Autor Tema: Error a l'anuari del futbol català  (Llegit 1351 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Error a l'anuari del futbol català
« el: 15 de Desembre de 2009, 22:41:20 pm »
No se si algú més s'ha donat compte del greu error que hi ha amagat contra els interessos del Sabadell a l'edició d'aquest any de l'anuari del Sergi Mas. A l'apartat dedicat a les finals de copa  , la de l'any 35 enlloc del Sabadell posa que la va jugar el Barça.Lo fort es que surt correctament l'alineació  , el resultat , l'estadi, po s'han equivocat amb el nom. Jo prefereixo pensar que ha sigut un error involuntari po osti , sempre els errors d'aquest tipus venen amb nosaltres. A part d'això trobo gravissim que un anuari que representa que es fixe exclusivament en el futbol català , s'equivoqui una vegada en tot l'anuari i sigui relacionat amb un equip català , i un fet tant important com una final de copa. No se perqué estic convençut que si enlloc del Sabadell hagués estat l'Espanyol o l'Horta qui hagués jugat la final,  l'error no hagues aparegut , oi Sergi Mas???

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:Error a l'anuari del futbol català
« Respondre #1 el: 16 de Desembre de 2009, 06:03:45 am »
No se de que t'estranyes  la vida esta del mar a Collserola darrera no existeix res es erm es un desert  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 16 de Desembre de 2009, 08:46:18 am »
Sergi Mas no és culé i ell és reconegut seguidor de l'Espanyol i de l'Horta. Per tan jo penso que només haurà estat un error. A més s'ha de pensar que és ell mateix qui s'ho curra tot i qui pica totes les dades a l'ordinador. Sap greu que l'errada sigui amb nosaltres, però dubto que hagi estat expressament. A més, Sergi Mas crec que va treballar a Radio Sabadell i quan algún cop l'he escoltat parlar del nostre club, sempre ho ha fet amb gratitud.

Una altra cosa seria que en un anuari del futbol català tingui massa sentit que hi apareguin les finals de copa del rei o que en el proper anuari de futbol català hi apareixeran totes les edicions amb alineacions, resultats de les Copes d'Europa, Uefa........ Personalment no li veig cap sentit que un anuari del futbol català hi aparegui aquesta informació que seria més pròpia del Extra Don Balón o de la Guia Marca.
« Darrera modificació: 16 de Desembre de 2009, 08:49:55 am per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #3 el: 16 de Desembre de 2009, 09:10:05 am »
Jo vaig rebre l'anuari la setmana passada a casa i també em vaig adonar d'aquest error. Però encara hi ha un altre error i que ens afecta. En l'apartat dels equips de Segona B, en la nostra fitxa, posa que el segon entrenador és un tal Ismael Poveda. De totes maneres aquest llibre és una feinada impressionant i que Sergi Mas ho fa en el seu temps lliure, que no viu de les ventes d'aquest llibre. Per mi està perdonat, però fa mal que s'equivoquin amb nosaltres.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #4 el: 16 de Desembre de 2009, 09:59:09 am »
Jo vaig rebre l'anuari la setmana passada a casa i també em vaig adonar d'aquest error. Però encara hi ha un altre error i que ens afecta. En l'apartat dels equips de Segona B, en la nostra fitxa, posa que el segon entrenador és un tal Ismael Poveda. De totes maneres aquest llibre és una feinada impressionant i que Sergi Mas ho fa en el seu temps lliure, que no viu de les ventes d'aquest llibre. Per mi està perdonat, però fa mal que s'equivoquin amb nosaltres.

Ismael Poveda és el segon entrenador de la Gramenet.
Per l'altre error que comenteu, dubto que sigui expressament, sobretot tenint en compte que, com ja dieu, el Sergi Mas és perico, pel que donar-li més 'honors' al FC Barcelona.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #5 el: 16 de Desembre de 2009, 21:55:48 pm »

Ismael Poveda és el segon entrenador de la Gramenet.
Per l'altre error que comenteu, dubto que sigui expressament, sobretot tenint en compte que, com ja dieu, el Sergi Mas és perico, pel que donar-li més 'honors' al FC Barcelona.

Suposo que HOOL_ARLEKINAT volia dir que si l'Espanyol hagués estat en aquella final de copa del 1935 SEGUR QUE NO S'HAGUÉS EQUIVOCAT.
Honor al Sabadell

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #6 el: 16 de Desembre de 2009, 22:07:02 pm »
En cap moment he volgut dir que Sergi Mas s'hagi ekivocat voluntariament.Ja he dit que si fos el SEU Espanyol o el SEU Horta l'error no hagués succeit. La meva hipotesis es que el "negre" encarregat de fer el copiar/pegar de les finals procedents de la base de dades de Don Balón l'ha cagat  per X motius , po el cas es que ell , com a defensor del futbol català s'hauria hagut d'encarregar de que cap error tingués a veure amb lo més gran que ha succeit al futbol català més enlla de Barça i Espanyol.