Autor Tema: NO ANIMEM AL CAMP...= LA NOVA CREU ALTA SEMBLA UN CEMENTIRI!!!  (Llegit 4041 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jordi.g

• Aleví
  • Missatges: 99
NO ANIMEM AL CAMP...= LA NOVA CREU ALTA SEMBLA UN CEMENTIRI!!!
« el: 13 de Desembre de 2009, 22:09:03 pm »
la veritat j vaig cada diumenge a la nca. abien dies ke animabem a lekip i kridabem durant el partit pero abui a la nova creu alta i passat una tarda que semblava un cementiri.
es sentien mes els de l'espanyol i eren 8 o 9.
per favor senyors a veure si d'aqui 15 dies som capaços de que desde el minut 1 i fins el 90 no es pari d'animar i cantar.
perque realment en altres partits nomes es senten els jugadors i aixo no es pot permetre.
Nomes demano aixo, i per favor aveure si feu cas i compliu, que estic ven segur de que ho fareu.
Res mes nomes celebrar la victoria d'avui i a guanyar la semana ke be

VISCA EL SABADELL!!!!!!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
Re:NO ANIMEM AL CAMP...= LA NOVA CREU ALTA SEMBLA UN CEMENTIRI!!!
« Respondre #1 el: 13 de Desembre de 2009, 22:11:33 pm »
la veritat j vaig cada diumenge a la nca. abien dies ke animabem a lekip i kridabem durant el partit pero abui a la nova creu alta i passat una tarda que semblava un cementiri.
per favor senyors a veure si d'aqui 15 dies som capaços de que desde el minut 1 i fins el 90 no es pari d'animar i cantar.
perque realment en altres partits nomes es senten els jugadors i aixo no es pot permetre.
Nomes demano aixo, i per favor aveure si feu cas i compliu, que estic ven segur de que ho fareu.

a ver si la directiva ayuda con los precios, ahora en invierno y el equipo no va muy bien si pusieran mas bajitos los precios habria mas gente y algo mas se sentiria  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat jordi.g

• Aleví
« Respondre #2 el: 13 de Desembre de 2009, 22:22:17 pm »
ske yo no digode gente, digo de ruido
tenemos ke cantar i animar desde el minuto 1 hasta el 90 sin parar.
esto tambien son muchos puntos de inflacion a los jugadores
AVER SI LO CONSEGUIMOS!!!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #3 el: 13 de Desembre de 2009, 22:23:30 pm »

a ver si la directiva ayuda con los precios, ahora en invierno y el equipo no va muy bien si pusieran mas bajitos los precios habria mas gente y algo mas se sentiria  :beer2 :beer2

Crec que prou fan els pocs aficionats del Sabadell...que van al camp en precisament anar-hi !!!!!!!!!!

Els hi hem de demanar més coses....o s'hauria d'exigir a qui correspongui el motiu del fred ambient que es respira a l?Estadi....

AH!!!! i encara gracies...i  si a més d'anar-hi algú encara ens recrimina que no animem....doncs a mi no m'hi espereu ...en tinc els bemols plens de tanta misèria...

Deixeu al soci i aficionat...tranqui l...que prou fa pagant...i soportant aquest calvari any rera any en aquestes categories, històricament, impròpies del nostre Sabadell...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #4 el: 13 de Desembre de 2009, 22:27:18 pm »
els de la curva arlekinada som 6 i animem, de tant en tant però animem. Clar que des dels estaments alts ens volen fer callar...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #5 el: 13 de Desembre de 2009, 22:30:26 pm »
Doncs jo crec que els 800 o 900 que haviem avui, ens hem guanyat un premi ... entre el fred, i les ganes que posen alguns jugadors.... això si que és per fer-s'ho mirar...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #6 el: 13 de Desembre de 2009, 22:38:21 pm »
SIIIII...i és qui si a més d'anar-hi...soportant el fred....el mal joc...i aplaudir el gol i les poques jugades dignes de fer-ho...estant moralment al costat de l'equip....sen's recrimina alguna cosa o sen's demana més en les actuals circumnstàncies.... és per "apaga i vamonos".

Company...suposo ets molt jove....suposo...pe rò no demanis més a l'aficionat....

