Autor Tema: SI US PLAU, FITXIN UN DAVANTER CENTRE QUE MARQUI JA!!!  (Llegit 15137 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
Re:SI US PLAU, FITXIN UN DAVANTER CENTRE QUE MARQUI JA!!!
« Respondre #60 el: 12 de Gener de 2010, 19:56:29 pm »
j**** la semana pasada nadie hablava de Joel o Arnal y ahora q empatamos un partido ya les criticamos. Es cierto que siempre pasa lo mismo con los delanteros, q nunca marcan cuando estan por Sabadell... pero vamos a darle un poco más de confianza, Arnal ya marcó un gol hace unas semanas y hay que animarles!

Navarrog; no estoy de acuerdo, yo he hablado siempre de este tema; la semana pasada la otra, la otra, la otra y la otra, etc... haber que mas oportunidades les quieres dar a estos; si seran muy buenos chicos pero si no valen, no valen!!! Ya no es logico que con 20 partidos jugados entre Joel, Arnal y Fran ( que no se para que ha venido ) hayan marcado la super gran cantidad de: 1 GOL!!!!!! Por favor no creeis que ya se les han dado muchas oprtunidades a estos???? Preferiria que los cedieran a los tres y trajeran a dos cualesquiera, de donde sea!! (aunque fueran de tercera) Para superar a estos:1 GOL tampoco lo tendrian muy dificil!!! Salu2 :badall

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #61 el: 15 de Gener de 2010, 14:15:12 pm »
Aqui que ronda algun seguidor del Depor, quants porten els seus davanters en 17 jornades de lliga? Pot ser que només 2 gols? I açò que és en equip de primera i en zona europea.
Lo important no és qui els marca, si no que se marquin.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #62 el: 15 de Gener de 2010, 14:25:09 pm »
Aqui que ronda algun seguidor del Depor, quants porten els seus davanters en 17 jornades de lliga? Pot ser que només 2 gols? I açò que és en equip de primera i en zona europea.
Lo important no és qui els marca, si no que se marquin.

Doncs Riki 2,Lassad 2, Adrian 2,Mista 1, o sigui dels 20 gols que portem 7 son dels delanters, com vaig dir en el post de primera divisió, el Malaga porta els mateixos gols que el Depor i esta en descens .. mantenir la porteria a 0 és la clau de l'exit.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #63 el: 15 de Gener de 2010, 14:30:12 pm »
 ;D Només considerava a Riki com a davanter, ja me val. Almenys mos podrien cedir a Bodipo, que trobaria en Juvenal un bon element per a integrar-se en el vestidor. En el tema defensiu, portem naltres 21 en contra, i és lo que mos marca, la mitja taula.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Brylle

• Juvenil
« Respondre #64 el: 15 de Gener de 2010, 17:18:45 pm »
A ver señores yo no digo que por ejemplo JOEL no se deje la piel en el campo... eso es a parte; pero hoy leyendo el Diario de Sabadell he visto que desde la temporada pasada el dia del Benidorm, no marca un gol en LIGA, osea no es que lleve 20 partidos de esta, es que hay que sumarle los 13 de LIGA de la temporada pasada y lleva la friolera de 33 partidos sin marcar; vosotros creeis que eso es normal?? Casi una Liga entera sin marcar?? Se puede permitir el Sabadell el lujo de seguir con este delantero totalmente negado a gol, sin intentar fichar a otro para que precisamente haga lo que no es capaz de hacer Joel?? Y no me vale decir que es que no le dan pelotas; digo yo que en 33 partidos en dos temporadas no seamos ilusos, algunas oportunidades habra tenido no?? Señores, quitense la venda de los ojos!! No es normal. Sin discutir que Joel es un buen tio, pero claro con eso solo no vale, SALU2 :wave:

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #65 el: 15 de Gener de 2010, 18:00:50 pm »
A ver señores yo no digo que por ejemplo JOEL no se deje la piel en el campo... eso es a parte; pero hoy leyendo el Diario de Sabadell he visto que desde la temporada pasada el dia del Benidorm, no marca un gol en LIGA, osea no es que lleve 20 partidos de esta, es que hay que sumarle los 13 de LIGA de la temporada pasada y lleva la friolera de 33 partidos sin marcar; vosotros creeis que eso es normal?? Casi una Liga entera sin marcar?? Se puede permitir el Sabadell el lujo de seguir con este delantero totalmente negado a gol, sin intentar fichar a otro para que precisamente haga lo que no es capaz de hacer Joel?? Y no me vale decir que es que no le dan pelotas; digo yo que en 33 partidos en dos temporadas no seamos ilusos, algunas oportunidades habra tenido no?? Señores, quitense la venda de los ojos!! No es normal. Sin discutir que Joel es un buen tio, pero claro con eso solo no vale, SALU2 :wave:

