Autor Tema: 10 RAONS (D'UN SOCI) PER NO FER-SE SOCI  (Llegit 11362 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: 10 RAONS (D'UN SOCI) PER NO FER-SE SOCI
« Respondre #40 el: 20 de Octubre de 2005, 22:04:59 pm »
 1) Comentes que cada any "a falta de 10 jornades" es posen les entrades a un Euro.  Doncs jo et diré, que en el curso de les 6 últimes temporades, això només s´ha fet en 9 partits (1´5 per temporada). La temporada 2001-2002, en els tres últims partits, perquè l´equip s´ofegava, fa dues temporades, en el decissiu Sabadell-Espanyol B i l´any passat, en els 5 últims partits).   Això estava acceptat pel soci i no és cert, que seguint el que dius tú, "no servís per res". Doncs, com tú saps, el suport anímic era important per la plantilla en aquell moment i es va aconseguir.  PER TANT,  AQUESTA AFIRMACIO ES ALMENYS EXAGERADA.

2) 150 Euros no és car, en relació a com estan els preus al món de fútbol avui en dia (el mateix Terrassa aplica també aquest preu).  A més a més, el club ha fet reduccions bastant importants pels sectors que en teoria poden tenir més dificultats per abonar aquest cost, com són els menors de 25 anys.  El tema carnets, a més a més no cobreix ni la quarta part del pressupost.  Algú està financiant la diferència, no ?

3) Comentés que no existeix projecte esportiu ni solvència;  Anem a veure, no és competitiu sobre el paper l´equip que ha muntat la directiva ? Encara recordo els "post" d´admiració que hi havia durant l´estiu.  Un altre qüestió és qe no tots els fitxatges hagin donat la mida, almenys fins ara. En quant a la solvència, hi ha algún retràs en el cobro ?  Hi va ésser l´any passat ?.   Conclusió; la Junta Directiva està treballant  bé i intentant aconseguir uns objectius (encara que pugui cometre algún error, com tot gestor comet),  El que no pot fer, per això és marcar ella mateixa els gols.

Per mí, ésser soci al marge d´altres consideracions, ES PARTICIPAR D´UN PROJECTE i això en el nostre cas entronca més amb un sentiment que amb l´espectacle pur.
« Darrera modificació: 20 de Octubre de 2005, 22:58:47 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat arlekinato

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #41 el: 21 de Octubre de 2005, 11:49:46 am »

a les teves paraules nomes veig una cosa RESENTIMENT , i que et quedi clar si tu ets tan bo per donar el teu parar negatiu  JO I MOLTS ALTRES COM JO !! podem estar en desacord amb el que tu escrius, quan passi el temps haviam si et veiem molt per el foro i no es nomes percriticar per que el bon seguidor tambe parla de las coses positivas, el temps deixa a cadascú al seu lloc.

A PANSOBAO:

Greu deu ser la qüestió si en les meves paraules hi veus la meitat del ressentiment que veig jo en les teves. Sigui dit de pas que també hi noto, a banda d'una violació contínua de l'ortografia catalana, un to altiu i amenaçant que em preocupa.

No et confonguis. Per expressar un parer, m'imagino que poses, no es condició ineludible creure's millor que res ni que ningú.

Repeteixo. Les meves 10 raons són meves. No demano que ho siguin de ningú més perquè, de fet, no busco veritats absolutes. Si fós objecte potser buscaria objectivitats; com que sóc subjecte em conformo amb la meva subjectivitat.  En qualsevol cas, no estar d'acord amb la meva opinió no dóna dret a jutjar-me com a persona, qualificant-me ni ressentit, ni  llop o pessetero. N'hi hauria prou amb argumentar-hi (sí, argumentar) en contra, com ho han fet Krman o Blanc i Blau encara que les seves apreciacions puguin semblar-me més o menys afortunades.

A ARLEKINADO:

Distinguido tocayo (aunque una D nos separe),

Probablemente usted acudirá a Vilatenim el día que el mismo huracán Katrina azote el Ampurdán y una plaga de langostas tome el Cap de Creus. No lo dudo. Sólo le pido que tampoco dude de mi compromiso con el club intentando explicarme qué es esto del sentimiento arlequinado. Créame que lo conozco desde los 6 años...y tengo ya unos cuantos más. Pero igual de cierto es que el día que el carnet coste 500 euros quizá no me quede más remedio que expresar mi devoción de otra forma que siendo socio. Por lo demás, muy correcta su objeción.