Demana o exigeix a aquells que tenen responsabilitats perquè la Creu Alta no sigui un cementiri... :ejem

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 13 de Desembre de 2009, 23:00:11 pm »
La NCA fa setmanes que vé a ser un cementiri. Avui l'excusa del fred, ahir la del rival i demà qualsevol que vulguem trobar, però és la realitat. Animem pocs, estem dispersos i a sobre a vegades ens miren com si estiguéssim sonats quan cridem o animem.

No tenim grada jove, els joves estan desperdigats per el camp, i La Curva Arlequinada no tenen pal per al bombo, per exemple. Les penyes no tenen cap magatzem per guardar material de manera controlada.

Quan sortim a altres camps ens transformem i donem bona imatge, però al camp, i avui s'ha demostrat, 10 b*******s d*************s amb plomes criden més que els mil que érem al camp.
« Darrera modificació: 13 de Desembre de 2009, 23:54:18 pm per X-Men Aigua »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jordi.g

• Aleví
« Respondre #8 el: 13 de Desembre de 2009, 23:40:39 pm »
birrero tu y yo si ke ens entenem ajajajjaja

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #9 el: 14 de Desembre de 2009, 00:08:50 am »
Yo personalmente siempre sigo los cánticos y de vez en cuando inicio alguno, y aunque me siga 1 solo (como hoy con Birrero x ejemplo, cuando el de "Terrassa y Espanyol, la misma m***** són" :P xD) sigo, aunque eso si que es cierto, a veces cuando gritas o cantas algo, te miran como si estuvieras loco... locos si que estamos, pero por el CES xD y la verdad, me gustaria animar mucho más de lo que se anima, pero hay que poner todos de su parte, y bueno, también es cierto que yendo al campo con estas condiciones (frio, mal juego dentro de lo que cabe) creo que ya cumplimos, pero no són excusas para animar a nuestro equipo. Sinó por ejemplo, el otro dia el partido de champions del Dinamo de Kiev - FC Barcelona, a -1º que estaban y no paraban de cantar los locales (si, nuestro CES no es un Dinamo de Kiev, pero se demuestra q el frio no es excusa).

:bandera :bandera :scut :bandera :bandera

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #10 el: 14 de Desembre de 2009, 09:35:31 am »
Mentre no torni a haver il·lusió, la NCA serà un cementiri.

Es juga bé?, no; Es lluita amunt?, no.
La il·lusió omple camps i anima les taquilles. Hem escatimat diners en el planter i ara ens ho trobem amb taquilles que rondaran el 10-15% màxim del que es feia el passat any.

Estic fart de dir-ho des de fa més de deu anys. Gastar-se 50 'kilos' més en el planter és 120% rentable: no se'ns escapen les oportunitats de fitxar bons jugadors a l'estiu -que ara ens pasen pel davant-, l'equip està mitja taula amunt il·lusionant amb les quatre primeres places, i la gent torna al camp i paga entrada.

Ahir segurament es van vendre unes 30 entrades a adults...  menys de 500€ de caixa!
Fa un any,probablement se'n venien 250 entrades.

Aquest any com a molt 1500 al camp, d'aquestes només 30 paguen entrada.
Fa un any hi havien dies de 3000 al camp, on més de 600 pagaven entrada.

Els números canten, surt a compte fer un bon equip al juny. Encara que no hi hagi ascens, el Sabadell es pasaria any rere any en les deu primeres places. Sempre partiríem -a l'hora de fitxar- d'un equip amb bona base i acabaríem gastant una miqueta més per estar on toca.

"Sin ilusión no hay paraiso". Aquest any a mi personalment no m'il·lusiona anar a veure al Sabadell, i a molts arlequinats tampoc.
I així anem any rere any, anant a on toqui la jornada 38 a veure si evitem el descens.

En canvi, si el nostre equip estigués 7è o 8è, ahir hagués baixat a veure si guanyavem i ens posavem 6ens, a 3 punts del 4rt. Per que il·lusiona. I m'hagués gastat 30€ a la guixeta o seria soci.

I no ens enganyem: la majoria dels clubs del nostre grup ténen avui iguals o menys recursos que nosaltres.

Peró ells ho ténen clar: si l'equip va bé no només els socis són els que van al camp.

NOMÉS HI HA DUES ALTERNATIVES AQUESTA TEMPORADA:

· Entrades a 1€ i anar fent...  que almenys vagi gent al camp.
· Fitxar un parell de jugadors i mirar d'entrar en la propera edició de la copa del rei.

