Autor Tema: "CAGANER ARLEQUINAT"  (Llegit 1081 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
"CAGANER ARLEQUINAT"
« el: 14 de Desembre de 2009, 22:18:46 pm »
Alguien de vosotros lo ha comprado? yo fuí a mirarlo, pero 12€ por la cosita esta de 3 cm de "altura" y bastante simple, me pareció una auténtica barbaridad, me hace raro ver, o no lo he leído un post sobre este tema, no conozco muy bién como está el tema de precios en figuritas de barro y tal, pero creo yo que 12€ por esa simple figura, lo veo muy caro, y eso contando que casi no se ve, si almenos hubieran de esas más grandes , como hay de muchas otras cosas y equipos, pués igual 12 o asta 18-20€ lo vería "bién" desde mi punto de vista...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
Re:"CAGANER ARLEQUINAT"
« Respondre #1 el: 15 de Desembre de 2009, 00:03:36 am »
12 euros yo tmb lo veo caro, no soy de los que suele poner belen pero lo veo caro, aunque no se los normales cuanto valdran, en la fira de Santa Llucia es todo bastante caro  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #2 el: 15 de Desembre de 2009, 00:26:14 am »
jo el q tinc el tinc des de fa 3 o 4 anys i em va costar 5 € a la fira de Sta Llucia

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 15 de Desembre de 2009, 13:37:08 pm »
Jo el trobo car, són 12 euros, però aprofitant que un dia era per aquella zona, el vaig veure i me'l vaig comprar. És una figureta graciosa que tinc posada tot l'any, junt amb d'altres, sense necessitat de tenir posat el pessebre, que per altra banda no poso mai.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es