Autor Tema: WATERPOLO!  (Llegit 7743 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: WATERPOLO!
« Respondre #20 el: 22 de Octubre de 2005, 17:21:30 pm »
Guanyarem  :icon_exclaim: :icon_exclaim:  :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #21 el: 23 de Octubre de 2005, 10:14:23 am »
Quina p***tada elimiinats hem perdut segons l'Ivan Martin ha sigut un robatori com ja ens esperavem però no teniem que arrivar en aquest limit

Vinga nois ara a per la Lliga

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #22 el: 23 de Octubre de 2005, 11:21:32 am »
s'ha perdut kontra el galatasaray? ??? :surprised: :disappointed:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #23 el: 23 de Octubre de 2005, 11:25:02 am »
ja ho e vist... :bigcry: per nomes 1 gol 12-11 :bigcry:
ara a per el barcelona! a la final de la superkopa!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #24 el: 23 de Octubre de 2005, 12:45:42 pm »
Si a la federació de futbol hi ha corrupció, imagineu-vos la que hi ha a la de waterpolo.. Ahir ja ens van expulsar a diversos jugadors injustament, i encara això vam estar a punt de guanyar. A la pròrroga ens van guanyar. I avui, pel que tinc entès, un altre robatori.
Si ja parlaven de corrupció abans de començar el torneig, amb els sortejos i de més... es podia preveir aixo.
Aixo si, es vergonyós!
Algu recorda les semifinals, fa uns 2 anys, a casa contra el Vasas de Budapest, crec recordar???? Quina vergonya!! Va ser escandalòs, amb una piscina a reventar, amb cadires darrere la porteria e inclus a la zona de la taula.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #25 el: 23 de Octubre de 2005, 13:14:30 pm »
Si a la federació de futbol hi ha corrupció, imagineu-vos la que hi ha a la de waterpolo.. Ahir ja ens van expulsar a diversos jugadors injustament, i encara això vam estar a punt de guanyar. A la pròrroga ens van guanyar. I avui, pel que tinc entès, un altre robatori.
Si ja parlaven de corrupció abans de començar el torneig, amb els sortejos i de més... es podia preveir aixo.
Aixo si, es vergonyós!
Algu recorda les semifinals, fa uns 2 anys, a casa contra el Vasas de Budapest, crec recordar???? Quina vergonya!! Va ser escandalòs, amb una piscina a reventar, amb cadires darrere la porteria e inclus a la zona de la taula.

Si k la recordo akella semifinal, hi havia un ambient magnific, llastima del robatori k vam patir, l'arbitre va esta apunt de rebre.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #26 el: 23 de Octubre de 2005, 13:22:55 pm »
Jo sempre que he anat al waterpolo els arbitres s'han quedat ben agust  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #27 el: 25 de Octubre de 2005, 14:02:43 pm »
foro de waterplo en España es;http://groups.msn.com/Waterpolo-world/general AKI ENCONTRAREIS OPINIONES.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #28 el: 25 de Octubre de 2005, 14:08:36 pm »
Tenemos k informar k hay una peña llamada CENTENARI  la cual sigue al ce Sabadell y al cn Sabadell .Esta gente viaja cuando puede por las piscina siguiendo al akipo waterpolista , han ido a Zaragoza , Valencia , Madrid (final de copa del rey) ese dia salieron a las 3 de la mañana de sabadell llegaron una hora antes de la final y cuando acavo volvieron con la copa, tambien han ido a Mataro  ,barceloneta , barcelona , sant andreu y mas piscinas el ultimo desplazamiento fue a la final de la copa catalana k ganamos al Mataro.

benji_sbd20

• Visitant
« Respondre #29 el: 28 de Octubre de 2005, 02:17:36 am »
Sabadellfrak tenrecordes akella final contra el barcelona
bueno les dues
copa del rei i lliga, amb el ivan perez
les dos finals ens les van roba a la nostra propia casa aixo es vergoños :ko
imaginat ya els ***** turcs, que sons uns mafiosos
« Darrera modificació: 28 de Octubre de 2005, 20:59:18 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 28 de Octubre de 2005, 23:27:39 pm »
Madrid (final de copa del rey) ese dia salieron a las 3 de la mañana de sabadell llegaron una hora antes de la final y cuando acavo volvieron con la copa,

Tu ets de la Penya Centenari? Jo també vaig anar a Madrid, a la final a les piscines Mundial 86 contra el Canoe. Vaja final... allà els àrbitres també van intentar la cacicada... però no es van atrevir. :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
CN Barcelona-CN Sabadell 5-8
« Respondre #31 el: 29 de Octubre de 2005, 19:59:34 pm »
CN Barcelona-CN Sabadell 5-8

El CNS campió de la Supercopa!!!!!!!!!!

Acaba el partit a la piscina del Sant Andreu i ja tenim la segona supercopa camí de les nostres vitrines. Espero que aquest no sigui l'últim títol de l'any.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #32 el: 30 de Octubre de 2005, 12:34:45 pm »
Una altre alegria del waterpolo sabadellenc....i tranquil birrero que entre els nois i les noies estic segur que un parell de titols mes cauran aquest any  :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 30 de Octubre de 2005, 12:48:12 pm »
No, si de les noies no ho dubto. Hem perdut a una de les millors porteres del mòn, la Patri, però amb el fitxatge que hem fet sota pals (la Núria té una gran projecció), crec que hem fins i tot millorat i presentem a part d'una gran portera, una futura estrella del Waterpolo.

Veig a l'Ondarreta (i les seves subvencions), com a gran rival. En canvi, al Sant Andreu i al sempitern Mediterrani... com que no em donen confiança aquest any.

En el masculí... no tinc tanta confiança en títols, ja que el CNB i l'Atlètic els veig molt forts. El Mataró, el València i el Terrassa crec que seran els que buscaran ficar-se a semifinals, a part de nosaltres 3. Igualment el Masculí, ja porta 2 títols. La supercopa i el Campionat de Catalunya, guanyat fa 15 dies al Mataró (també és un bon títol).
« Darrera modificació: 30 de Octubre de 2005, 13:56:18 pm per birrero »

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #34 el: 31 de Octubre de 2005, 08:21:35 am »
Doncs jo estic segur que ho lliga o copa del rey(aquesta es mes factible) tambe cauran del costat del waterpolo masculi. En quant aixo que dius de Patri no ho sabia.....es que ara com ara amb la meva lesio com no he pogut anar a entrenar al club estic una mica fora d'ona :(