Autor Tema: Partits memorables  (Llegit 8297 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
Re: Partits memorables
« Respondre #40 el: 19 de Octubre de 2005, 22:12:01 pm »
el meu primer partit a la creu alta va ser el sabadell 1 castelló 1, poc abans de pujar a primera. Fins llavors em duien sempre a can Barça. però no se que va passar que...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #41 el: 19 de Octubre de 2005, 22:16:58 pm »
sens dubte els partits que tinc inoblidables son el binefar-sabadell i l'any de l'ultim ascens a primera els 2 ultims partits aragon-sabadell amb 5.000 arlequinats a la romareda i el memorable(encara m'emociono al recordar) sabadell-at.madrileño a primera recordo un 4-0 al athletic un 1-1 contra el barça amb gol anulat al sabadell i com no el de copa sabadell-real madrid 3-2 amb 0-2 al descans,i l'ultim el mes espectacular la repeticio contra osasuna on la nova creu alta es va quedar petita i molta gent ni podien entrar al estadi

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #42 el: 20 de Octubre de 2005, 20:34:07 pm »
M'agradaria que m'ajudessiu amb el gol que us dire ara, va ser increible crec que treien un corner o una falta i un jugador del Sabadell va fer una espectacular volea marcant un golas, fa molt temps d'aquell gol crec recordar que deuria ser pels voltants del 96-97 o menys contra la grama pot ser?

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #43 el: 23 de Octubre de 2005, 01:13:38 am »
el meu primer partit a la creu alta va ser el sabadell 1 castelló 1, poc abans de pujar a primera. Fins llavors em duien sempre a can Barça. però no se que va passar que...

Ahi coincidimos, amigo Kitanovski. Ese tambien fue el primer partido que me llevaron a la NCA. Mi segundo partido.... el inolvidable contra el Atco. Madrilenyo
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #44 el: 23 de Octubre de 2005, 10:01:22 am »
M'agradaria que m'ajudessiu amb el gol que us dire ara, va ser increible crec que treien un corner o una falta i un jugador del Sabadell va fer una espectacular volea marcant un golas, fa molt temps d'aquell gol crec recordar que deuria ser pels voltants del 96-97 o menys contra la grama pot ser?

Aquest partit no és un que estava molt ambientat a les grades, amb mosaic i tot i que es va guanyar 2-0?

Aquest gol no el va marcar Quico Ramírez ?
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #45 el: 05 de Agost de 2006, 11:41:48 am »
Acabo de veure aquest tema... i m'agradaria apuntar uns partits que no s'han dit. Més que el 2-0 a l'Atlético Madrileño que ens va donar a l'ascens... el partit memorable va ser l'anterior, a Zaragoza contra l'Aragón. 0-3 final i amb presència de milers d'arlequinats a les grades.
Un altre partit memorable va ser la final de la copa federació amb l'elche, que després de guanyar 2-0 a la NCA amb recital del d'Alessandro a la banqueta i enfrontant-se a tota una tribuna plena, a Elche ens van fotre el 2-0 a la primera part enlaire... a la prorroga va marcar Loinaz i a l'ultim minut un penal a favor de l'Elche que van tirar per sobre del travesser... CAMPIONS!!!
El de Novelda va ser espectacular, no sé com es va viure per la tele però 'in situ' va ser orgàsmic amb el gol de Genís al 82... el golàs de Dieguito Torres des del mig del camp... com no, també destacar els partits de Binefar i Leganes... el de Mataró amb la mà de De la Fuente al 89... etc etc

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #46 el: 05 de Agost de 2006, 12:44:14 pm »
El moment que guardo més, com molt bé dius Fum,Fum,Fum va ser la mà de La Fuente, impressionant, en aquell moment ja veia que el Mataró ens enfossava a 3a, però estava de La Fuente. Un moment de molt sufriment ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #47 el: 05 de Agost de 2006, 12:54:08 pm »
El primer partit "memorable" que recordo, crec que va ser la victoria a la NCA davant l'Olímpic de Xàtiva, temporada 76/77, 1-0, que va valdre l'ascens a segona divisió A. Va ser molt emocionant. NCA a reventar. Penalty fallat per Manolo Parras, quan el llançador habitual Garzón estava a la banda sent atès per lesió, i gol final de Fernando Muñoz. El meus pares m'havien dut a l'Estadi vestit completament d'arlequinat, botes de futbol incloses.  ;D

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #48 el: 05 de Agost de 2006, 13:13:05 pm »
El primer partit "memorable" que recordo, crec que va ser la victoria a la NCA davant l'Olímpic de Xàtiva, temporada 76/77, 1-0, que va valdre l'ascens a segona divisió A. Va ser molt emocionant. NCA a reventar. Penalty fallat per Manolo Parras, quan el llançador habitual Garzón estava a la banda sent atès per lesió, i gol final de Fernando Muñoz. El meus pares m'havien dut a l'Estadi vestit completament d'arlequinat, botes de futbol incloses.  ;D

L'altre dia va sortir al diari sabadell, una llastima k no hagi pogut viure moments com akests  :disappointed:

Jo recordo de un gol de falta k se'm va kedar dins de la meva mala memoria xD No sabria dir exactament la temporada ja k era petit i vam anar tota la familia, deuria ser per el 90 i picu xD El k recordo esk va ser ja en el final del partit i akell gol de falta per tota la escuadra, a una distancia considerable, va suposar la victoria per la minima  :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat pepelu

