Autor Tema: Als amants de la música Makina  (Llegit 79317 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re: Als amants de la música Makina
« Respondre #220 el: 23 de Octubre de 2008, 23:35:48 pm »
Ferni... que tal 'La Cova'? ho recomanes? Tinc possibilitats d'anar-hi amb la colla el divendres 31 pero no ens acabem de decidir...

-Per les fotos sembla molt petit... ho es realment de petit?
-No sera pijolandia, oi?
-Tampoc tinc el cos ja per sesions hardcore... q tal la musica?
-Com t'ho vas fer per anar-hi i tornar? amb el bus d'ells?

Merci per l'info!

:beer2

PD.: Per cert... per no perdre-us ni una festa, us recomano aquest web:
www.clubbingspain.com

A veure, La Cova primer de tot, per anar-hi ja cal que agafis un bon mapa o GSP, perq el 75% d'assistents a la Private Sound, ens vam perdre. Fins i tot el Ricardo F feia broma a l'inici de sessió preguntant a veure qui NO s'havia perdut.

Jo hi vaig anar amb cotxe,  ens vam passar la sortida i vam anar a parar gairebé a Martorell, bueno vam fotre una cosa rara.
Jo t'aconsello que hi vagis per Pallejà, creuis tota la Palma de Cervelló i llavors comencis a tirar amunt amunt fins a Fontpineda. (NO FACIS CAS AL MAPA DE LA WEB DE LA DISCOTECA)

Tema música, a veure, jo hi vaig anar en motiu del 3ª aniversario de les Private Sounds i clar allà possaven makina de principis dels 90, però que l'estil musical de la Cova és Techno, jo tinc el flyer i demà hi va Marco Remus q segons he llegit és el complement ideal de Dj Rush, osigui techno duret ( a mi particularment això no m'agrada), aquí tens un video de la Cova i Marco Remus punxant:

http://es.youtube.com/watch?v=fmfWTAiw-uc

Tema ambient doncs típic tiradet de gent q li agrada el techno, encara q algo pijet a d ser, tinc un company de treball q hi va sovint i ja et dic jo q si fos gaire guarro no hi aniria pas.

I bueno, sobre la discoteca simplement Impressionant, de gran o petita doncs ho deixaria en mitjaneta, no és com l'Area però bueno, jo ho deixaria com un 759 (actual She) o potser com l'Eivissi, discoteques més grans q les d la ZH pero q tampoc es poden definir com a macros.
A mi estéticament em va agradar molt, impressiona bastant aquest local, i el so és immillorable.

Jo particularment t'aconsellaria més anar.hi en la propera Private Sounds més q demà, pero bueno, sí hi decidiu anar demà segur q us ho passareu bé. ( a les males tens una terrassa ben xula per a estar.hi, q fan entrepans i tot xDD), això sí q t'ho dic, si hi aneu ABRIGUEU-VOS q allà dalt fot molt fred (jo el dia 11 quan i vaig anar estavem a 8 ºC) demà segurament quan sortiu de la discoteca estareu a 3-4 ºC o menys.

Per cert, aprofito el post per a dir que aquest dissabte hi ha DISTORSION PARTY a la discoteca Chasis de Mataró (Carrasco i Formiguera), musiqueta progressiva i trancera a càrrec de Ricardo F, vaja que la millor combinació possible.  :balla :balla

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #221 el: 25 de Octubre de 2008, 12:54:01 pm »
Merci per l'info...  :reverencia2

Si hi vaig ja comentare... ;)

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #222 el: 25 de Octubre de 2008, 13:44:55 pm »
Merci per l'info...  :reverencia2

Si hi vaig ja comentare... ;)

es veritat,  q era el 31 q tenies q anar.hi i no ahir  :Hecho_polvo: , fiesta The Panacea, així doncs retiro tot lo dit en quan a música.  :boig

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #223 el: 07 de Novembre de 2008, 23:08:37 pm »
2 bones notícies pels amants del Progressiu i del Trance.

Dia 29 de novembre el foro areaconcor.mundoro. com organitza una festa al Castellet per a celebrar el 1ª aniversari, i de quina millor manera, amb una nit carregada amb els milllors temes de la macrodiscoteca AREA CONCOR, aquest cop ben punxats xDD
No hi punxarà cap DJ popular però ja us adelanto que el nivell serà molt alt.
TEMA PREUS ENCARA NO ESTÀ CONFIRMAT SI SERAN 10 o 15 €, primer de tot cal que els organitzadors sapiguen més o menys la gent que podria anar-hi, a partir d'aquí es perfilarà si són 10 € amb consumició o bé 15 €.

La segona bona notícia és que el dia 13 de desembre tindrem el 16º ANIVERSARI de DSIGUAL. Jo l'any passat i vaig anar i va estar simplement formidable, molt millor que altres festes més massificades. Jo hi aniré que tot pinta que serà l'últim festival que es celebri en aquesta sala, apart, que és dels dies que acostumo a tornar a l'hora d'esmorzar  8) 8)

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #224 el: 19 de Novembre de 2008, 20:52:49 pm »
Recordar que dissabte de la setmana que ve tenim una gran festa progressiva al Castellet, amb Dj's amateur però de molta qualitat que volen donar un repàs musical dels millors temes d'Area Concor, Dsigual, Chasis....

La festa durarà de 12 de la nit a 5 del matí aproximadament, encara que s'està parlant de poder començar a les 23:30 H i potser allargar-ho fins les 6 segons com vagi la cosa...

De moment en llista ja estem voltant de la quarentena de persones, a veure si algú més s'anima, local, festa i musicón estan assegurats, ara només falta que la gent respongui.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #225 el: 26 de Novembre de 2008, 23:10:11 pm »
Ara mirant al youtube he trobat aquest tema, que em va fer redordar d'ell el Ferni amb un enllaç d'aquesta cançó que va posar ja fa força temps.

Pell de gallina!

http://es.youtube.com/watch?v=8z0FNXi8BEA&feature=related
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #226 el: 30 de Novembre de 2008, 16:01:32 pm »
Bueno doncs tal com vaig dir, ahir vaig anar al Castellet a  la 1ª festa organitzada per la gent del fòrum: areaconcor.mundoro. com, i la veritat és que la festa va sortir molt millor del que en principi ens pensàvem tots.

La discoteca del Castellet, jo no hi havia estat i em va semblar un lloc ideal per a organitzar festes d'aquest tipus, sala molt acollidora, el so formidable, els Dj's realment excel·lents, amb una sessió variada que va tenir de tot, desdels típics temes: 7 diamonds, Attica, Overdrive, Veracoccha, passant per temes més  Retro com el Break the silence, Golden Dreams, Infinity , temes tranceros com el Gouryella, Adagio, Silencer... en fi, una mica de tot, fins i tot el Dj resident del Castellet veient els vinils que duien,  s'en va anar a casa a rescatar alguns vinils que tenia de rollete valencià (temes Metro) i va punxar una miqueta.

Per últim comentar que d'ambient la cosa al final va estar molt bé, a les 2 de la nit en van comptar 55, suposo que al final seríem uns 60, però lo millor és que la gent va venir en plan passar-s'ho bé i la gran majoria vem estar en pista de principi a final.

Al final, vengalada típica i tancament de la sala a les 5:15 H per ordre del local.

Molt aconsellables aquestes festes que vist l'èxit es repetiran més freqüentment. Particularment m'ho vaig passar molt millor que al Retroceso, Distorsion o Private Sounds.

Adjunto 2 vídeos que vaig fer amb el móbil:

http://es.youtube.com/watch?v=gcaIE7emcAw

http://es.youtube.com/watch?v=ZEQ1ub79Fxw

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #227 el: 30 de Novembre de 2008, 16:09:11 pm »
k dos temazos los 2 videos!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #228 el: 01 de Desembre de 2008, 21:04:19 pm »
Y este tema lo cuelgo expres para que lo vea Murciano, que se q le gusta esta canción:

http://es.youtube.com/watch?v=okykpajbpbc

( d paso así se anima a venir a la próxima fiesta xDD)

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #229 el: 10 de Desembre de 2008, 20:43:36 pm »
Gran notícia per als fans de la marca Chasis!!!!

