Autor Tema: Partits memorables  (Llegit 8315 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
Re: Partits memorables
« Respondre #20 el: 15 de Octubre de 2005, 14:01:48 pm »
D'aquesta época diria que el partit més d'infart que he vist ha sigut sense dubte el de Mataró. No cal explicar el partit doncs tothom sap a quin em refereixo. Allà em vaig adonar que hi han persones que no considerava creients, però resulta que portava la foto de la Verge de Montserrat.
Honor al Sabadell

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #21 el: 15 de Octubre de 2005, 14:10:30 pm »
La repetició del sabadell osasuna i el sabadell atletico madrileño de l'ascens, sens dubte.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #22 el: 15 de Octubre de 2005, 14:23:55 pm »
com a grans gols rekordar el de jaume al hercules a la NCA 3-1 k ens vam kedar a 3 punts del play-off akella temporada kom vam disfrutar akell dia am el gol olimpic, o el de cañadas contra la "vila" (curiosament dema contra ells...) :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #23 el: 15 de Octubre de 2005, 14:52:46 pm »
Jo sincerament tinc molt bons records del famos 1-0 contra el Gandia el camp ple o casi ple va ser increible.

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #24 el: 15 de Octubre de 2005, 15:05:43 pm »
Es muy dificil decir uno pk yo lo vivo mucho,yo creo k el mejor de la historia arlekinada devio ser el del atletico madrileño sin olvidar dos derrotas k nos marcan mucho la de copa en la final con el sevilla y el de la uefa con el Brujas Belga.
De la historia reciente pues te diria el de la final con el elche,el del Burgos en el playoff(k robo por dios),gandia y terrassa en ese año k se ganaron con mucho sufrimiento y novelda.
El año pasado pues yo recuerdo la remontada al Castellon en la segunda parte y bueno este año pues el k ya sabeis el primero de muchos k nos esperan este año.
Millor Seguidor

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #25 el: 15 de Octubre de 2005, 16:57:34 pm »

Com a gols destacables, n´assenyalo claríssimament tres;

1) El de Cañadas contra el Vilajoiosa (possiblement el millor que es va marcar l´any passat en qualsevol de les divisions de la lliga espanyola.
  2) El de Jaume contra l´Hércules
  3) Un que va marcar Roberto Elvira al Múrcia (crec que a l´any 89 o 90),en el qual es va regatejar 6 o 7 jugadors, després d´arrencar de mig camp i va fer el mateix amb el porter amb un estil molt espectacular (Si algú mira FUTBOLINT, molt similar al que va marcar Aguirre del Independiente i que van nomenar millor gol del mes)
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #26 el: 15 de Octubre de 2005, 17:17:33 pm »
I el partit del Peña Sport per la permanencia? Quin equip fica al seu camp més de 6000 persones en un play-off de descens?

i a sobre plovent!
Algu ha recordat el sabadell 2-4 mallorca de copa, on es va sortir camacho???

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #27 el: 15 de Octubre de 2005, 17:22:17 pm »
N'hi han molts, però un que vaig disfrutar molt es quan varem guanyar al R.Madrid a la copa del rei per 3-2 quan a la mitja part perdiem per 0-2, i encara ens van anular un quart gol al final que ens hagués servit per eliminar-lo.
També un 3-1 al Huelva jugant sols amb 8 jugadors.
El 1-0 al Olimpico de Jativa quan varem pujar a segona A.
El 2-0 al At.Madrileño quan varem pujar a primera.
En podriem afegir molts.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #28 el: 15 de Octubre de 2005, 17:23:20 pm »
I el partit del Peña Sport per la permanencia? Quin equip fica al seu camp més de 6000 persones en un play-off de descens?

i a sobre plovent!
Algu ha recordat el sabadell 2-4 mallorca de copa, on es va sortir camacho???

jo le esmentat kom a ultim kop k em jugat una kompeticio oficial kontra un ekip de primera...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #29 el: 15 de Octubre de 2005, 17:28:49 pm »
jo el partit del novelda 3-3 sabadell el tinc grabat en cinta VHS, si algú em digues algún lloc on et poden passar el format a cd ... el podria penjar o grabarli a ki el vulgés  8)
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #30 el: 15 de Octubre de 2005, 19:43:37 pm »
(Si algú mira FUTBOLINT, molt similar al que va marcar Aguirre del Independiente i que van nomenar millor gol del mes) .