PD: Raó nº 11--> Perquè l'ésser soci no otorga ni el dret a expressar una opinió al fórum de TOTS sense el risc d'intentar ser linxat per ALGUNS usuaris més proclius, més veterans i, doncs, més sabis. Afavorint la participació i el debat, sí senyor, això sí que és sentir els colors...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #42 el: 21 de Octubre de 2005, 12:25:16 pm »
 :laugh: :laugh: :laugh: Ja la esteu liant  :laugh: :laugh: :laugh:

Arlekinato, vigila amb el Pansobao, que amb tothom que primer es discuteix desprès es fan amics :icon_exclaim:

Ara en sèrio, no estic gens d'acord amb la teva última afirmació:
PD: Raó nº 11--> Perquè l'ésser soci no otorga ni el dret a expressar una opinió al fórum de TOTS sense el risc d'intentar ser linxat per ALGUNS usuaris més proclius, més veterans i, doncs, més sabis. Afavorint la participació i el debat, sí senyor, això sí que és sentir els colors...

No home, no és això. Tu pots opinar, estar més d'acord o més en contra, tranquilament. Sempre hi haurà qui estarà d'acord... o no.
Cadascú té els seus punts de vista i les seves opinions, però depén de com les expressis poden semblar més cruentes o més suaus.
Que una persona tingui més missatges que l'altre és simplement perquè té més temps lliure per aprofitar i comunicar-se amb els demés. No per això tenen dret a censurar-te o tens dret a criticar als que tu dius 'veterans' (jo en dic 'skakers').
I una cosa son les discussions, i altre, el linxament, que suposo que tú no n'has vist mai cap, i dista moltíssim d'una discussió com la nostra, cadascú a caseta davant un teclat i una pantalla, i si no t'interessa, l'ignores i ja està.

Bé, espero que vegis que la raó número 11... no és una raó. :)
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #43 el: 21 de Octubre de 2005, 13:59:15 pm »

A PANSOBAO:

Greu deu ser la qüestió si en les meves paraules hi veus la meitat del ressentiment que veig jo en les teves. Sigui dit de pas que també hi noto, a banda d'una violació contínua de l'ortografia catalana, un to altiu i amenaçant que em preocupa.

No et confonguis. Per expressar un parer, m'imagino que poses, no es condició ineludible creure's millor que res ni que ningú.

aixi, aixi que es noti que no t´agrada que et portin la contra noi , atacant coses que no venen a que , i intentant burtxar a on tu creus que fas mal, aixi  es com la gent com tu es delata faltant al respecte. si senyor tu m´ensenyaras a escriure a un foro!!!!
per cert si que es greu la questió per que resulta que soc el fill de un alt directiu del club i a mi em va la vida en la teva critica jajajajajajajajaja .

el foro esta per opinar i jo opino el que jo crec i ni tu ni ningú em fara canviar d´opinió.tu no crec que siguis gaire de escriure al foro per que resulta que nomes respons al teu propi post espero veuret a altres subforums escribint coses positives, mentres no sigui aixi per mi nomes has entrat al foro a fotre merder.

per cert es la meva ultima resposta al teu post. passo de gent que es pensa que te la rao verdadera a la boca i s´emprenya quan algu li porta la contraria.
SI ET VOLS FER SOCI ET FAS I SI NO DONS PAGA LA ENTRADA (JA QUE ETS TAN AFICIONAT AL NOSTRE CLUB)

signat : un analfabeto ;D
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #44 el: 21 de Octubre de 2005, 14:02:57 pm »
signat : un analfabeto ;D

:-* qui ho diria de tu... :-* , sent un fill d'un alt directiu... :laugh:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #45 el: 21 de Octubre de 2005, 14:05:51 pm »
Creo que este malentendido viene gracias a que ultimamente hay muchos intrusos en el foro que vienen con piel de cordero para meter zizaña con sus 10 o 15 mensajes y se van. No creo que arlekinato sea uno de ellos porque se intuye en sus palabras que sigue al Sabadell, y no podemos meterlo en el mismo saco que los demás pq lleve 15 mensajes.

La mayoría de las 10 razones están relacionadas con el carnet de socio y su precio. Yo también lo veo caro para la categoría y veo lógico que hayan quejas. Si la mayoría lo vemos caro, ¿pq no nos podemos quejar?. Estoy de acuerdo en que sentimos los colores como nadie, pero eso no es para que jueguen con nuestros sentimientos, pq aunque el carnet costase 300 euros seríamos los mismos socios mas o menos. Considero que siendo el carnet de socio solamente el 15% del presupuesto actual del club, se podría haber hecho otra gestión diferente, aprovechando la tirada del equipo en los ultimos partidos de la pasada temporada.

