Autor Tema: VILA-JOYOSA - CE SABADELL  (Llegit 8261 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: vamooooooooooooos sabadell!
« Respondre #60 el: 16 de Octubre de 2005, 13:34:30 pm »
Osti mira que en fa de mesos que no guanyem un partit escoltant-lo per RAdio Sabadell (weno més ben dit quan fa que no guanyem a fora? desde Benidorm?¿?¿?)osti aixo no pot ser, no vull començar a criticar perquè ara estavem més bé pero joer....  :bigcry: :bigcry: em de puntuar algun dia fora, si no no podrem estar mai per sobre de la posició 15ª....

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #61 el: 16 de Octubre de 2005, 13:37:08 pm »
una llastima ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat VeÍ

• Aleví
  • Missatges: 86
« Respondre #62 el: 16 de Octubre de 2005, 13:38:02 pm »
ho sento x vosaltres aunk no em kreieu pk tingui kor egarenc :(

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #63 el: 16 de Octubre de 2005, 13:39:15 pm »
mmm avui a ki li fotem la kulpa??? (ho sento per lexpresio esk ara mateix estik...)
jo la veritat si vols estar a dalt no pots perdre am el vilajoiosa...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #64 el: 16 de Octubre de 2005, 13:41:45 pm »
Tranquil veí aquesta tarda a vere si alegrem una mica el dia veient-vos a perdre  :yes: (és broma... o no), jo si que et crec, pero ara demanaria a l'afició que no comencessim a rajar contra l'equip, que avui no s'ha jugat tmp malament (segons el que diuen), ara ens falta gol tan a casa com a fora i treurens la punyetera por jugant a fora no se que ens passa..... que és que anem a peu als desplaçaments lluny d la NCA?  :-[ vinga amunt els ànims que la semana que ve guanyarem de nou.

ferni20

• Visitant
« Respondre #65 el: 16 de Octubre de 2005, 13:48:18 pm »
Resistencia, em sap molt greu dir-ho pero una vegada més estem moooooolt lluny de poder estar a dalt, un equip que màxim guanya 3 punts d cada 6 (aixo guanyant tots els partits de casa) no pot estar mai a dalt, màxim a mitja taula.
Perquè ni amb Orife, ni Gallo, ni Ivan Diaz ni Madrigals no podem marcar un gol?¿?¿? no o entenc, estem negats o tenim als jugadors amb por cada vegada que sortim fora, jo ja no o se....     a vere si almenys ens acostumem a guanyar a casa, que jo no vull fer ni promocions de  descens ni patir fins al final que ja tinc una edat i no vull passar les angoixes d'altres temporades.  :bandera :bandera :bandera vinga ànims

(una bona manera d'acostumar-se a guanyar fora seria guanyant dimecres al Narcís Sala en la Copa Federació)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #66 el: 16 de Octubre de 2005, 14:00:56 pm »
pfffffff pero si guanyes els teus partits a kasa fas el play-offf pk arrancan algun empat fora...es aixo el k fa k un ekip faci el play-off principalment...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #67 el: 16 de Octubre de 2005, 14:22:41 pm »
Esta clar que guanyant el 90% de punts a casa i sumant alguna victoria fora estas a play-off.

L'Hospi dels Javi Garcia, Cámara..... perdia TOTS els partit fora per 1 a 0 i de tan en tan guanyaba algo i treia algun empat, això si, a casa sempre guanyaba.
La clau esta a casa...... però ja no em començat bé  :snore:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #68 el: 16 de Octubre de 2005, 14:46:16 pm »
vamos xavaleeesss no pasa nada por este partido ahora a pensar en la copa federacion y luego a dar caña en la liga ke este año nos vamos a segunda A!!!
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #69 el: 16 de Octubre de 2005, 15:20:44 pm »
Que Montes posi ordre i ja esta.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #70 el: 16 de Octubre de 2005, 15:22:50 pm »
Vinga va, q no passa res, no podiem esperar guanyaro tot amb una setmana i poc més q fa q tenim nou entrenador. Els canvis ja san començat a notar sobretot en defensa així q ara només falta q es comencin a notar en atac.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #71 el: 16 de Octubre de 2005, 16:18:07 pm »
Això mateix, tothom es comença a conjuntar i a jugar una mica en equip. La defensa ha millorat, ara arriba el moment de fer millor als davanters >:D >:D

Per cert, contant una mica tenim a la defensa al crivi, neftali, ivan h., txiqui, peque, nandi, pablo sanz i fins i tot en Marcos. Si veiem que no tenim gaire gol, i si el jordi cruyff no te equip, perque no intentar-ho :icon_question:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #72 el: 16 de Octubre de 2005, 20:22:48 pm »
Esta clar que guanyant el 90% de punts a casa i sumant alguna victoria fora estas a play-off.

L'Hospi dels Javi Garcia, Cámara..... perdia TOTS els partit fora per 1 a 0 i de tan en tan guanyaba algo i treia algun empat, això si, a casa sempre guanyaba.

Si Mutio, pero recuerda que es Hospi al que haces mencion, creo recordar que al final no hizo playoff, eh.  ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #73 el: 16 de Octubre de 2005, 20:42:46 pm »

Si Mutio, pero recuerda que es Hospi al que haces mencion, creo recordar que al final no hizo playoff, eh.  ;)

Yo diría que si. Y bueno, auqnue no lo fuera, si dices el equipo hospitalense del año anterior del play-off, no lo jugó porque perdió 1 a 5 en casa el último partido contra el Terrassa. Yo firmaba jugarme el play-off en la ultima jornada :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #74 el: 16 de Octubre de 2005, 21:52:05 pm »
Pues si, a ese me referia, equipo que jugaba muuuuy bien con Lluis Pujol de entrenador y Javi Garcia como maxima estrella, no se metieron en el playoff gracias a nuestros amigos egarenses que nos hicieron un gran favor y todo.. Que tiempos aquellos     :surprised:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
Re: VILA-JOYOSA - CE SABADELL
« Respondre #75 el: 16 de Octubre de 2005, 22:59:26 pm »

Ese mismo equipo, lo jugó al año siguiente y no lo ganó porque se interpuso un difícil Getafe y aún así, el primer partido lo empató allí.  Era un gran equipo.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.