Blanc-i-blau volia fer una petita rectificació, ja que no és Aguirre, sinó AGUERO, un jugador de 17 anys que segurament en sentirem a parlar moltes vegades. És un crack, val la`pena mirar els partits d'INDEPENDIENTE  només per veurel!!!
The pride of Catalunya

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #31 el: 15 de Octubre de 2005, 19:47:04 pm »
Si que es molt bo, si  :yes: :yes:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #32 el: 16 de Octubre de 2005, 20:50:54 pm »
Per mi el partit a Binefar allo es memorable

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #33 el: 17 de Octubre de 2005, 16:32:42 pm »
Com a memorable de gaudir d'una victoria el partit de copa amb el madrid que vem remuntar un 0-2.

Però un dels moments que més m'han marcat com arlequinat va venir d'una derota.

Va ser el partir al camp de l'Alavés. No se quants erem però anaves per Vitoria i semblava la rambla de Sabadell. Coneixies a tothom.

Després del partit quan ja tornaven a Sabadell, desfets per la derrota tan amarga, el grup d'autocars en els qui hi anava (eren tres d'una mateixa companyia, tots tres atrotinats) va petar i vam parar tot tres. En el aquell moment vem baixar molta gent a fer pipi al camp que hi havia al costat de la carretera.

En en aquell moment, va parar l'autocar dels jugadors per si necessitavem ajut. i al veure als jugados tothom amb les banderes i amb llágrimes vem rodejar l'autcar cridant Sabadell Sabadell, tallant l'autovia.

Es un dels moments que veus perquè som la millor afició del mon.
SANGUI

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #34 el: 17 de Octubre de 2005, 18:43:56 pm »
En podria dir molts de partits memorables però els dos que més se m'han quedat marcats a la retina son el 5-1 davant el terrassa i, com no: Binèfar. :ok

:bigcry: <-- Perdoneu l'emoció, son records inesborrables.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #35 el: 17 de Octubre de 2005, 19:09:32 pm »
Yo de partits memorables en puc dir ben pocs, putser un dels primers partits que el meu pare em va dur a la NCA, el Sabadell 6-0 Mataró de lliga. I ara que a sortit Binèfar, dir que cada cop que el meu pare m'explica el viatge, el partit, el post partit i tal ( hi va anar) s'emociòna... :'(
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #36 el: 17 de Octubre de 2005, 20:31:46 pm »
Yo de partits memorables en puc dir ben pocs, putser un dels primers partits que el meu pare em va dur a la NCA, el Sabadell 6-0 Mataró de lliga. I ara que a sortit Binèfar, dir que cada cop que el meu pare m'explica el viatge, el partit, el post partit i tal ( hi va anar) s'emociòna... :'(

Fue 6-0 o 6-1 contra el mataro?
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Unicorn

• Aleví
  • Missatges: 39
    • Banya Arlequinada
Bells temps i nous temps
« Respondre #37 el: 18 de Octubre de 2005, 18:26:51 pm »
Els partits més memorables que jo recordi es poden classificar en dues èpoques ben diferenciades:
dels "bells temps" quan jo era bastant petit recordo
1) el 2-0 contra l'Atlético Madrileño que va significar l'ascens (primer partit que vaig anar a veure a una Nova Creu Alta que feia goig  :bigcry:
2) el 3-2 que li vam endossar al Real Madrid en l'anada de la Copa després de remuntar un 0-2 i que després ens van robar la tornada en un dels arbitratges més vergonyosos de la història del futbol (ens van anul·lar un gol, el del Madrid no era i van descontar uns 10 minuts fins que el Madrid va forçar la pròrroga).
3) I com no els dos partits contra l'Osasuna (el van fer repetir per alineació indeguda) que es van guanyar els dos.

I dels "nous" temps doncs:
1) A Tercera el 2-1 (em sembla) contra el Crevillent al play-off que valia l'ascens a 2aB
2) El 3-4 i el 4-3 contra el Terrassa en la mateixa temporada: increïble!!!!
3) El 1-0 contra el Gandia gol del motoret
4) El 3-3 a Novelda que ens valia un play-off

Són els partits que primer em venen a la memòria

VISCA EL SABADELL  :scut  :bandera

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #38 el: 18 de Octubre de 2005, 18:36:36 pm »

Fue 6-0 o 6-1 contra el mataro?

No viene de uno :tongue3: :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #39 el: 19 de Octubre de 2005, 21:08:59 pm »
sensdubte el primer cop que vaig anar a la nova creu alta, hem va portar el me germà (fenicaro) i vam guanyar 6-0 al mataró.
la anecdota va ser que quan varem sortir del camp hem va comprar un gelat i li vaig dir: quando gane el sabadell, siempre me tendras que comprar un helado.
i ell hem va contestar: ni lo sueñes, este año tiene un equipazo.

jo tenia 8 anys

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!