem l´altre dia, en aquest cas que em plantejes sumariem 46 punts, que si tenim en compte, a més a més, que s´obtindrien davant de rivals directes i que hi ha bastants enfrontaments entre els equips de baix, crec que el.ludiriem la promoció amb quasi total seguretat (podria ésser que inclús haguéssim de mirar el "goal-average" i/o diferència de gols entre Gramenet i Sabadell, per acabar de certificar-ho). Això pel que respecta a la promoció, perquè el descens el veig molt, molt improbable amb 46 punts (amb 47, tal com et vaig dir, virtualment impossible).
De tota manera, els partits que jo vaig, "a priori" més fàcils són el que juguem a casa amb Villajoiosa i Peralta. Però és clar, hi hem d´arribar amb opcions i si pot ser amb tranquil.litat.
Jo aposto pels 49 punts, obtinguts de la següent manera;
ZARAGOZA B-SABADELL X; - Un bon partit de futbol amb dos equips molt motivats.
SABADELL-BARCELONA B; 1 - a l´anada els vem espantar i a la tornada els sorprendrem
OSCA-SABADELL, 2 - Un 0-1 molt treballat.
SABADELL-GRAMENET, X - Un partit equilibrat, que pot propiciar un empat relativament bo per els dos equips.
ALICANTE-SABADELL, 1 - Podria repetir-se una història semblant a la de Castelló.
SABADELL-VILLAJOYOSA, 1 - Som millor equip, per molt que digui la classificació, a més a més, probablement vindran de "turisme" i sense jugar-se res. Pot ésser el partit òptim per assegurar la salvació.
BADALONA-SABADELL, 1 - Possible relaxació del Sabadell.
SABADELL-PERALTA, 1 - Festa arlequinada.
Salutacions