Si us dic la veritat, i sent testimoni en directe del partit, em va semblar un partit penós, tipic de 2º B. Amb 1 equip q va marcar a la primera q va tenir, i no va fer res més, llevat d'1 contra q va acabar amb 1 ma a ma q va salvar Ramon. L'altre equip, es a dir, el
, ho va intentar, va tenir la pilota, pero de idees, poques. No va saber q fer en cap moment, aixo penso jo, i aixo 1 demostra q malgrat tenir la pilota en gairabé tot el partit, ocasions de perill cap. S'havia de provar. I veia a un equip que volia, pero com no volia, donava totes les pilotes a la banda on era Juanma. I collons, Juanma es 1 jugadoràs, pero no ens treura les castanyes del foc en cada partit. Cada pilota q li venia, la lluitava i se n'anava, pero no va tenir la sort de ficar-la. Si arrivem a guanyar, tothom diria q Juanma Cruz va fer un bon partit, pq era l'unic q desbordava. I en quant a els xuts a porta, i reprenent el tema del q parlava abans, 1 ekip k no xuta, no pot guanyar. I les nostres ocasions van ser 1 internada x banda de Juanma amb molt de perill q acaba amb 1 xut escorat i fort q la treu el porter, 1 centre x on apareix polanco de manera acrovatica, saltant i d'esquenes, aixecant el peu de costat, i tocant la pilota q va sorprendre a tothom, tot i q malauradament, el porter va poder aturar-la, i 1 jugada, de nou, de Juanma, q arriba per banda, es fika al centre, xuta, rebota en 1 defensa, torna a xutar, aket kop buscant l'escaire, i surt fregant-la. Molt pobre el bagatje per treure quelcom, tot i que els aragonesos no van fer gaire més. Només van estar més encertats. I menció especial a l'arbit, q segons el meu parer, es va menjar 2 penes màximes. 1 a la primera part força clara krek k a juanma, i 1 altra en la falta k diskutieu ara, k la xuta dot, k estava just a la mateixa linia, i k krek k era dins de l'àrea. Penso q seria injust, pero, donar les culpes de la derrota a l'arbit.
X cert, el millor d la plantilla xutant faltes, segons el meu parer, Cañadas, pero no hi era, i era massa aprop de l'area.
I resumint (1 altre cop acabo d fotre 1 "coñazo" :$ ) tipic partit de 2º b amb 2 ekips k no kreen okasions, i on no hi ha gaire joc, amb 1 sabadell k 1 intenta, pero k tmpk fa res x endur-se els 3 punts. I ara, nanus, amb els mini-culés, a fer un altre partit com el dels mini-perikus, i a endur-nos ls 3 punts, q falta ens fan