Resposta a sexeibirra (per alusions)
Escrit provocador ? En absolut, no tinc cap interès ni temps per entrar en polèmiques, simplement expresso opinions.
Desconeixement ? Obviament téns molta més informació que jo i sempre pot donar-se el cas que jo tingui una visió més superficial sobre el tema.
5 Gin-Tonics ? Mai me n´he près més d´un seguit
A partir d´aquí, dir-te que jo m´estic referint a un problema més de formes. Segons la meva opinió (i repeteixo segons la meva opinió), quan Miquel Roca (gran polític), era diguem-ne l´"ambaixador" de Catalunya a Madrid, els resultats que treia a base de moderació i diplomàcia eren molt més sòlids que el que els que es pot aconseguir amb els plantejament actuals (i Montilla és el que menys culpa en té), basats en l´enfrontament verbal continu, consultes soberanistes que creen incertesa interna i externa (i a qualsevol possible inversor, no oblidem això), i amb un president d´un club de fubol, posant-se al cap de la manifestació, sense que ningú l´hagi cridat i oblidant que aquest club és plural en la seva massa social i no de pensament únic.
Potser sí que la visió que tinc de la comunitat valenciana és una mica idílica (o turística), però "totxo" tot tampoc penso que sigui, i sinó pensem en tota la indústria de la província de Castelló (ceràmica, "azulejos" i similars), productes farmacèutics, automoció, productes químics, calçat (per molt que estiguin en crisis), industria alimentària.... iniciatives com el circuit de Fòrmula 1 poden ser questionables, però demostren una certa vitalitat econòmica, no ho veus així ?. Sí que la davallada de la construcció ha provocat taxes de decreixement importants, però actualment després de Barcelona i Madrid segueixen estant ells. I, ja que estem en un foro de futbol,penso que lo dels equips de futbol tampoc és casualitat....
En quant a les dades negatives de tipus social, si tu ho dius serà així, particularment ho ignoro,... amb una sola discrepància formal; la taxa més alta d´impagats d´Espanya, es troba actualment a Canàries (un 6,1% al Octubre) i no al País Valencià. L economia canària es troba a més a més en un estat particularment depressiu;
Salutacions