Italia i Alemania mai s´en parla molt com a previsible guanyador i sempre fan com a mínim semis
FORZA AZURRA!
FORZA AZZURRA!!!!!!
Et contesto a la pregunta q em vas fer fa uns messos: Ferni de debó creus que Sudàfrica estarà a les semifinals? La meva resposta segueix siguent un SÍ rotund.
que? però ferni aveure com pots pensar aixo! amb els euqips que hi han: ITALIA, BRASIL, ESPANYA, FRANÇA, ALEMANYA, ANGLATERRA , ARGENTINA ... i creus ue sudafrica ja em diras quina explicació hi veus!
Doncs ho tinc molt clar:
Sudàfrica quedarà segona de grupo amb uns 4-5 punts aproximadament (per darrere d’Uuruguay). Guanyarà a Mèxic en el debut i empatarà amb Uruguay i França.
Posteriorment superaran a Argentina a 8ens de final, cosa que tampoc és cap miracle i posteriorment acabaran amb Alemanya a quarts de final, això serà més difícil però ho aconseguiran, encara que sigui a la pròrroga.
El somni dels sudàfricans acabarà a semifinals quan es medeixin o bé amb Espanya o bé amb Itàlia, aquí s’haurà acabat el torneig per a ells.
Pensa q els sudàfricans porten 16 partits sense perdre i fa 4 dies van guanyar a tota una Dinamarca que és una selecció amb moltes possibilitats de passar la primera fase. Evidentement q el factor camp serà la clau per a arrivar tan lluny.