Des de 1998 al servei dels arlequinats
Total de vots: 55
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Sudàfrica tercer Ferni? no crec jaja!A mi m'ha sortit això :VUITENS DE FINAL:1A - 2B FRANCIA - COREA DEL SUR1C - 2D INGLATERRA - SERBIA1E - 2F HOLANDA - PARAGUAY1G - 2H BRASIL - CHILE1B - 2A ARGENTINA - MEXICO1D - 2C ALEMANIA - ESTADOS UNIDOS1F - 2E ITALIA - CAMERUN1H - 2G ESPAÑA - COSTA DE MARFILQUARTS DE FINAL:FRANCIA - INGLATERRAHOLANDA - BRASILARGENTINA - ALEMANIAITALIA - ESPAÑASEMIFINALS:INGLATERRA - BRASILARGENTINA - ESPAÑAFINAL:BRASIL- ESPAÑACAMPIÓ: ESPAÑA SUBCAMPIÓ: BRASIL TERCER CLASSIFICAT: ARGENTINA QUART CLASSIFICAT: INGLATERRA
Argentina i França haurien de ser els fiascos del Mundial. El q passa q els francesos tindran tanta sort que es creuaran amb un equip facilón a vuitens de final i llavors ja els tindrem entre els 8 millors. No obstant, no crec pas q passin de quarts.Argentina directament caurà contra els anfitrions. Pipo em comentes q Sudàfrica el faig arrivar massa lluny. Els anfitrions en aquest tipus de campionats tenen tendència a arrivar llunyet, i en el cas de la selecció Sudafricana crec q ho faran ja que no són pas cap mala selecció.
Cita de: FerniSBD en 08 de Desembre de 2009, 15:41:10 pmArgentina i França haurien de ser els fiascos del Mundial. El q passa q els francesos tindran tanta sort que es creuaran amb un equip facilón a vuitens de final i llavors ja els tindrem entre els 8 millors. No obstant, no crec pas q passin de quarts.Argentina directament caurà contra els anfitrions. Pipo em comentes q Sudàfrica el faig arrivar massa lluny. Els anfitrions en aquest tipus de campionats tenen tendència a arrivar llunyet, i en el cas de la selecció Sudafricana crec q ho faran ja que no són pas cap mala selecció.A més de ser els amfitrions, i aquests sempre reben una empenteta...
Cita de: Arrrrrrlekinat en 08 de Desembre de 2009, 16:17:11 pmCita de: FerniSBD en 08 de Desembre de 2009, 15:41:10 pmArgentina i França haurien de ser els fiascos del Mundial. El q passa q els francesos tindran tanta sort que es creuaran amb un equip facilón a vuitens de final i llavors ja els tindrem entre els 8 millors. No obstant, no crec pas q passin de quarts.Argentina directament caurà contra els anfitrions. Pipo em comentes q Sudàfrica el faig arrivar massa lluny. Els anfitrions en aquest tipus de campionats tenen tendència a arrivar llunyet, i en el cas de la selecció Sudafricana crec q ho faran ja que no són pas cap mala selecció.A més de ser els amfitrions, i aquests sempre reben una empenteta... Si, que se lo digan a España en su Mundial.
Tot i que la meva selecció no pot participar a nivell internacional, faré el meu pronòstic:Campió: BrasilSubcampió: HolandaI espanya crec que quedarà en 4a posició.
Cita de: BERNISABADELL en 09 de Desembre de 2009, 17:11:30 pmTot i que la meva selecció no pot participar a nivell internacional, faré el meu pronòstic:Campió: BrasilSubcampió: HolandaI espanya crec que quedarà en 4a posició.ara q has dit això se m'ha passar una cosa pel cap. Catalunya no podria participar en el mundial que fan les seleccions com Occitània, Xipre del Nord... ?
Cita de: Pedrito en 09 de Desembre de 2009, 18:56:07 pmCita de: BERNISABADELL en 09 de Desembre de 2009, 17:11:30 pmTot i que la meva selecció no pot participar a nivell internacional, faré el meu pronòstic:Campió: BrasilSubcampió: HolandaI espanya crec que quedarà en 4a posició.ara q has dit això se m'ha passar una cosa pel cap. Catalunya no podria participar en el mundial que fan les seleccions com Occitània, Xipre del Nord... ?Doncs la veritat que no n'estic al corrent d'aquest mundial ni en coneixia la seva existència.Cada quan es juga aquest mundial? Saps d'alguna web on se'n parli?Gràcies!