Autor Tema: Jornada 17 CESabadell-RCDEspanyol ''B''  (Llegit 13983 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
Re:Jornada 17 CESabadell-RCDEspanyol ''B''
« Respondre #60 el: 14 de Desembre de 2009, 21:24:59 pm »
Ahir es va estrenar el meu cunyat a la Creu Alta, és de Rosario, Argentina, i és de River. Com que és molt bon noi, la lectura al final del partit diu que va ser positiva, jo l'havia situat la importància del partit dins la classificació i també el fet que feia molt que no anava a un camp de futbol, doncs va sortir motivat en tornar un altre dia, això si, quan sigui amb un bon rival, o si més no que sigui més morbos i que la afició cridi més! Per cert, sort de les dues invitacions que tinc com a soci, perquè (i jo no era dels que pensava això)paga 15 euros per lu d'ahir...

Per què el partit va ser dolent de veritat, la falta de connexió entre lineas és lamentable i cada jugada acaba amb pilotada de Pelegrí que ningu pot controlar i desprès s'intentar avançar a partir del refus que deixa el rival de la pilotada que hem fet.

No personalitzaré, però ahir estava pensant fer un escrit que durant les hores he anat tranquilitzant, perquè per sobre de tot, son persones i confio en la seva bona fe. Nomès diré que aquesta clausula que té l'Arnal que si ve un equip de segona A s'en pot anar...que res, que podem estar tranquils, que es queda fins a final de temporada amb nosaltres

Però si us plau, deixeu jugar el Fran, nomès un dia, ja està!

Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re:J18 Alacant-CESabadell
« Respondre #61 el: 14 de Desembre de 2009, 21:44:09 pm »
Ahir es va estrenar el meu cunyat a la Creu Alta, és de Rosario, Argentina, i és de River. Com que és molt bon noi, la lectura al final del partit diu que va ser positiva, jo l'havia situat la importància del partit dins la classificació i també el fet que feia molt que no anava a un camp de futbol, doncs va sortir motivat en tornar un altre dia, això si, quan sigui amb un bon rival, o si més no que sigui més morbos i que la afició cridi més! Per cert, sort de les dues invitacions que tinc com a soci, perquè (i jo no era dels que pensava això)paga 15 euros per lu d'ahir...

Per què el partit va ser dolent de veritat, la falta de connexió entre lineas és lamentable i cada jugada acaba amb pilotada de Pelegrí que ningu pot controlar i desprès s'intentar avançar a partir del refus que deixa el rival de la pilotada que hem fet.

No personalitzaré, però ahir estava pensant fer un escrit que durant les hores he anat tranquilitzant, perquè per sobre de tot, son persones i confio en la seva bona fe. Nomès diré que aquesta clausula que té l'Arnal que si ve un equip de segona A s'en pot anar...que res, que podem estar tranquils, que es queda fins a final de temporada amb nosaltres

Però si us plau, deixeu jugar el Fran, nomès un dia, ja està!

una pregunta esto que tiene que ver con este post?? creo que iria mejor en el post de Sabadell-Espanyol B :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #62 el: 15 de Desembre de 2009, 08:39:23 am »
Doncs com comenta el company bombona, l'errada de l'àrbitre al expulsar Joel és un nou error gravíssim de l'àrbitre. Comentant amb alguns companys al camp ens penàvem que la vermella era correcte, però es veu que només hauria de ser d'aquest color si les mans haguéssin sigut dins l'àrea, tal i com marca la nova normativa de l'estiu passat.
Per tan aquest àrbitre és escandalós que ni tan sols sàpiga les normes. Els aficionats podem dubtar, però un personatge que és qui ha de decidir en aquestes accions, que cobri per fer-ho i que ni tan sols sàpiga el reglament és un fet molt greu. Perque això no és un error d'interpretació, és un error de no saber les regles del joc.

Sort que vam guanyar.....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #63 el: 15 de Desembre de 2009, 12:25:45 pm »
Doncs com comenta el company bombona, l'errada de l'àrbitre al expulsar Joel és un nou error gravíssim de l'àrbitre. Comentant amb alguns companys al camp ens penàvem que la vermella era correcte, però es veu que només hauria de ser d'aquest color si les mans haguéssin sigut dins l'àrea, tal i com marca la nova normativa de l'estiu passat.
Per tan aquest àrbitre és escandalós que ni tan sols sàpiga les normes. Els aficionats podem dubtar, però un personatge que és qui ha de decidir en aquestes accions, que cobri per fer-ho i que ni tan sols sàpiga el reglament és un fet molt greu. Perque això no és un error d'interpretació, és un error de no saber les regles del joc.

