Autor Tema: 10 RAONS (D'UN SOCI) PER NO FER-SE SOCI  (Llegit 11370 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekinato

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
10 RAONS (D'UN SOCI) PER NO FER-SE SOCI
« el: 19 de Octubre de 2005, 00:55:57 am »
Sóc conscient que corro el perill de ferir susceptibilitats entre un sector molt ampli del nostre club. Segurament serà el mateix que creu que treballar per un Sabadell gran és callar, animar... i callar. En fi, pels qui vulguin llegir-ho...

10 RAONS PER NO FER-SE SOCI

1.- Perquè CAP abonament d'un club de Segona B val ni pot valer 150 euros.

2.- Perquè aprofitar un carnet aliè per colar-se de deu en deu a la Nova Creu Alta és tan senzill que deixa en ridícul el propi carnet (amb banda magnètica però, ojo, sense foto!) com el seu beneficiari. Les màquines als accesos per quan?

3.- Perquè l'ésser soci no atorga ni el dret a abandonar momentàniament l'estadi al descans.

4.- Perquè la tradició ens diu que. a manca de deu jornades i si l'equip es troba en hores baixes, algú pot recuperar la vella fórmula de fútbol a 1 euro. Fórmula que rebaixa el carnet (i, de nou, al seu beneficiari) a poc més que quelcom i****l.

5.- Perquè els 150 euros que el soci bonament paga el setembre són els que s'escatimen el juny a jugadors com Marc Pérez,  amb clàusules vergonyoses al seu contracte, i que van a parar a la finca del xòfer del majordom del sr. Iván Díaz.

6.- Perquè no existeix un projecte esportiu seriós. Un projecte esportiu seriós confia en el treball del seu director tècnic, almenys fins al punt de signar als jugadors que recomana per més d' 1 any. A manca de diners, no hi ha més sortida que treballar el base i apostar per 2/3 jugadors signant-los contractes que els permetin pensar-se dues vegades l'opció d'anar-se'n i escalfar banqueta a en camps de Segona A. I si marxen, hem de fer caixa.

7.- Perquè no existeix un projecte econòmic solvent. Eixugar el deute no passa només per escatimar  l'aigua de les dutxes, ni per apagar els focus de l'estadi als 30 segons d'acabar un partit, ni molts menys en sortejar pernils a la mitja part. Això deixem-ho per al Fontetas o el Carolinense, senyors.

8.- Perquè 150 euros fan per tantes copes com per convidar tots els jugadors de la plantilla que dijous rere dijous visitenla Zona Hermètica.

9.- Perquè les coses requereixen un ordre lògic. Cal construir un bon projecte i, després, vendrel el que és pretén es captar nous clients/socis i mai a la inversa: la imatge és incapaç de vendre un producte deficient. Només hi ha el precedent del Tamagochi.

10.- i, per últim:  Perquè s'ha venut tan fum que aconseguirà ofegar-nos a tots. L'esport només permet garantir treball, ni títols ni ascsnsos. Hi ha una dita castellana, la preferida de l'amic González Cano, que deia allò de 'por la boca muere el pez'. Incluso el pez gordo, hi afegiria jo.

PD: He intentat no fer més sang de l'estrcitament necessària. Per aquells que m'ho han preguntat aquests dies: la secció 'Empipem' tornarà aviat. Dit queda...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
1 RAÓ PER SÍ FER-SE SOCI:
« Respondre #1 el: 19 de Octubre de 2005, 01:03:54 am »
1 RAÓ PER SÍ FER-SE SOCI:

Perquè estimem al  :scut de manera insospitada.
En moltes coses, tens bastanta raó. :(
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
Re: 10 RAONS (D'UN SOCI) PER NO FER-SE SOCI
« Respondre #2 el: 19 de Octubre de 2005, 15:32:27 pm »
Amb moltes coses estic a favor teu pero amb aquesta no:
3.- Perquè l'ésser soci no atorga ni el dret a abandonar momentàniament l'estadi al descans.
Jo he pogut sortir ensenyant el carnet de soci.

TORNS A L'ESTADI JA!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 19 de Octubre de 2005, 15:57:27 pm »
Això de no poder sortir de l'estadi ho veig be. Despres, el tema dels preus dels carnets de soci, que no ho han de valer tens la rao, pero els 150 es el numero jo crec que més alt de la categoria, si més no quasi. Mirant una mica he vist que els aficionats de la grama paguen 108, els de l'Alacant a Preferent 60 euros si renoven o 70 si son nous socis, però crec que d'això ja fa temps que es va parlar i no s'ha de moure més.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 19 de Octubre de 2005, 18:37:25 pm »
Ja es van explicar les raons de per què akest havien pujat tan els preus. No podem comparar els altres clubs amb el sabadell, ni el sabadell amb els altres clubs. A on anem a parar! A mi cap de les 10 raons que akí s'han dit em val. Jo sóc soci del sabadell pq així ho sento i així ho vull sentir. No és menys del sabadell que jo una persona que no és socia pero si q ho és una persona que està enganyant el nostre club jornada a jornada i és més, no només enganya al club sinó q ens està enganyant a tots els altres socis que ens estimem el sabadell. A mi ja m'està bé q es deixin els carnets quan una altra persona no hi pot anar, el q no trobo bé es q es faci servir un carnet per fer entrar 4 o 5 persones que segur q encara q haguessin de pagar 1 o 3 euros no ho pagarien pq no senten els colors.