Optarem per la mediocritat o per la il·lusió?
Sempre per la mediocritat.

Sempre per l'excusa del nen petit que treu males notes, sota el "almenys ara hi ha estabilitat"

La veritat es que enguany els nostres rivals, realment són molt fluixos.

Sort d'això, probablement a la jornada 38 amb 30-35 punts salvis el descens directe.

Salut!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #11 el: 16 de Desembre de 2009, 18:33:40 pm »
Es que con el frio que hacia, cantar y tiritar no puedo al mismo tiempo. Y las manos en los bolsillos sin sacarlas porque parecian cubitos. Y en la media parte bailando para no quedarme helado.  :wacky:

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #12 el: 16 de Desembre de 2009, 20:19:28 pm »
jo també tinc aquesta sensació, animar= la gent et mira malament.
Trobo que s'hauria de fer una agrupació de gent que animi tot el partit, PERÒ QUE ANIMI,  mínim unes 30-40 persones situades a alguna part concreta al camp.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #13 el: 16 de Desembre de 2009, 21:33:00 pm »
Trobo que s'hauria de fer una agrupació de gent que animi tot el partit, PERÒ QUE ANIMI,  mínim unes 30-40 persones situades a alguna part concreta al camp.

eso estaria muy bien tipo grada jove o algo asi  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 16 de Desembre de 2009, 21:35:17 pm »

eso estaria muy bien tipo grada jove o algo asi  :beer2 :beer2

Aquest tema de grada jove fa temps que el vaig sentir però, jo no veig cap grada jove. Si n'hi hagués, m'hi apuntaria, o directament fer una grada de totes les edats
« Darrera modificació: 16 de Desembre de 2009, 21:44:46 pm per xaviró »

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #15 el: 16 de Desembre de 2009, 21:53:50 pm »
Yo ya lo he comentado alguna vez, pero sigo sin saber qué pasa con los HHVV, no cantan, no animan, no actualizan el blog, cantan incluso menos que los de General... yo solía ponerme con los amigos lo más cerca de ellos que podíamos para cantar y dar palmas, y ahora la verdad es que en el estadio me aburro bastante.

Lo de la Grada Jove estaría bien, pero bien hecho, con su cuota de socio especial, sitio específico en el estadio, bombos y to eso... lo que pasa es que no sé si en Segunda B saldría muy bien y si seria viable hacer esto con las condiciones que tiene la grada de la NCA.  :beer2

Xandri

• Visitant
« Respondre #16 el: 16 de Desembre de 2009, 22:08:11 pm »
El proyecto de la "Grada Jove", lo tenemos pensado hacer La Curva Arlekinada desde la tempora pasada, pero nos encontramos con impedimientos que ahora no vienen al caso. Intentaremos y queremos, que empiece a funcionar a partir de la segundo vuelta.

:beer2

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #17 el: 16 de Desembre de 2009, 23:55:07 pm »
Pues mantened informado, contad conmigo  :beer2

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #18 el: 17 de Desembre de 2009, 13:15:15 pm »
La meva experiència em diu que els grups/ penyes en el futbol (com tot en la vida) neixen, creixen i arriba un dia que es moren, la majoria de les vegades la causa és que la gent es fa gran i es va cobrint etapes i les inquietuds van canviant. Això és el que ha passat amb diferents grups del Sabadell al llarg de la història i pot ser és el que està passant actualment amb els HHVV.

Crec que ara és un bon moment per crear una Grada Jove per dues raons:
1.- La grada de la NCA està molt freda i un grup així tallaria el problema de l'ambient gèlid de socarrel.
2.- La gent que vol animar, actualment es troba “orfa” al no tenir una zona on anar i el que està passant es que s’està diluint per la resta de grada, més callada.

I tothom que estigui engrescat amb el projecte d’una Grada Jove, que no tingui por per estar a 2ªB, si es fa bé, atraureu gent de la resta de la NCA i fins i tot sereu un motiu perquè gent que ara no va al futbol hi vagi, és una altra manera de veure futbol.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #19 el: 17 de Desembre de 2009, 14:20:29 pm »
si és fes grada jove jo la faria als gols, sempre darrere la porteria on ataca el sabadell