26-08-09  copa del rey
CE Sabadell 2-0 CA Monzon
El primer gol el va fer el Joel
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Brylle

• Juvenil
« Respondre #66 el: 15 de Gener de 2010, 18:08:14 pm »

26-08-09  copa del rey

Vale, això ja ho sé; si ho miras be estem parlant de partits de LLIGA!! No del partit de copa contra aquell equipet de 3ª.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #67 el: 15 de Gener de 2010, 18:48:33 pm »

26-08-09  copa del rey

Vale, això ja ho sé; si ho miras be estem parlant de partits de LLIGA!! No del partit de copa contra aquell equipet de 3ª.

Vaig llegir l'altre dia un post que deia que hi ha un salt de nivell entre 3a i 2B i que un bon davanter de tercera podria no servir per la nostra categoria.
Em fa gracia que ara algú digui que Joel va marcar contra el Monzón (una banda de debó que ho vaig veure de ben a prop i el nivell era equivalent a Primera Catalana).
De totes maneres, de debó, no entenc que li ha passat a Joel al nostre club. Per mí que l'ha desgraciat el Moya i ja sembla que s'ha oblidat de jugar.
Honor al Sabadell

Desconnectat N´Kono

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #68 el: 15 de Gener de 2010, 19:36:51 pm »

26-08-09  copa del rey

A mi Joel la verdad es que me gustaba y como dice Grimber, no se que le está pasando en nuestro club, pero aunque no sirva de excusa, diré que el último gol que marcó con nuestra camiseta en liga fue el tristemente recordado y célebre gol en el partido
Real Unión de Irún - Sabadell de eliminatorias de ascenso a Segunda, clamoroso gol anulado de Joel que entró en la portería de Otermín, que el HP de Ortiz Blanco no dio como legal :veryangry:. Pese a eso, muy mala su estadística goleadora.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #69 el: 15 de Gener de 2010, 19:40:35 pm »
Doncs a mi el Joel no m'agrada't mai, sempra que toca la pilota fa falta potser necesita un altre manera de jugar o altres companys d'equip no sé peró no m'agrada.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #70 el: 15 de Gener de 2010, 20:18:50 pm »
a mi no m'agrada com juga però hi posa ganes, però penso que en aquest equip hi han millors davanters
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #71 el: 16 de Gener de 2010, 09:19:03 am »

26-08-09  copa del rey

Vaig llegir l'altre dia un post que deia que hi ha un salt de nivell entre 3a i 2B i que un bon davanter de tercera podria no servir per la nostra categoria.
Em fa gracia que ara algú digui que Joel va marcar contra el Monzón (una banda de debó que ho vaig veure de ben a prop i el nivell era equivalent a Primera Catalana).
De totes maneres, de debó, no entenc que li ha passat a Joel al nostre club. Per mí que l'ha desgraciat el Moya i ja sembla que s'ha oblidat de jugar.

Per aixo va marcar....,una pilota en profunditat i GOOLL

Quan jugem contre un equip amb cara i ulls, no li arriva ni una pilota en condicions, tot son pilotades desde la defensa que te que vaixar al terra envoltat de dos o tres defenses.
Jo penso que el problema real no son els devanters, Crec que el Joel i el Fran portarien mes gols si els hi arrivesin mes boles en condicions.
A mi personalment m'agrada molt el Fran, a tercera va fer una bona temporada amb nosaltres i amb el Santboia tambe. no acavo de entendre perque no se li dona una oportunitat veien el que tenim.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #72 el: 16 de Gener de 2010, 12:50:42 pm »
segun el diari de Sabadell de hoy, suena Virgili delantero que estaba jugando en Hong Kong, y la temporada pasada jugo en la Pobla de Mafumet, en este equipo llebaba desde el 2006