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #5 el: 19 de Octubre de 2005, 20:01:39 pm »
Arlekinato no te ofendas pero veo muchas razones...mira te dire la mia para hacerme socio.
1ª Y Ultima: Kiero estos colores por encima de divisiones clasificaciones personas y demas,me da igual el resultado y la posicion,llamame enfermo si kieres pero es la verdad siempre repito SIEMPRE seguire a este club pk es una causa perdida y eso es lo k me motiva y si un dia me da la alegria me supondra como las 9 copas de europa del Madrid  mas la k tiene el barça juntas.Es k no se puede explicar se tiene k sentir.
Millor Seguidor

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 19 de Octubre de 2005, 20:07:49 pm »
A vere jo no sóc soci del Sabadell però no perquè vegi que és car (no o considero car nose.......) 120 euros t'els gastes sortin 2 o 3 dies en pensió completa a qualsevol hostalet.
El motiu pel qual no m'he fet soci és perquè no vec una ambició guanyadora a l'equip apesar de tenir bons jugadors, em nego a fer-me soci d'un equip que a la jornada 7 ja només aspira i pensa en mantenir-se.... a part també reconec que ara quan arrivi el fred, donguin algun partit per la TV i plogui tampoc m'anima massa anar al Camp... això si vaig amb la radio fins al WC si fa falta jejej i crido i salto més que ningú quan marquem  :yes: :yes: i de patir ni te digo.....
però fins que no vegui a un equip amb ambició i amb aspiracions series de quedar entre els 10 primers no em faré soci.
També dir que a vere 120 euros equival a 12 partits del Sabadell anant-hi pagant (suposant que sempre costi 10 €), i jo no crec que vagi més de 12 partits d lliga a la NCA (si continuem aixi) si millorem potser al final acabaré gastant més de 120 euros anuals pel Sabadell jeje pero bueno ja o sabré per una altre temporada que em surt més a compte  ;)

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #7 el: 19 de Octubre de 2005, 20:13:38 pm »
aquest post no el trobo gaire correcte pero....  bueno vosaltres sabreu
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
« Respondre #8 el: 19 de Octubre de 2005, 20:20:26 pm »
Pansobao yo tampoco pero estan en su derecho.Sobre lo del dinero entiendo k a mucha gente le puede costar pk a casi nadie le sobra el dinero pero para mi lo k me da este club no tiene precio.Lo de apoyar al ekipo cuando esta bien la verdad no lo veo bien yo estoy mas ahora con ellos k el año del playoff pk creo k es ahora cuando nos necesitan....pero bueno eso depende d cada uno.
Millor Seguidor

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 19 de Octubre de 2005, 20:20:50 pm »
Jo tampoc veig coherent aquest post.  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #10 el: 19 de Octubre de 2005, 20:22:52 pm »
Home, no falta el respecte a ningú... una cosa es que hi estiguem d'acord o no, i unaltra és censurar-la.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 19 de Octubre de 2005, 20:27:28 pm »
Home, no falta el respecte a ningú... una cosa es que hi estiguem d'acord o no, i unaltra és censurar-la.

Està clar que no falta al respecte a ningú. Però diria que, almenys jo, ho trobo força............. bé tan fa :icon_exclaim:
Aquí no es tracta de 10 raons per no ser soci, aquí es tracta d'un sentiment, l'objectiu de l'equip sigui MANTENIR-SE o l'ascens.
Tal com diu el Birrero més amunt, ser soci per ESTIMACIO als colors  :bandera

www.miequipo.es

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
« Respondre #12 el: 19 de Octubre de 2005, 20:29:28 pm »
Mutiu, enxufat la 100.4 si ets a barna i informa del partit!!! :laugh:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 19 de Octubre de 2005, 20:31:26 pm »
Mutiu, enxufat la 100.4 si ets a barna i informa del partit!!! :laugh:

Doncs ho he fet i directament NO se sent res  :ko

www.miequipo.es

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
« Respondre #14 el: 19 de Octubre de 2005, 20:32:52 pm »
pues vaya tela...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #15 el: 19 de Octubre de 2005, 20:40:52 pm »
primera cosa i mes important JO NO CENSURO RES!!!! JO DONC LA MEVA OPINIÓ COM QUALSEVOL DE VOSALTRES!!!! i la meva opinió es que no trovo correcte el post.

sobre lo que diu en el post? dons em don el mateix si vol 10 raons per no ser soci dons que las tingi, jo en tinc moltes mes per ser soci, i la mes important es que vull ajudar economicament al club!!!!!.
senyors es molt respectable ser o no ser soci pero no fer apologia per que la gent pensi que ferse soci es deixar que t´enganyin, ferse soci no es una obligació qui no vulgui que no es faci.

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
« Respondre #16 el: 19 de Octubre de 2005, 20:45:27 pm »
No te enfades Pansobao con lo guapo k tas con ese avatar¡¡¡¡
Millor Seguidor

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #17 el: 19 de Octubre de 2005, 20:47:22 pm »
No te enfades Pansobao con lo guapo k tas con ese avatar¡¡¡¡

si no m´enfado home el que pasa es que aquests tipus de posts em preocupan bastant son gent que porta poc al foro (fitxat que porta 11 missatges) i treuen uns draps bruts que no entenc a k venen  ??? la veritat es que sembla que a la gent els hi agrada mes fotre merder que ajudar al club   :ko
« Darrera modificació: 19 de Octubre de 2005, 22:15:38 pm per pansobao »

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #18 el: 19 de Octubre de 2005, 21:38:44 pm »
Crec q el millor seràpassar per aquí, llegir els vostres comentaris, i no dir res, pq poder em foten a la pressó. :ko :disappointed:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
« Respondre #19 el: 19 de Octubre de 2005, 21:39:48 pm »
Crec q el millor seràpassar per aquí, llegir els vostres comentaris, i no dir res, pq poder em foten a la pressó. :ko :disappointed:

escrit per mí, fenicaro.  :-\