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #49 el: 05 de Agost de 2006, 15:37:56 pm »
***** pues eso seria realmente interesante!! Ese partido me lo recuerdan muxo los amigos dicen k os llevasteis una ovacion de la aficion rival por como animasteis durante el partido, me gustaria muxo tenerlo, me informare como pasarlo a cd y te lo comento a ver si lo puedo ver!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #50 el: 05 de Agost de 2006, 18:33:36 pm »
Jo en tinc 2 o 3. Però el del Hercules a casa amb l'estadi ple, vam fer la "ola" va ser molt bonic, nomes faltava entrar al playoff. Un CES 2 - 1  Bar$a "B" tambè. Amb el valdes al barsa b, va ser molt bo. Jo ja marxava perque era l'afegit, i de sobte pita penal. jaja . el vam fikar. i 2-1  :) :) :)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #51 el: 05 de Agost de 2006, 23:27:38 pm »
la final de la copa federació amb l'elche, que després de guanyar 2-0 a la NCA amb recital del d'Alessandro a la banqueta i enfrontant-se a tota una tribuna plena,

El meu pare i el D'Alessandro, es coneixien, i quan en Jorge va veure que el meu pare l'estava dient de tot, es va 'amagar' a la banqueta una bona estona.
Jo em vaig quedar de pedra!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #52 el: 06 de Agost de 2006, 00:08:59 am »
la final de la copa federació amb l'elche, que després de guanyar 2-0 a la NCA amb recital del d'Alessandro a la banqueta i enfrontant-se a tota una tribuna plena,

El meu pare i el D'Alessandro, es coneixien, i quan en Jorge va veure que el meu pare l'estava dient de tot, es va 'amagar' a la banqueta una bona estona.
Jo em vaig quedar de pedra!

Ostres, quina anecdota mes bona birrero!!! Jajaja... quin personatge per això al d'Alessandro eh? Quin merder va fotre aquell dia...

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #53 el: 06 de Agost de 2006, 13:18:17 pm »
jo el meu primer partit no el recordo...pero ara ja deu fer 8 anys que vink a la creu alta i jo ja na tink 15....pero de partits wapos kasib ja els heu dit tots els k men recordu i el partit k els hi vem toka els co***** al barsa va ser fa 2 anys C.E.SABADELL 1-0 F.C.BARCELONA 'B' amb gol de marcos al 85' i el Ruben rabian jajaja

:beer2
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #54 el: 06 de Agost de 2006, 13:57:56 pm »
Jo el primer partit el recordo vagament. Va ser un Sabadell-Figueres amb 2-2 final en la nostra última etapa a Segona A. Debia tenir 5 o 6 anys... Des de llavors que he viscut molts partits a la NCA, molts d'ells memorables, he vist passar molts entrenadors, no tants presidents i he vist situacions de tot tipus... ara, partits com els de Novelda, Leganés, Binéfar, Saragossa, Elx... destaquen. Recordo aficions que han vingut a la NCA... des dels estimats Demencia Rabúa en aquell famós partit SBD-Novelda on als 20 minuts ja perdiem 0-3 i vem celebrar els gols del Novelda que ajudaven a baixar al Terrassa... fins a les bronques que ens van montar un grup d'aficionats de l'Elche que es van situar al mig de la general... un Elche amb uns jugadors ben curiosos, Cordero, Borreguero, Borregan... no recordo el resultat d'aquell partit tot i que crec que va ser de 2-2 però crec que el Elche va acabar pujant aquell any. També recordo un partit de l'any meravellós del play-off a Mataró on vem guanyar 0-2, crec i on vem anar-hi més de 1.000 aficionats i vem sortir de Mataró liders en marea pels carrers de la ciutat del Maresme.... En fi, molts partits emblemàtics i molts records... i això que només tinc 20 anys!!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #55 el: 06 de Agost de 2006, 14:01:02 pm »
fumfumfum y los ke kedan por disfrutar y luego recordar este año seguro ke sera un año de recuerdos!!! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #56 el: 06 de Agost de 2006, 14:16:11 pm »
fumfumfum y los ke kedan por disfrutar y luego recordar este año seguro ke sera un año de recuerdos!!! :beer2

Dios o quien haiga por alli arriba te escuche...

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #57 el: 06 de Agost de 2006, 14:45:25 pm »
akest partit que as dit Fum,fum,fum... del SBD 0-3Novelda que ajudaven a baixa el terrassa kina temp. era?? jejej esk no ne sentit a parlar mai i magradaria saberu xk sinosaltres ja no ens i jugavem res i perdiem expresament x fe baxa el terrassa alla al camp us u devieu passar de P.M!!! :yes:

:beer2
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #58 el: 06 de Agost de 2006, 14:57:13 pm »
Aquell partit Garces, deu fer ja bastantes temporades... crec que era abans de la temporada del play-off i tot. El Terrassa voltava per les posicions de baix (es va passar dos o tres temporades flirtejant amb el descens) i faltaven 3 o 4 jornades... no ho se. Rebiem el Novelda amb tot fet nosaltres i el Novelda jugant-se la permanència ja que estava per sota el Terrassa... només començar ens van ficar el primer i es va celebrar. Als 10 minuts o aixi va venir el segon i va ser una festa el camp... i cap al quart d'hora o 20 minuts va venir el tercer i aqui ja deiem que potser ens estavem passant jajaj... crec que al final 0-3. Tots contentets... els de la Demencia encantats... i al final ni va baixar el Terrassa ni va baixar el Novelda.

Desconnectat sabadellnord89

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #59 el: 06 de Agost de 2006, 16:14:02 pm »
Mira com a golas! encara que em faci cosa dir-ho el de L'IVAN DIAZ contra l'Osca el que va engaltar de fora del area que ens va ajudar a consumar la remontada del 0-2 al 4-2 i com a partit el Terrassa 1-5 CES