El que passa que si tens una bolleta i et toquen 10 € molta gent no els va ni a cobrar, ara si en tens mes doncs si que els cobra
Doncs si. Jo per exemple l'any passat que hi havia la devolució de 1 dels dos números i et tornaven 2 euros, doncs vaig preferir no anar-los a cobrar si d'aquesta manera "podia ajudar" una mica al club.
Aquest any si tens 4 o 5 butlletes i en cada una et toquen 10 euros, com seria el meu cas, doncs si que les voldré cobrar perque ja és una quantitat una mica més gran, a més de tenir-ne també alguna que no és meva i que per tan hauré de donar els diners a la gent a qui li vaig comprar el número.
Suposo de totes maneres que gent que sigui molt de fora i tingui només 1 butlleta si que segurament no les acabi cobrant.
També està bé la iniciativa que comenta el company Resis, i oferir alguna possibilitat com fer el canvi d'una butlleta per 1 ampolla de cava Totalment d'acord amb tu, company. pin. No ho sé, però potser més d'un i més de dos agafarien aquesta opció i el club a més hi sortiria també guanyant.
Per això, possiblement, en aquest cas, havent tocat "la pedrea", el club segur que hi surt guanyant alguna cosa, i això sempre està bé