Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.
Només dir que els ex-residents de la discoteca Xque, Pastis & Buenri, ara ho són de la discoteca Activa de Mataró, que està situada al Poligon Industrial, Pla d'en Boet.Aquí us deixo també, l'enllaç a la web de Chasis, també de Matarówww.cgc-chasis.comÉs curiós que una ciutat com Mataró, ara mateix, compti, possiblement amb el millor cartell de Dj's de Catalunya
y el ricardo f no pincha a cap discoteca no??aquest si era un crack!!
Aquí us deixo també, l'enllaç a la web de Chasis, també de Matarówww.cgc-chasis.comÉs curiós que una ciutat com Mataró, ara mateix, compti, possiblement amb el millor cartell de Dj's de Catalunya
Quina ràbia quan van treure el 'Decibèlia Flaix'. Joan Cruz era la hòstia. Sabeu per on para?
www.makinatop.comÉs de la mateixa web que vosaltres, els vallesans, podeu escoltar a dial de la Fm 106,4.
per cert el dj nau, de chasis es de sabadell,anava al pau vila!que gran ets patiño!!
Cita de: hervi en 08 de Setembre de 2007, 15:25:25 pmper cert el dj nau, de chasis es de sabadell,anava al pau vila!que gran ets patiño!! i diria que també és amic d'un forero que escriu per aquí...... no sóc jo e......
Cita de: MUTIO en 08 de Setembre de 2007, 15:58:24 pmCita de: hervi en 08 de Setembre de 2007, 15:25:25 pmper cert el dj nau, de chasis es de sabadell,anava al pau vila!que gran ets patiño!! i diria que també és amic d'un forero que escriu per aquí...... no sóc jo e...... Exacto Grande Arnau!! A ver si me asomo un dia a verle...
I pel que dius de Juan Cruz, precisament està a Chasis, però ara es fa dir... Joan Creus....
Cita de: MUTIO en 06 de Setembre de 2007, 21:34:57 pmI pel que dius de Juan Cruz, precisament està a Chasis, però ara es fa dir... Joan Creus.... No havia visto esta respuesta hasta ahora.... Joan Creus no tiene naaaada que ver con Juan Cruz!!!!
una altre pagina que m'ha agradat bastant es la :http://www.areanuncamuere.com
Cita de: hervi en 22 de Setembre de 2007, 17:05:05 pmuna altre pagina que m'ha agradat bastant es la :http://www.areanuncamuere.comDoncs si, també està força bé.Per cert, ja estan a la venda les entrades del "Retroceso en el tiempo" que cada any fan a la discoteca Area el dia 11 d'octubre a la nit. Aquest any cau en dijous..... però clar, el dia següent és festa per tots
aqui esta el flyer del retroceso!!