Autor Tema: DAVID PIRRI, SI!!!  (Llegit 1293 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
DAVID PIRRI, SI!!!
« el: 22 de Desembre de 2009, 03:18:08 am »
Encara creient que en aquest equip no li aniria res malament fitxar a un bon davanter, penso que David Pirri: ha canviat la dinámica de joc, ara es juga a alguna cosa o al menys s'intenta. Ha canviat la dinamica de resultats. I el més important compte amb tots el jugadors, els manté a tots en tensió perque sabem que qualsevol moment pot ser la seva oportunitat, un dia pot jugar Juve com un altre jugara Castell, un dia jugara Axel com un altre pot jugar Roberto, pot jugar Berlanga com Chapi inclús te confiança en Milan i els joves, etc... crec que això es molt important perque creu en el grup que té i a ell els jugadors també se´l creuen. Esperem que segueixi la mateixa dinámica i que l'acompanyin els resultats. Ja ho sé que encara es molt aviat, pero si la cosa ojala segueixi aixi, pot ser que per l'estil a l'hora de fer; estiguesim davant del Guardiola del Sabadell!!!  :ok  :scut

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:DAVID PIRRI, SI!!!
« Respondre #1 el: 22 de Desembre de 2009, 06:00:05 am »
Es que no hi paciència, tant per lo bo com per lo dolent, jo crec que els resultats seran a final de temporada, ara em guanyat dos partits seguits esperem a veure si som capaços de guanyar-ne tres o quatre i seguir una línia regular.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #2 el: 22 de Desembre de 2009, 13:29:03 pm »
Jo també tinc confiança amb el David Pirri. Crec que està canviant moltes coses, tant en plantejament tàctic com en la relació amb el vestuari. Fins i tot la derrota a Gramanet va ser totalment inmerescuda, per tant, el canvi és brutal també en els resultats.
Encara crec que podem anar més amunt i amb una mica de sort podem lluitar fins a l'últim minut per aproparnos al quart. Llàstima que vam canviar el míster tant tard.
Honor al Sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #3 el: 22 de Desembre de 2009, 21:46:23 pm »
Amb David Pirri em aprés a treure millor profit de tots els jugadors, i el més important, en els partits de casa estem buscant la victoria desdel minut 1 cosa q abans es feia a partir del 80, no s'especula amb el resultat, és a dir q quan es va guanyant es segueix jugant igual i en els partits de fora també s'està veient una millora considerable. Ara almenys ja no sortim a perdre com abans.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #4 el: 22 de Desembre de 2009, 21:59:17 pm »
Amb el David Pirri...SSSSSSSSSSI IIIIIIIIIIIIIIIIIII I...

Ha millorat de moment la dinàmica i hem d'estar amb l'entrenador....i pensar que amb ell l'equip pot arribar a grans fites.

DE tota manera no podem oblidar la gran tasca feta pel seu predecesor en les temporades anteriors....Hem de ser agraÏts de la mateixa manera que ho haurem de ser amb el David...quan es torcin les coses....que espero sigui d'aquí a molts anys, ja que això significarà que el Centre d'Esports serà capaç d'assolir aqueles fites per tots desitjades...

Visca el  :scut :bandera

Desconnectat Brylle

• Juvenil
« Respondre #5 el: 22 de Desembre de 2009, 22:17:17 pm »
Amb David Pirri em aprés a treure millor profit de tots els jugadors, i el més important, en els partits de casa estem buscant la victoria desdel minut 1 cosa q abans es feia a partir del 80, no s'especula amb el resultat, és a dir q quan es va guanyant es segueix jugant igual i en els partits de fora també s'està veient una millora considerable. Ara almenys ja no sortim a perdre com abans.

Estic totalment d'acord amb tu, podra sortir be o no pero la victoria es busca desde el primer moment!!! :thumbsup:

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 22 de Desembre de 2009, 23:29:18 pm »
Reafirmo lo dit pel company jo;

1) S´ha de resaltar l´extraordinària  tasca que està portant a terme David Pirri, tant des del punt de vista tècnic com psicològic.
2) No és correcte "fer llenya de l´arbre caigut" i molt al contrari, l´anterior entrenador mereix també un reconeixement per haver-nos tornat a Segona A i haver-nos fet somniar.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Brylle

• Juvenil
« Respondre #7 el: 23 de Desembre de 2009, 01:36:25 am »
Reafirmo lo dit pel company jo;

1) S´ha de resaltar l´extraordinària  tasca que està portant a terme David Pirri, tant des del punt de vista tècnic com psicològic.
2) No és correcte "fer llenya de l´arbre caigut" i molt al contrari, l´anterior entrenador mereix també un reconeixement per haver-nos tornat a Segona A i haver-nos fet somniar.

Perdó a Segona B. Ojala l'any passat que si que va esta a punt de com tu dius tonar-nos a Segona A. Esta clar que Ramon Moya les tres temporades senceres que va estar se li han de reconeixer com bastant bones, pero aquesta ja s'habia troncat la cosa i la veritat que Pirri a servit de revolsiu... "de moment" molt bé i gestionant la plantilla perfectament. Esperem que m'antingui la mateixa linea, això sera bó per tirar el nostre equip cap a dalt!!! I ojala arribem el mes a dalt possible, això si partit a partit!!! :scut