Autor Tema: Loteria de Nadal  (Llegit 5908 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Loteria de Nadal
« el: 22 de Desembre de 2009, 21:37:40 pm »
Un dos dels números en què participava el Centre d'Esports, concretament el 79958 ha sigut agraciat amb un premi de 5 € per cada 1 € jugat.

:cheer :cheer :bandera

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re:Loteria de Nadal
« Respondre #1 el: 22 de Desembre de 2009, 21:44:50 pm »
Hay que ir a coger el dinero a la ad. nº 3 no?
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 22 de Desembre de 2009, 22:14:35 pm »

Em penso que no.

Suposo que serà el club qui des de les oficines repartirà els diners. Imagino que ja informaran a partir de quin dia s'hi podrà anar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #3 el: 22 de Desembre de 2009, 22:33:52 pm »

A la participació posa "Consultar premios Administración nº 3"....en aquests casos el més lògic és que es pagui en aquesta Administració....

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 22 de Desembre de 2009, 22:43:58 pm »

A la participació posa "Consultar premios Administración nº 3"....en aquests casos el més lògic és que es pagui en aquesta Administració....

Però com a dipositari posa "La Junta". Realment no sé que passa en aquests casos.

No ho sé, però el més normal seria que ho pagués el club.... vaja, crec jo. Imagino que ja diran alguna cosa.
« Darrera modificació: 22 de Desembre de 2009, 22:47:41 pm per MUTIO »

www.miequipo.es

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #5 el: 22 de Desembre de 2009, 23:20:14 pm »
hace ya unos años tocaron creo recordar unos 20 euros y se tenia que ir a las oficinas a cobrarlas :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 22 de Desembre de 2009, 23:41:25 pm »
Si es el club el que tiene que pagar, podrían ser un poco listos y pedir los 10€ esos por cada papeleta de cada persona, dando a cambio una botella de cava (que pone la la venden a 6€) o otra cosa, y sacarían unos eurillos extras para el club, más de uno cedería esos 10€ al club...pero poniendo el club algo de su parte claro...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #7 el: 22 de Desembre de 2009, 23:59:37 pm »
o dar una entrada para un partido a escoger siempre que no sea jornada economica  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #8 el: 23 de Desembre de 2009, 06:04:42 am »
 :bandera
El que passa que si tens una bolleta i et toquen 10 € molta gent no els va ni a cobrar, ara si en tens mes doncs si que els cobra :greedy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 23 de Desembre de 2009, 08:41:23 am »
:bandera
El que passa que si tens una bolleta i et toquen 10 € molta gent no els va ni a cobrar, ara si en tens mes doncs si que els cobra :greedy:

Doncs si. Jo per exemple l'any passat que hi havia la devolució de 1 dels dos números i et tornaven 2 euros, doncs vaig preferir no anar-los a cobrar si d'aquesta manera "podia ajudar" una mica al club.
Aquest any si tens 4 o 5 butlletes i en cada una et toquen 10 euros, com seria el meu cas, doncs si que les voldré cobrar perque ja és una quantitat una mica més gran, a més de tenir-ne també alguna que no és meva i que per tan hauré de donar els diners a la gent a qui li vaig comprar el número.
Suposo de totes maneres que gent que sigui molt de fora i tingui només 1 butlleta si que segurament no les acabi cobrant.
També està bé la iniciativa que comenta el company Resis, i oferir alguna possibilitat com fer el canvi d'una butlleta per 1 ampolla de cava Totalment d'acord amb tu, company. pin. No ho sé, però potser més d'un i més de dos agafarien aquesta opció i el club a més hi sortiria també guanyant.