C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #46 el: 21 de Octubre de 2005, 14:09:57 pm »
2aB:
Grama: 108 €
Terrassa: 130 €

En el terrassa cuesta 130 euros en preferente, pero hay otro carnet de 100 euros para los goles. Si miramos el precio del carnet más económico de todos los clubs para mayores de 25 años somos los mas caros con diferencia como mínimo un 40%
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #47 el: 21 de Octubre de 2005, 14:47:51 pm »
D´entrada considero que tothom té dret a expressar el que vulgui, ja que sembla que algú només és pot criticar al que ell li agrada i aquest forum tampic és area privada de ningú.

Per altra banda jo estic a favor del preu actual del carnet, però les raon eximides poden ser an algún cas crítiques constructives com una necesari control d´accés a l´estadi ( que l´altre dia vaig probar d´entrar amb el carnet infantil del meu fill i cap problema), d´altres poden ser més canyeres i nombrar el nom dels indisitjables Gonzalez Cano tampoc ho trobo encertat.

Però tambè veig un análisisi fred de com algú que no sent ni viu el Sabadell com tots els que voltem per aquí, pot plantejar-se no fer-se soci i raos ni no falten.

Totes les Juntes cometen errades, i parteixo de la base que la tenim actualment ( especialment els 5 que varen agafar el timó a primers d´any) és de les que ho està intentant fer el millor posible i amb un sentiment arlequinat 100%, tot i que com és lògic es cometen errades, que no passa res si es poden corregir i són sense cap mena de intencionalitat com crec que és el cas.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #48 el: 21 de Octubre de 2005, 16:25:59 pm »
Jo també hi voldria dir la meva, procurant passar-ne via i respectant opinions:

Tant me fa si el carnet és car o econòmic en relació a altres clubs: Jo soc :scut arlekinat :bandera i sabadellenc fins el moll de l'os i no m'importa gents el que diguin els demés d'això. Jo com a mínim, demostro que tinc uns sentiments i uns principis que ni de conya té cap (per posar un exemple) culé. Perquè allò del patiment dels culés per guanyar una lliga o per classificar-se per la Xampinyons no és, ni de conya, patir.

Per altra banda, que algú em digui quin és el preu, en Euros, que hauria de valer el carnet de soci perquè hi hagués més massa social. Perquè si tenim clar que és massa car, també debem tenir-lo de quin seria un preu massa econòmic.
Soc dels qui pensa que a l'estadi som els mateixos de sempre i només serem més quan la piloteta vagi entrant i anem pujant de categoria.

Per últim, això si, voldria fer ènfasi en una dura crítica al comentari del company Arlekinato sobre l'ortografia del company Pansobao. Com a català políticament correcte que soc (que no vull dir res més que m'han ensenyat a escriure i llegir en català a l'escola), m'encanta que s'esforci per escriure en català, crec que és una acció lloable. Encara que cometi errors ortogràfics, que de ben segur que jo també en cometo, però en el seu cas és pitjor, ja que em porta algun anyet de més i de ben segur a ell no li en van ensenyar com a mi o com al mateix company Arlekinato.
Company Arlekinato, això ha estat un cop molt baix, podeu tenir divergencies de parer, però entrar en atacs d'aquest tipus, per mi, està fora de lloc.

Sort que n'avia de passar via... :P
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #49 el: 21 de Octubre de 2005, 18:25:28 pm »
Em sembla molt fort que hi hagi akests atacs personals... jo entenc q es facin entre els "amiguetes" del forum però ja d'entrada que alguns es prenguin segons kines confiances... penseu que els primers missatges diuen molt dels usuaris i que segons les coses que dieu al principi doncs podeu kedar una mica "marcats". És logic, això ho fem tb durant la nostra vida diaria ;) I si ens posem a parlar de faltes d'ortografia doncs em sembla a mi que akí no se'n salva ni un, més q res pq estem en un forum a on el que més interessa és que arribi el missatge que cada un vol dir, i per entendre un missatge em sembla a mi que no cal que sigui ortograficament perfecte. Així que pq no discutim sobre les coses del forum i deixem akestes tonteries de nens petits a un costat?  :laugh:

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #50 el: 21 de Octubre de 2005, 18:30:38 pm »
Sort que n'avia de passar via... :P

Company Manel errada ortogràfica  ;)  és broma

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #51 el: 21 de Octubre de 2005, 21:36:55 pm »
De tot plegat em quedo amb el que ha dit el Manelinho.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat arlekinato

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #52 el: 24 de Octubre de 2005, 11:59:25 am »
Apreciat Manelinho,

Després de tardes i tardes de duel sobre el camp del club. el nostre enfrontament es trasllada ara al fòrum  :P és broma crak! Faré cas al teu seny i miraré de donar per tancada la qüestió, deixant només 4 reflexions :

- Que ningú té dret a posar en entredit el sentiment arlequinat de ningú. Mai he cregut en l'existència d'aficionats de primera i segona classe. Em sembla absurd participar en competicions per veure qui la té més llarga.