A mi em va passar el mateix que ho vaig comentar amb el Birrero i d'altres i també pensava que estava ben expulsat. Doncs mira...un fora de joc i un penal escandalós la setmana passada, aquest diumenge l'expulsió... :exxxx
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #64 el: 15 de Desembre de 2009, 13:01:20 pm »

A mi em va passar el mateix que ho vaig comentar amb el Birrero i d'altres i també pensava que estava ben expulsat. Doncs mira...un fora de joc i un penal escandalós la setmana passada, aquest diumenge l'expulsió... :exxxx

Si no se saben les normes: tenim un problema. Si se les saben: el problema encara és més gros. :malament
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #65 el: 15 de Desembre de 2009, 13:11:22 pm »
Infracciones sancionables con una expulsión:

Un jugador será expulsado y recibirá la tarjeta roja si comete una de las siguientes siete infracciones:

ser culpable de juego brusco grave
ser culpable de conducta violenta
escupir a un adversario o a cualquier otra persona
impedir con mano intencionada un gol o malograr una oportunidad manifiesta de gol (esto no vale para el guardameta dentro de su propia área penal)
malograr la oportunidad manifiesta de gol de un adversario que se dirige hacia la meta del jugador mediante una infracción sancionable con tiro libre o penal
emplea lenguaje o gesticula de manera ofensiva, grosera u obscena
recibir una segunda amonestación en el mismo partido

La de negrilla es el motivo más cercano a la expulsión de Joel, ahora lo que hace falta saber si era una oportunidad manifiesta de gol, esto es lo que figura escrito, los demás acuerdos en reuniones y concentraciones arbitrales al no estar reflejadas en papel estos del pito lo toman como quieran cada uno.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #66 el: 15 de Desembre de 2009, 14:27:42 pm »
Es que l'arbit desde la seva posició veia claríssim que anava a dins i per això li treu la vermella  :smart: :blink
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 905
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
« Respondre #67 el: 15 de Desembre de 2009, 21:28:47 pm »

Un jugador será expulsado y recibirá la tarjeta roja si comete una de las siguientes siete infracciones:

impedir con mano intencionada un gol o malograr una oportunidad manifiesta de gol (esto no vale para el guardameta dentro de su propia área penal)
malograr la oportunidad manifiesta de gol de un adversario que se dirige hacia la meta del jugador mediante una infracción sancionable con tiro libre o penal

La de negrilla es el motivo más cercano a la expulsión de Joel, ahora lo que hace falta saber si era una oportunidad manifiesta de gol, esto es lo que figura escrito, los demás acuerdos en reuniones y concentraciones arbitrales al no estar reflejadas en papel estos del pito lo toman como quieran cada uno.
:scut :bandera Eso es lo que te dice la regla XII del reglamento, es decir la teoria, pero la jugada es una jugada práctica. Ésta jugada como tal no sale en el reglamento porque no se puede hacer un reglamento con todas las posibles jugadas (sería imposible). Este tipo de jugadas o cambios en su manera de proceder es lo que se doctrina desde la RFEF cada pretemporada y se entrega un dossier con las modificaciones a las reglas de juego.  :scut :bandera
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #68 el: 15 de Desembre de 2009, 21:37:14 pm »

:scut :bandera Eso es lo que te dice la regla XII del reglamento, es decir la teoria, pero la jugada es una jugada práctica. Ésta jugada como tal no sale en el reglamento porque no se puede hacer un reglamento con todas las posibles jugadas (sería imposible). Este tipo de jugadas o cambios en su manera de proceder es lo que se doctrina desde la RFEF cada pretemporada y se entrega un dossier con las modificaciones a las reglas de juego.  :scut :bandera

En definitiva como no es clara y concreta su definición, cada uno de los del pito lo toman y lo interpretan a su juicio particular y este diferente en cada partido y de momento seguimos siendo perjudicados por esta gente. Ojalá el recurso puesto por el Club tenga el resultado positivo que deseamos y sea retirada la tarjeta a Joel.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #69 el: 16 de Desembre de 2009, 10:30:07 am »
Pues el reglamento no debe de estar muy claro cuando no se le ha quitado la roja a Joel...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #70 el: 16 de Desembre de 2009, 11:18:18 am »

Desde quan tenim dos invitacions per els socis? Van dir que aquesta temporada no en teniem? :o :o :o
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #71 el: 16 de Desembre de 2009, 13:40:05 pm »

Desde quan tenim dos invitacions per els socis? Van dir que aquesta temporada no en teniem? :o :o :o

Si que tenemos, sólo 2 invitaciones para toda la temporada. A mi sólo me queda 1 xD

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #72 el: 16 de Desembre de 2009, 15:57:31 pm »

En serio????? Estic molt sorpres? desde quan?

Si que tenemos, sólo 2 invitaciones para toda la temporada. A mi sólo me queda 1 xD
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #73 el: 16 de Desembre de 2009, 16:27:22 pm »
Bueno, no se si estás muy sorprendido o no xD pero lo que si se, es que cada socio tenemos 2 invitaciones para toda la temporada. Y yo me enteré la semana pasada, y saqué una para el partido contra el Espanyol B y pregunté en las oficinas si solo tenia 2 para toda la temporada, y me dijeron que si.