DIA 19 I 20 DE DESEMBRE INAGURACIÓ DE LA NOVA SALA CHASIS A CERDANYOLA DEL VALLÈS, al C/ Can Mitjans (just darrere la Opel de la Crta Barcelona) molt bona zona pels que vivim a Sabadell.   :balla :balla :balla :balla

Si Déu vol espero passar-hi moltes nits en aquest local, ara faltarà veure el que dura  :ok :ok

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #230 el: 11 de Desembre de 2008, 22:30:57 pm »

Amb aquesta, m'animava jo i tot... pena que si surto de farra, no torno a entrar a casa.  :whistle:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #231 el: 11 de Desembre de 2008, 22:57:40 pm »

Amb aquesta, m'animava jo i tot... pena que si surto de farra, no torno a entrar a casa.  :whistle:

Aprofitant que has tret el tema... m'han arrivat veus de que el dia 31 de gener (dissabte) una gent que va assitir a l'anterior festa del Castellet n'han organitzat una altre, pero aquest cop una miqueta més professional, una festa remember amb Ricardo F com a DJ ( 15 € entrada+ consumició).

Ja aniré informant quan sàpiga més coses....

ENTRE EL CASTELLET I CHASIS A TORNAT LA MAKINA AL VALLÈS!!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #232 el: 13 de Desembre de 2008, 20:52:07 pm »
Bueno ja tenim flyer del nou Chasis:

Dia 20 l'estrenarem  :ok

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #233 el: 22 de Desembre de 2008, 22:52:02 pm »
Este sábado pasado tuve la oportunidad de visitar el nuevo Chasis del Vallés.

Si hablo de la sala diré que en general me gustó, creo que muy buena ubicación en un polígono super tranquilo, sin competencias visibles y cerca de las grandes ciudades del Vallés y alrrededores.
La sala en sí en un principio la vi pequeñilla, al ver tan cerca la distancia de la cabina a la puerta de salida pues mas q discoteca parece un bar musical, pero que luego si te pegas una vuelta te das cuenta que es bastante honda por los lados, osea que para la família Chasis creo que ya es suficiente, es un local bonito y con el glamour y señorío que le faltaba a la vieja y desfasada sala de Carrasco y Formiguera.
La única cosa que no mata mucho es el sonido, de volumen sí pero limitadito en cuanto a calidad, pero bueno es aprovable también.

Ahora ya si hablamos de la noche del sábado pues decir que fué alucinante, apasionante, formidable y todos los adjetivos que acaben en able, música progresiva areadicta para arrancar y poco a poco subiendo a clásicos del makineo de los 90, vamos que mejor ya...y si le sumas la compañía de buenos amigos/as fiesteros y rememberos + llas ganas de fiesta que teniamos los vallesanos + el ambientazo y buén rollo que se respiraba en la sala REMEMBEROS DE LOS BUENOS!!! en fin....que ya estoy contando los días para volver al Nuevo Chasis.. será este miércoles? será este sábado? ya se verá, la cuestión es que volveré, y con intención de mejorar la fiesta del sábado, difícil? sí, pero se intentará :D

En fin... aunk en este post nadie me lea nunca, invito a todo el que lo lea a que visite un dia esta mítica sala que ahora tenemos mas cerca que nunca.

PROXIMO SÁBADO FRANK TRAX... casi nada!! :ok

:festival :mbounce: :mbounce: Y ESE CHASISSSSSSSSSSSSSS ... ARRIIIIIIIIIIIIIIII IIBAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA!!!! que no se pierda la fiesta amigos.

http://es.youtube.com/watch?v=lFeagcx1Sc8   video de cortesía.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #234 el: 23 de Desembre de 2008, 00:08:24 am »
Jo volia preguntar per l'innauguaració!

Quanta gent hi havia ?¿ I quin tipus de gent hi havia ? Espero anar-hi ben aviat.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #235 el: 23 de Desembre de 2008, 08:38:55 am »
jodr, que cabrnes, no paro de ver un montón de videos que ya hay en youtube, y menudo festivalón
a ver si me recupero pronto, en todos los sentidos, y me dejo caer un dia por allí
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #236 el: 23 de Desembre de 2008, 21:36:19 pm »
Jo volia preguntar per l'innauguaració!

Quanta gent hi havia ?¿ I quin tipus de gent hi havia ? Espero anar-hi ben aviat.

Quanta gent? doncs a veure, partint de la idea que la sala tampoc és gaire gran doncs segons he llegit per algun fòrum i van anar unes 300 persones a la inaguració i unes 400 el dissabte. Home la veritat és q esperava més gent siguent la "novetat" pero bueno que tenint en compte que tampoc hi havia cap Dj especial i que molta gent encara s'està estudiant si anar.hi doncs es pot considerar com a positiva l'entrada.
La qüestió és que hi vagi més gent que a CArrasco i Formiguera, cosa no gaire difícil d'aconseguir.

Ambient? Divendres no vaig anar.hi jo, pero bueno m'imagino que el divendres debia haver.hi ambient més jove, i com a consecuència més "xusmilla" al ser sessió de makina actual, pero el dissabte que vaig anar.hi jo l'ambient estava molt bé, molt millor que els antics Chasis, mitjana d'edat de 26-27 anys, sense cap tipus de follón i tothom amb intenció de passar-so bé.

Penseu que Chasis porta un temps seleccionant la forma de vestir del personal, i això d'una manera o altre també influeix molt.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #237 el: 26 de Desembre de 2008, 16:13:41 pm »
Bueno mañana el nuevo Chasis de Cerdanyola tendrá el placer de recibir a uno de los Djs mas carismáticos del sonido trance en España, el que fué Dj de Scorpia durante vários años y considerado mejor Dj nacional en várias ocasiones.....hablo de FRANK TRAXXXXXXXXXX!!!!!!!!!

Y es que con temas como el Nebuchan cualquiera se resiste a ir......http://es.youtube.com/watch?v=lQL3uoLmLjw

Así pues mañana FRANK TRAXX &  RUBEN XXL en el Chasis (15 € consumición incluida)

:balla :balla :balla :balla :balla

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #238 el: 28 de Desembre de 2008, 14:01:12 pm »
Ayer no hubo Nebuchan.. pero de todas formas no tengo palabras para describir lo que se vivió ayer en el nuevo Chasis.

La sesión quizas no fué lo que todos esperábamos en cuanto a temitas hardtrance pero que cuando te meten temas como el Ameno, Airwave, Attica.. a principios de la noche, y posteriormente te meten lo mejor de los mejores temas cantaditos, tranceros y hasta rollete maquinero de los 90 pues simplemente alucinas.

Grandísimo ambiente ayer, hacía mucho tiempo que no veia el Chasis casi a reventar, parece ser que el experimento funciona....

Destacar que en la segunda mitad de la noche apareció de la nada el sr. Murciano que al igual que todos nosotros alucinó con el descubrimiento del nuevo tesoro del Vallès... EL CHASIS!!

En fin... que me parece que ya se donde pasaré el fin de año, mejor fiesta no encontraré, ni en el Vallès ni en toda Cataluña.  :ok

Os dejo el momento para mi mas grande de la noche....http://es.youtube.com/watch?v=nRzES62dScU&feature=channel_page

:plora :plora :plora momentazo para que se le salten las lágrimas a cualquiera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #239 el: 28 de Desembre de 2008, 14:29:45 pm »
Destacar que en la segunda mitad de la noche apareció de la nada el sr. Murciano que al igual que todos nosotros alucinó con el descubrimiento del nuevo tesoro del Vallès... EL CHASIS!!

Vols dir? Si ahir, desprès de sopar el tio deia que només aniria a la ZH a fer una copeta...  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...