Autor Tema: ¿reestructuraciò al àrea técnica?  (Llegit 1058 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
¿reestructuraciò al àrea técnica?
« el: 10 de Desembre de 2009, 16:06:11 pm »
avuí he legit al mundo deportivo que el prerarador del B Pirri deixa el càrrec i passa a formar tàndem amb manel benavente del primer equip ¿algú sap algo? ¿es un ascens? ¿ha estat destituit? sembal doncs que el àrea esportiva es va remodelant a veure si aquet jove aporta ideias noves i canvien algunes coses i serà nomès ajudant del benavente o farà alguna funciò extra? per què el benavente es va lluis amb el fitatxe de arnal conde, amb el mateix preu podriem portar al Raducanu que juga al Iberiana em sembla i està que no vegis.
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
Re:¿reestructuraciò al àrea técnica?
« Respondre #1 el: 10 de Desembre de 2009, 20:18:45 pm »
Chacho qué pasa has estao hibernando?  :Paletas:

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 11 de Desembre de 2009, 00:12:10 am »
per què el benavente es va lluis amb el fitatxe de arnal conde, amb el mateix preu podriem portar al Raducanu que juga al Iberiana em sembla i està que no vegis.

Claudiu Raducanu està jugant a la UE Poble Sec. I si, està que no vegis... com a mínim li sobren uns 10 quilets per acabar d'estar en forma. Amb 33 anys i està jugant per passar l'estona.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 11 de Desembre de 2009, 08:36:23 am »
per què el benavente es va lluis amb el fitatxe de arnal conde, amb el mateix preu podriem portar al Raducanu que juga al Iberiana em sembla i està que no vegis.

Claudiu Raducanu està jugant a la UE Poble Sec. I si, està que no vegis... com a mínim li sobren uns 10 quilets per acabar d'estar en forma. Amb 33 anys i està jugant per passar l'estona.

Doncs si. Vaig estar escoltant una entrevista, i a part que a cada pregunta només responia amb un "si" o "no", doncs ja van comentar que ell està esperant a alguna oferta d'algún equip de la lliga espanyola. I penso que ell està convençut que aquest mercat d'hivern fitxarà per algún equip de superior categoria. La veritat és que de moment porta un bon registre golejador.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #5 el: 11 de Desembre de 2009, 09:20:16 am »