Jo també en sumo a la crida perque tots els socis i simpatitzants del Sabadell vagin el diumenge 17, a les 12 hores, a Bellaterra, animar el equip femeni. Encara que no hagin anat en tota la temporada, si son arlequinats que estimen els colors, ara es el moment de anar animar en el partit que les noies necesitan el máxim suport per guanyar a l'Espanyol, clasificarnos per la copa, i de pas, fotre al Barcelona
Que millor que un diumenge que anar pel matí a veure a les noies, i després anar per la tarde a veure els nois contra el Barcelona B amb la alegria de la victoria de les noies, per acabar tornant a casa més radiants que mai amb una victoria contra els culers. Jo trobo que es un programa magnific.
Per cert, a partir de la cita de Nekane, no se si tu o algú té les imatges del partit del Athletic-Sabadell (2-1) del any passat. Ho dic perque sino m'enrecordu malament el van oferir per ETB, i espero que algu de Bilbao grabés el partit. Si algú ho té m'agradaria que em pogues pasar les imatges. També si algún arlequinat té les imatges de la final de Copa entre Sabadell-Estudiantes (3-1), que ho fan donar per Teledeporte, m'agradaria que també me las pogués pasar. Lo de las fotos Nekane, jo també trobo que estaria molt bé que las poguesis enviar.
Si algú te alguna informació que escriguir aqui en el foro. Gracies.