Be jo amb el tema Juanma que voleu que us digui.....on s'ha de firmar??? :okQue torni a la NCA que aixo sempre sera casa seva. I el tema Sergio Iglesias....continu
o dient el mateix, no fa pasades bones en profunditat, sempre pasades curtetes al company del costat(i tot i aixo en falla bastantes), controla massa la bola, relentitza molt el joc, mira massa enrera....es nota que no em fa el pes no???
Pels que creuen que si que es valid, que el problema es que no es fan desmarcades....pots
er tenen rao, pero cuan a un jugador el presionen i sap serenar, mirar i pasar estaria d'acord en dir que el problema es de l'equip, pero es que al Sergio sempre que el presionen una mica o fot un pase enrera(i moltes vegades comprometent bastant al company) o simplement la tira a on no hi ha ningu, o fora o li treuen, aixi que crec que la clase que tots(jo tambe ho pensava)pensavem que tenia......"pos va a ser que no". Ojala a final de temporada(pel be de l'equip) hagi d'escriure retractant-me del que fins ara dic d'ell.
En cuant al tema dels punts.....estic amb el que va dir en Mutio, el
ha d'intentar guanyar tot el de casa, i si fora rasquem algo millor que millor. De moment es d'hora per veure gaire cosa del nou entrenador, pero com a minim la recuperacio fisica d'alguns jugadors a sigut "miraculosa". A veure que tal ho fan contra el Benidorm.
P.D. Torno a insistir a la directiva que intenti que en Genis fagi la sacada d'honor aquest diumenge, i que l'aficio li poguem retre la penultima ovacio.