Be anant a pams.....potser el carnet de soci si que es un pel elevat per la categoria a la que estem(i per aquells que no ho sapiguen jo soc soci)en aixo et donare la rao, pero no et pensis que ha de ser molt mes baix del que esta tampoc. Perque tu dius que molts altres clubs el ser soci surt mes economic, doncs be aqui tambe has de tenir en compte lo gran que es l'estadi(mes o menys manteniment) l'infraestructura del club i moltes d'altres coses. El que si que et criticare es el que dius sobre el tema que si el club ho necesita posa les entrades a 1€ i a les hores no surt gens a compte ser soci......perdona pero en moments delicats com l'anterior campanya l'important es el
i no si els socis em o no pagat el carnet i sortim perdent, perque estic segur i de fet tambe s'ha parlat mes d'un cop al foro, si fa falta casi tots els socis estem d'acord en que es fagi el necesari per omplir la NCA i ajudar l'equip(i pots estar tranquil que segur que aquest any no fara falta
), pero en aquest comentari jo personalment hi veig una mica de resentiment o ser massa "pesetero"(que tambe podria ser que no estimis lo suficient al
, com per empiparte per "quatre durus").
Despres, estic d'acord amb el que et diu en Pansobao, algunes de les raons que esgrimeixes semblen mes resentimens que no pas altra cosa. Perque dir que la directiva no fa un projecte serios.....precisam
ent aquest any que s'ha fet un esforç molt gran economic i esportiu....perdona pero em "choca" una mica.
Que els jugadors sortin.....no es per res, pero son persones i joves com tu o com jo i tenen tot el dret a sortir, mentres no crein alderulls ni donin mala imatge del club(emborrachanse, baralles, etc) per mi poden sortir el que vulguin, si a l'entrenament hi son a l'hora i en forma,se men refot el que fagin(per aixo hi ha un entrenador, que veu en quin estat fan els entrenaments i ha un regim disciplinari intern). I per ultim per no ferme gaire extens, lo de vendre masa fum......veig que no estas gaire al dia de l'actualitat arlequinada....si no sabries els problemes que hi habien(en el foro ja s'ha parlat des de principi de temporada) amb certes persones i que ara no ve al cas, pero de totes formes, aixo ja es veura a final de temporada.
I contestant al teu segon misatge......igual que tu escrius les teves raons, com pots veure jo amb tot el respecte pel que tu puguis pensar, t'exposo el que jo penso al respecte, ni mes ni menys. Nomes una cosa mes amb aixo que dius
5.- Que fer-se soci no és una obligació i que només se'n farà aquell qui vulgui pagar 150 euros. Perquè això més que un argument és la constatació d'una evidència. Però partim de la base que la directiva vol augmentar la massa de socis. O vaig errat?
nomes et dire que aques any s'ha tornat a augmentar la massa social
i com molt be dius,no es una obligacio, i de vegades saps que et surt mes acompte pagar l'entrada, perque potser no vas a tots els partits, pero es una manera de colaborar amb el club, perque com deies, puguin fer un projecte de garanties(que per fer-ho es necesiten les peles del soci tambe).
Res mes que ja em faix una mica pesat
. Una salutacio i ven vingut al foro, espero que continuis exposant el que penses.