Per això, possiblement, en aquest cas, havent tocat "la pedrea", el club segur que hi surt guanyant alguna cosa, i això sempre està bé  :ok
« Darrera modificació: 23 de Desembre de 2009, 08:49:53 am per MUTIO »

www.miequipo.es

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #10 el: 23 de Desembre de 2009, 11:19:37 am »
hombre, si no llevas el numero, yo juraria que el dinero ese no se lo queda el club, eh... En todo caso es dinero que se iria para hacienda.... Un número no cobrado!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #11 el: 23 de Desembre de 2009, 11:41:03 am »
Murciano tu cobras las participaciones de los numeros normalmente de quien te lo ha vendido, no cobras el numero. El numero lo cobrará el que lo ha comprado, que en este caso es el club y entonces ellos te daran lo que te toca segun el numero de participaciones. El dinero que no se  reclama se lo kedará el club, que es kien ha comprao los decimos...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #12 el: 23 de Desembre de 2009, 12:28:41 pm »
Murciano tu cobras las participaciones de los numeros normalmente de quien te lo ha vendido, no cobras el numero. El numero lo cobrará el que lo ha comprado, que en este caso es el club y entonces ellos te daran lo que te toca segun el numero de participaciones. El dinero que no se  reclama se lo kedará el club, que es kien ha comprao los decimos...

Correcto. Por eso muchos sitios que venden loteria prefieren que les toque el reintegro porque mucha gente no lo va a cobrar porque son 2€ por ejemplo. Todo ese dinero se lo queda la entidad que los ha vendido.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #13 el: 23 de Desembre de 2009, 12:31:38 pm »
Ok ok....
pues otros años hacia yo eso mismo, no lo cobrava por colaborar un poco, con el club por ejemplo, y el año pasado creo con la de los   .com  (eh    ::) ), pero este año con la de "panzá" de vender que me he pegao de la del club, todo el mundo querrá cobrar! 
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #14 el: 23 de Desembre de 2009, 19:31:35 pm »
Pues si se hiciera esta iniciativa que comentais ( una botella de cava Totalment d'acord amb tu, company. pin, o una pegatina o 1 boli) muchos dirian que sí, yo el primero  :ok
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 24 de Desembre de 2009, 11:26:22 am »
És fàcil, Murciano, envia'ls a cobrar a les oficines del club amb la excusa de que no portes diners a sobre, i ja veuràs com més d'un s'oblida d'anar a cobrar-ho. Jo ho vaig fer l'any passat amb la loteria d'@.com, i pocs van anar a recollir-ho a la Gestoria Escribà (On es gestionaven els pagaments).

Normalment les devolucions tenen un 25% d'abandonament i les que son 5€ per € tenen aproximadament un 10%, per tant el club tindrà uns ingressos amb els que no comptava en un principi.  :ok

I a més si pensen una mica més, fent ofertes de material a les oficines, com les que esteu proposant, poden treure alguna cosa més.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #16 el: 24 de Desembre de 2009, 11:30:09 am »
És fàcil, Murciano, envia'ls a cobrar a les oficines del club amb la excusa de que no portes diners a sobre, i ja veuràs com més d'un s'oblida d'anar a cobrar-ho. Jo ho vaig fer l'any passat amb la loteria d'@.com, i pocs van anar a recollir-ho a la Gestoria Escribà (On es gestionaven els pagaments).

Normalment les devolucions tenen un 25% d'abandonament i les que son 5€ per € tenen aproximadament un 10%, per tant el club tindrà uns ingressos amb els que no comptava en un principi.  :ok

I a més si pensen una mica més, fent ofertes de material a les oficines, com les que esteu proposant, poden treure alguna cosa més.

Però si l'any passat no va tocar, va ser fa 2, crec...xD
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 24 de Desembre de 2009, 11:32:52 am »
Doncs fa dos, o els que siguin. Si és que als 34 la vida passa més ràpid.  :ostres
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #18 el: 24 de Desembre de 2009, 11:57:42 am »

Però si l'any passat no va tocar, va ser fa 2, crec...xD

Efectivament fa un parell d'anys i ens va tocar el 'duro per pela'. Us asseguro que vam pagar un percentatge molt alt dels premis. Poca gent no va venir a cobrar.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #19 el: 30 de Desembre de 2009, 15:39:33 pm »
En la web del club tampoco informan de nada ¿no? Otros clubes de la ciudad que han dado 5 euros por euro si informan. Pero nosotros, de momento, para que dar pistas .. :whistle: :whistle: