Autor Tema: 10 RAONS (D'UN SOCI) PER NO FER-SE SOCI  (Llegit 11365 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekinato

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
Re: 10 RAONS (D'UN SOCI) PER NO FER-SE SOCI
« Respondre #20 el: 20 de Octubre de 2005, 01:43:51 am »
M'agrada que el meu post hagi estat comentat, criticat i, fins i tot, titllat de 'merder', tant se val. Però, sincerament, em nego a acceptar els següents arguments usats en la meva contra per considerar-los, sense més, pobres:

1.- Que sóc un 'novato' aqui. Perquè desconec cap fòrum en què el nombre de posts escrits otorgui més o menys raó. M'avorreixen profundament els sectarismes que pretenen saber qui sent més els colors.

2.- Que faig apologia de res. Perquè manifestar una opinió personal serà com a molt, i si es vol, fer apologia de la pròpia opinió personal.

3.- Que fer-se soci del Sabadell és un sentiment que quan sona l'himne el cor batega més fort i etcètera etcètera. Perquè la gimnàsia res no té a veure amb la magnèsia, ni els diners amb els sentiments. Que tots estimem el Sabadell no justifica que el carnet hagi d'ésser tan car com molts de Primera. Se suposa que l'aficionat, per definició, des del del Chelsea fins al del Martinenc, estima al seu equip. Però no crec que això justifiqui mai que ambdós paguin el mateix. No sé, potser no  he vist prou vegades aquell spot de Mastercard.

4.- Que perjudico el club. Perquè crec que una crítica, educada, mai és gratuïta ni destructiva.  A més: serveix un fòrum per altra cosa que expressar opinions?

5.- Que fer-se soci no és una obligació i que només se'n farà aquell qui vulgui pagar 150 euros. Perquè això més que un argument és la constatació d'una evidència. Però partim de la base que la directiva vol augmentar la massa de socis. O vaig errat?

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #21 el: 20 de Octubre de 2005, 14:47:29 pm »
Sóc conscient que corro el perill de ferir susceptibilitats entre un sector molt ampli del nostre club.

4.- Perquè la tradició ens diu que. a manca de deu jornades i si l'equip es troba en hores baixes, algú pot recuperar la vella fórmula de fútbol a 1 euro. Fórmula que rebaixa el carnet (i, de nou, al seu beneficiari) a poc més que quelcom i****l.

5.- Perquè els 150 euros que el soci bonament paga el setembre són els que s'escatimen el juny a jugadors com Marc Pérez,  amb clàusules vergonyoses al seu contracte, i que van a parar a la finca del xòfer del majordom del sr. Iván Díaz.

6.- Perquè no existeix un projecte esportiu seriós. Un projecte esportiu seriós confia en el treball del seu director tècnic, almenys fins al punt de signar als jugadors que recomana per més d' 1 any. A manca de diners, no hi ha més sortida que treballar el base i apostar per 2/3 jugadors signant-los contractes que els permetin pensar-se dues vegades l'opció d'anar-se'n i escalfar banqueta a en camps de Segona A. I si marxen, hem de fer caixa.

7.- Perquè no existeix un projecte econòmic solvent. Eixugar el deute no passa només per escatimar  l'aigua de les dutxes, ni per apagar els focus de l'estadi als 30 segons d'acabar un partit, ni molts menys en sortejar pernils a la mitja part. Això deixem-ho per al Fontetas o el Carolinense, senyors.

8.- Perquè 150 euros fan per tantes copes com per convidar tots els jugadors de la plantilla que dijous rere dijous visitenla Zona Hermètica.

10.- i, per últim:  Perquè s'ha venut tan fum que aconseguirà ofegar-nos a tots. L'esport només permet garantir treball, ni títols ni ascsnsos. Hi ha una dita castellana, la preferida de l'amic González Cano, que deia allò de 'por la boca muere el pez'. Incluso el pez gordo, hi afegiria jo.

AIXO NO ES UNA CRITICA CONSTRUCTIVA no t´equivoquis tu dius moltes mes coses a part de dir que el carnet es car, et queixes dels juagdors et queixes de la directiva et queixes de vendre fum de no poder sortir del camp a la mitga par......
no em vulguis vendre res a mi es mes el tema del preu de ferse soci ja esta mes que parlat a aquest forum, si vols criticar alguna cosa criticala pero no intentis apareixer al foro com un llop amb pell d´ovelleta.
a les teves paraules nomes veig una cosa RESENTIMENT , i que et quedi clar si tu ets tan bo per donar el teu parar negatiu  JO I MOLTS ALTRES COM JO !! podem estar en desacord amb el que tu escrius,
quan passi el temps haviam si et veiem molt per el foro i no es nomes per criticar (per que el bon seguidor tambe parla de las coses positivas), el temps deixa a cadascú al seu lloc.

Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #22 el: 20 de Octubre de 2005, 14:49:30 pm »
A vere jo no sóc soci del Sabadell però no perquè vegi que és car (no o considero car nose.......) 120 euros t'els gastes sortin 2 o 3 dies en pensió completa a qualsevol hostalet.
...
També dir que a vere 120 euros equival a 12 partits del Sabadell anant-hi pagant (suposant que sempre costi 10 €), i jo no crec que vagi més de 12 partits d lliga a la NCA (si continuem aixi) si millorem potser al final acabaré gastant més de 120 euros anuals pel Sabadell jeje pero bueno ja o sabré per una altre temporada que em surt més a compte  ;)

Una rectificació el carnet de soci "normal" val 150 € i no 120 €. Ara a tu t'hagués costat 105 € i no 150.

I a més de moment has anat a tots els partits pagant entrada (més que jo que sí que sóc soci). És a dir ja t'has gastat 40 €. Només que vagis a veure 7 partits més ja t'hagués sortit a compte fer-te soci. Ara millor que vinguis a tots els partits pagant entrada, així millores les arques del club.

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #23 el: 20 de Octubre de 2005, 15:05:59 pm »
Sobre els preus pq la gent pugui comparar si és car o no els 150 € del CES:

2aA:
Lleida: 158 €
Nàstic: 250 €

2aB:
Grama: 108 €
Terrassa: 130 €

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 20 de Octubre de 2005, 15:16:42 pm »
Si, però a veure el Lleida quants van? 1500 cada partit?
I la Grama? I el Terrassa? 1000-1500 cada partit?

Per això, ara millorem les nostres arques, fent un esforç tots.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #25 el: 20 de Octubre de 2005, 15:22:27 pm »
Arlekinato estic amb tu. Jo e anat a tots els partits de casa i a Badalona i m'estimo = el Sabadell que qualsevol persona d'aquest forum, però sincerament crec que tens molta raó i aquests 10 punts són la majoria de motius que fan que tinguem una massa social tan petita ( encara que la millor ), en una ciutat i comarca tan poblades.
The pride of Catalunya

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #26 el: 20 de Octubre de 2005, 15:47:31 pm »
Be anant  a pams.....potser el carnet de soci si que es un pel elevat per la categoria a la que estem(i per aquells que no ho sapiguen jo soc soci)en aixo et donare la rao, pero no et pensis que ha de ser molt mes baix del que esta tampoc. Perque tu dius que molts altres clubs el ser soci surt mes economic, doncs be aqui tambe has de tenir en compte lo gran que es l'estadi(mes o menys manteniment) l'infraestructura del club i moltes d'altres coses. El que si que et criticare es el que dius sobre el tema que si el club ho necesita posa les entrades a 1€ i a les hores no surt gens a compte ser soci......perdona pero en moments delicats com l'anterior campanya l'important es el  :scut i no si els socis em o no pagat el carnet i sortim perdent, perque estic segur i de fet tambe s'ha parlat mes d'un cop al foro, si fa falta casi tots els socis estem d'acord en que es fagi el necesari per omplir la NCA i ajudar l'equip(i pots estar tranquil que segur que aquest any no fara falta :ok), pero en aquest comentari jo personalment hi veig una mica de resentiment o ser massa "pesetero"(que tambe podria ser que no estimis lo suficient al  :scut, com per empiparte per "quatre durus").
Despres, estic d'acord amb el que et diu en Pansobao, algunes de les raons que esgrimeixes semblen mes resentimens que no pas altra cosa. Perque dir que la directiva no fa un projecte serios.....precisam ent aquest any que s'ha fet un esforç molt gran economic i esportiu....perdona pero em "choca" una mica.
Que els jugadors sortin.....no es per res, pero son persones i joves com tu o com jo i tenen tot el dret a sortir, mentres no crein alderulls ni donin mala imatge del club(emborrachanse, baralles, etc) per mi poden sortir el que vulguin, si a l'entrenament hi son a l'hora i en forma,se men refot el que fagin(per aixo hi ha un entrenador, que veu en quin estat fan els entrenaments i ha un regim disciplinari intern). I per ultim per no ferme gaire extens, lo de vendre masa fum......veig que no estas gaire al dia de l'actualitat arlequinada....si no sabries els problemes que hi habien(en el foro ja s'ha parlat des de principi de temporada) amb certes persones i que ara no ve al cas, pero de totes formes, aixo ja es veura a final de temporada.
I contestant al teu segon misatge......igual que tu escrius les teves raons, com pots veure jo amb tot el respecte pel que tu puguis pensar, t'exposo el que jo penso al respecte, ni mes ni menys. Nomes una cosa mes amb aixo que dius
5.- Que fer-se soci no és una obligació i que només se'n farà aquell qui vulgui pagar 150 euros. Perquè això més que un argument és la constatació d'una evidència. Però partim de la base que la directiva vol augmentar la massa de socis. O vaig errat?
nomes et dire que aques any s'ha tornat a augmentar la massa social :ok i com molt be dius,no es una obligacio, i de vegades saps que et surt mes acompte pagar l'entrada, perque potser no vas a tots els partits, pero es una manera de colaborar amb el club, perque com deies, puguin fer un projecte de garanties(que per fer-ho es necesiten les peles del soci tambe).
Res mes que ja em faix una mica pesat ;D. Una salutacio i ven vingut al foro, espero que continuis exposant el que penses.
« Darrera modificació: 20 de Octubre de 2005, 15:51:53 pm per KrMaN »

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #27 el: 20 de Octubre de 2005, 15:50:41 pm »
Jo ja ho vaig dir al seu dia que 150 eur. eran excesius clar aqui hi ha molta gent que no es queixa pero per que te menys de 25 anys i pagan menys

I em queixo tot i que tinc el numero de soci 396 o sigui que fa uns quanta anys que soc soci i això que em vaig donar de baixa pel servei militar

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #28 el: 20 de Octubre de 2005, 18:50:37 pm »
Molt keixar-vos per la pasta q hi fotem nosaltres però ningú es keixa de la pasta que hi està fotent la directiva eh? Que ells segur q paguen més q ningú, molt bé em sembla, molt bé...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #29 el: 20 de Octubre de 2005, 18:53:44 pm »
akest post :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: :Hecho_polvo: am tots als meus resptektes kap arlekinado
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
« Respondre #30 el: 20 de Octubre de 2005, 19:03:30 pm »
Mutiu, enxufat la 100.4 si ets a barna i informa del partit!!! :laugh:

Aquesta emissora només es pot pillar a la R.I.S.A. (República Independent de Sant Andreu)!!

A més, em sembla que no fan els partits de Copa RFEF, aquesta emissora emet els partits del nostre equip des de... diumenge passat, així que no crec que hagin començat tan fort!
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #31 el: 20 de Octubre de 2005, 19:14:51 pm »
o.k.! per cert, la web del club força bona, però hi vaig trobar a faltar un fórum o, almenys, un enllaç.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 20 de Octubre de 2005, 19:17:16 pm »
o.k.! per cert, la web del club força bona, però hi vaig trobar a faltar un fórum o, almenys, un enllaç.

Deixa't del NO-DO del Sant Andreu i entra a www.andreuencs.com , que allà tenen un fòrum de veritat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #33 el: 20 de Octubre de 2005, 19:19:44 pm »

Deixa't del NO-DO del Sant Andreu i entra a www.andreuencs.com , que allà tenen un fòrum de veritat.

si si es un bon forum! :yes:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
« Respondre #34 el: 20 de Octubre de 2005, 19:22:50 pm »
Sí, ahir hi vaig anar, però no deien res del partit...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #35 el: 20 de Octubre de 2005, 19:23:59 pm »
Al forum? Home doncs pq estarien al partit!!! Encara q algú si q va dir quan va marcar el sabadell. Sembla un bon forum  :ok

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #36 el: 20 de Octubre de 2005, 19:28:49 pm »
Como lo del sentimiento creo k va por mi te lo voy a contestar.
Yo tengo 34 años y hace unos diez k soy socio y mi mujer tambien y te aseguro k no me sobra el dinero.
Soy socio de un ekipo k me a dado muy pocas alegrias muchos mas disgustos,muchisimos mas.
La malloria de gente me ve como un bicho raro por ser de este ekipo y muchas veces me harto a defenderlo sin casi argumentos.
He aguantado tormentas,frio,calor,Viento(El k haya estado en Figueras sabe de lo k hablo) y casi me pegan en Castalia el año k empatamos.
Tambien he pasado humillacion,sufrimiento y un largo ect.
Sabes lo unico k me hace seguir aki pasando todas estas penurias?
Te lo dije antes y te lo repito SENTIMIENTO a unos colores,PERO ESO NO SE PUEDE EXPLICAR SE TIENE K SENTIR.
Por lo demas respeto todas las cosas k dices pero si no estas dispuesto a pasar estos malos ratos con este club yo te diria k simplemente no busques 10 razones pues existen miles de razones pa no hacerse socio,utiliza cualquiera de ellas para no hacerte pero no intentes dudar del k siente algo pk a pocos argumentos k tengo este me duele. :scut
Millor Seguidor

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
« Respondre #37 el: 20 de Octubre de 2005, 19:37:07 pm »
Nada más que decir  ;D :ok Bueno sí, q a mí tb me **** un montón tener que repetir la respuesta de la pregunta : ¿ de qué equipo eres? Pero bueno, no me importa, pq al menos saben q en su ciudad hay un equipo histórico al q están dando la espalda.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #38 el: 20 de Octubre de 2005, 20:04:18 pm »
Ya veig que som arlekinats més d'un sera del poble del costat perquè sembla mentira que digueu això jo pel club del meu cor donaria tot lo del món, no se però no mostreu els colors :bandera :veryangry:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #39 el: 20 de Octubre de 2005, 20:47:25 pm »
una cosa... sembla que jo abanderi una conspiracio per que la gent es pensi que pagar 150 € no son res, jo desde el primer dia que es va parlar d´aquest tema(i d´aixo fa molt arlekinato) ja vaig dir que era molta pasta pero que jo la treuria d´on puges per ferme soci, "pero a lo que ibamos"la meva queixa al teu post es per tot el que dius entre lineas, com molt be diu el meu amic krman no pots dir que la directiva fa les coses malament ni que ven fum ni que els jugadors son uns juergistas ni coses que dius tapan-las amb el tema "que caro es el carné de socio" NO NO amic arlekinato aixo es un atac directe al club i aixo es el que no m´ha agradat, sobretot per que no li trovo la logica a la queixa i a la critica destructiva per part teva, i que consti que jo tambe e sigut educat amb tu pero opino d´un altre manera que tu
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/