Nombre: Albert Virgili Fort
Fecha de nacimiento: 12/02/1983
Lugar de nacimiento: Tarragona
Nacionalidad: Española
Altura: 1,84  Peso: 71
posicion: delantero

Gimnàstic (01-02)
Universidad Zaragoza (02-03)
Zaragoza B (03-04)
Novelda (04-05)
Reus Deportivo (05-06)
Sporting Mahonés (06)
Pobla Mafumet (06-09)
 :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #73 el: 16 de Gener de 2010, 13:42:35 pm »
Ja fa 2-3 setmanes que sona el nom d'Albert Virgili, però no sé jo si seria "más de lo mismo". Un tipus de davanter no-diferent al que ja podem tenir i amb pocs minuts a 2a B.

Veurem si acabem fent un altre fitxatge i clarament si acaba venint desitjar-li molta sort, al igual que a Eneko.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #74 el: 16 de Gener de 2010, 15:21:09 pm »
Ja fa 2-3 setmanes que sona el nom d'Albert Virgili, però no sé jo si seria "más de lo mismo". Un tipus de davanter no-diferent al que ja podem tenir i amb pocs minuts a 2a B.

Veurem si acabem fent un altre fitxatge i clarament si acaba venint desitjar-li molta sort, al igual que a Eneko.

Jo ja no sé quin davanter pot funcionar aquí, però si s'augmenta la competencia en davanters sempre serà positiu, i sobretot, i en això estic d'acord amb Txuri-Urdiñak, s'ha de donar oportunitats al Fran ja!!
La veritat és que no espero res en absolut de l'Eneko, però tot el que faci segur que superarà les meves expectatives.
Honor al Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #75 el: 16 de Gener de 2010, 17:03:17 pm »
segun el diari de Sabadell de hoy, suena Virgili delantero que estaba jugando en Hong Kong, y la temporada pasada jugo en la Pobla de Mafumet, en este equipo llebaba desde el 2006

Nombre: Albert Virgili Fort
Fecha de nacimiento: 12/02/1983
Lugar de nacimiento: Tarragona
Nacionalidad: Española
Altura: 1,84  Peso: 71
posicion: delantero

Gimnàstic (01-02)
Universidad Zaragoza (02-03)
Zaragoza B (03-04)
Novelda (04-05)
Reus Deportivo (05-06)
Sporting Mahonés (06)
Pobla Mafumet (06-09)
 :beer2 :beer2

Alguns números d'aquest jugador,

00-01 Gimnástic Tarragona Juv. (Juvenil A)  ?? / ??
01-02 Gimnástic Tarragona Juv. (Juvenil A)  ?? / ??
01-02 Gimnástic Tarragona (2ª)  0 / 0
02-03 Real Zaragoza B (2ªB)  0 / 0
02-03 C.D. Universidad de Zaragoza (3ª)  ?? / ??
03-04 Real Zaragoza B (2ªB)  21 / 2
04-05 Novelda C.F. (2ªB)  10 / 0
05-06 Reus Deportiú (2ªB)  1 / 0  
05-06 Sporting Mahonés C.F. (3ª)  ?? / ??
06-07 Pobla Mafumet C.F. (1ª Catalana)  38 / 31
07-08 Pobla Mafumet C.F. (3ª)  32 / 11
08-09 Pobla Mafumet C.F. (3ª)  18/15 (juga poc perque va estar molts mesos lesionat)
09-10 Kitchee (1a Div. Hong-Kong)  9/10
« Darrera modificació: 16 de Gener de 2010, 17:06:54 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #77 el: 16 de Gener de 2010, 21:13:35 pm »
Yo me informaria de estos:          GOLES HASTA EL MOMENTO

Julien Hornuss ------- Palamós------------------ 16 
Sergio Cirio  ------Prat---------------------------- 14
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #78 el: 16 de Gener de 2010, 22:16:48 pm »
Yo me informaria de estos:          GOLES HASTA EL MOMENTO

Julien Hornuss ------- Palamós------------------ 16 
Sergio Cirio  ------Prat---------------------------- 14

si un año tmb se ficho un tal Lay del Palamos que llebaba dos años marcando 32 y 31 goles o algo asi en tercera y aqui en segunda B marco 2  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #79 el: 16 de Gener de 2010, 22:43:54 pm »
Sergio Cirio la majoria de gols que marca és en penals i jugades a pilota aturada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...