- Que sempre he cregut que aquest fòrum no servia per a acontentar ningú sinó per expressar lliurament opinions sobre el club. Fins i tot aquelles que puguin ofendre a fills d'altíssims i il·lustríssims directius, la vida dels quals es veu que perilla per cada paraula que no els ensabona. De la mateixa manera que crec que l'estadi és el lloc on només hi caben la claca, els ànims i els aplaudiments.

-Que em sembla malaltís que hi hagi usuaris amb tant temps lliure per a entretenir-se en mirar quants missatges deixo,  quan vaig registrar-me o si escric en dies parells o senars.

- Que m'he equivocat si he qualificat a ningú d'incompetent lingüístic. Qualificació que d'altra banda no em sembla més dura que la de ressentit, pessetero, traïdor, egarenc, follonero,... que m'havia hagut de sentir prèviament.

Salut i força el Centre d'Esports!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #53 el: 24 de Octubre de 2005, 12:13:23 pm »
Arlekinato:

M'han agradat molt ara les teves últimes paraules, i espero que seguim contant amb les teves intervencions, si son com la última, amb respecte, amabilitat i amb seny.

Igualment, segueixo pensant molt diferent sobre el preu de soci. A mi em sembla bé el preu. Jo no vaig a veure futbol, vaig a animar al meu equip, el  :scut.
Per això m'es igual que els del poble del costat, els de Santa Coloma o els de Benidorm paguin menys de carnet que jo.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #54 el: 24 de Octubre de 2005, 13:38:44 pm »
Amic arlekinato,

ja has vist que en cap moment he desqualificat el teu punt de vista, que per mi és tan bo com el de quasevol altre i per això tenim democràcia. M'he limitat a donar també el meu punt de vista i estic completament d'acord en que un ha d'opinar des del seu primer missatge allò que un cregui i no pas a partir del missatge 200, per dir una xifra. Ara be, també entenc la "resposta" d'alguns forerus sobretot tenint en compte que no seria ni molt menys la primera vegada que entren aficionats d'altres equips a buscar merders i prou i per culpa d'això molt provablement els "novatos" pagan pels "pecadors" per dir-ho d'alguna manera. Amb tot això vull dir que crec que s'ha apujat el to d'una manera absurda i il·lògica i que no ha de passar d'aquí, ja que tots, absolutament TOTS, volem el millor pel nostre Sabadell :scut

A veure si ens veiem pel club i et vaig uns quants "canyus", que fa molts dies que no hi puc anar :ok
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #55 el: 24 de Octubre de 2005, 13:40:04 pm »
Sort que n'Havia de passar via... :P

Company Manel errada ortogràfica  ;)  és broma

Ja ho deia jo :Paletas:... a veure si faig una mica de repàs abans de publicar els missatges :-[

:ok :beer
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat arlekinato

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #56 el: 25 de Octubre de 2005, 10:41:45 am »
Bé, tancant el tema dels preus espero que diumenge l'Hopitalet es comporti i no intenti clavar-nos els 15 euros de la temporada passada per accedir a general d'aquell estadi de...¿ beisbol?. Curiosament els paisans del Corbacho només apliquen aquest preu en les grans ocasions, a saber:

-quan saben que el club visitant duu una afició fidel com la nostra.
- quan saben que aquesta afició està acostumada a pagar més que ningú per veure futbol de 2B.

La factura de Vilajoiosa ja va ser de 18 euros. Demanem un esforç de la nostra directiva per arribar a convenis amb d'altres clubs, ja que les seves taquilles no repercuteixen en les nostres arques. Seguir el Sabadell per Espanya és un plaer, de vegades un car plaer. Últim recurs: Teventres, la seva!

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #57 el: 25 de Octubre de 2005, 11:02:01 am »
no fotem k el vilajoyosa va klava 18 euros???????????
es fara bona la meva teoria de no sorti de katalunya si no es k ens la juguem mol..ara x katalunya,buskeume i kosti el k kosti!
jo el partit del vilajoyosa el vag eskolta desde la terminal de mercaderies de laeroport pk radio sabadell no se sent desde sant boi k es on tik amb la novia i kom k kuan tik treballan a laeroport savia k des dalla se sentia....pos 2 hores amb el kotxe parat....kadasku fa lu seu x tenir 100000000 raons x seguir el sabadell...i ser soci,kla
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys