Autor Tema: Preguntas  (Llegit 6575 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
  • Gènere: Masculí
Re: Preguntas
« Respondre #40 el: 13 de Octubre de 2005, 21:20:21 pm »
Compañeros muchas gracias y solo dire k estoy IMPRESIONADO de vuestra fidelidad y recuerdos a estos colores.Tal vez estos esbozos de nuestra historia negra sirvan para k algun joven sepa nuestra verdadera historia tanto la mala como la buena,esto para mi es un regalo pk a en boca de otros no la podria creer,de nuevo muchas gracias.
Millor Seguidor

Desconnectat albertosbd

• Juvenil
  • Missatges: 319
« Respondre #41 el: 13 de Octubre de 2005, 21:23:26 pm »
Ara, que com a persecució recordo un àrbitre a qui li van terncar la màquina d'escriure i li va posar la roba sota la dutxa.  La veritat és que s'ho merexia. Em sembla que era contra el Granada, potser? o contra el Córdova?

Si no recordo malament va ser contra el Granada... vam empatar a 0 i ens van anular 2 gols (un del Rafa Marañon... l'altre ja no m'enrecordo)

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #42 el: 13 de Octubre de 2005, 21:43:55 pm »
L'arbitre d'aquell Sabadell-Granada es deia Fernandez Macho i al acabar el partit es va posar un txandall del Granada i va sortir per una altre porta pero la gent ens varem enterar i varem anar a l'altra banda del estadi just quan sortia amb tota la policia amb les porres "carregades", Van haber moltes corredisses. Pero tambe recordo al Jimenez Muñoz de Morales que li van volcar el cotxe despres d'un Sabadell-Alaves i on algun afeccionat va estar a punt de liarse a hosties amb algun jugador del Alaves a peu d'autocar. Molt d'ambient en aquelles epoques. Per cert company Binèfar ja se que el president en la epoca de l'affaire Ceballos ******* era el Rafel Arroyos pero el  que es va deixar el bigotet per despitar (segons alguns) era en Miquel que crec que llavors era el vicepresident i al que tambe van implicar en tot el cacau.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #43 el: 13 de Octubre de 2005, 22:17:34 pm »
Muñoz de Morales, sí... actual alt càrrec del Comité d'Arbitres.

Jo, realment, no crec q el Sabadell sigui un equip q caigui simpàtic als àrbitres... a nivell individual dic, i molt menys als extremenys... però a aquestes altures jo no crec en persecucions.

Estic de vacances i ara no recordo el número... però sobre els 100 anys d'història del Sabadell vaig escriure un reportatge de 4 pàgines al don balon l'any del centenari.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #44 el: 13 de Octubre de 2005, 22:47:21 pm »
si, força interessant. El guardo a la meva biblioteca de retalls de premsa arlequinats ;)

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #45 el: 14 de Octubre de 2005, 07:26:59 am »
L'arbitre d'aquell Sabadell-Granada es deia Fernandez Macho i al acabar el partit es va posar un txandall del Granada i va sortir per una altre porta pero la gent ens varem enterar i varem anar a l'altra banda del estadi just quan sortia amb tota la policia amb les porres "carregades", Van haber moltes corredisses. Pero tambe recordo al Jimenez Muñoz de Morales que li van volcar el cotxe despres d'un Sabadell-Alaves i on algun afeccionat va estar a punt de liarse a hosties amb algun jugador del Alaves a peu d'autocar. Molt d'ambient en aquelles epoques. Per cert company Binèfar ja se que el president en la epoca de l'affaire Ceballos ******* era el Rafel Arroyos pero el que es va deixar el bigotet per despitar (segons alguns) era en Miquel que crec que llavors era el vicepresident i al que tambe van implicar en tot el cacau.

Ceba mekanika sino rekordo malament l'arbitre va sortir vestit de policia i un policia anava amb el xandall del granada repartint hosties(que per cert aquell dia corriem junts) i el xavi andreu va rebre algun porrasso
« Darrera modificació: 14 de Octubre de 2005, 09:06:52 am per SABADELL »