Sobre el tema de TV3 és una cosa que només podríem solucionar entre tots els equips petits, unint forces.
És molt complicat, peró cal dir d'una vegada per totes prou tot creant una espècie de plataforma anti-TV3 barcelonista. En principi sembla una bojeria, peró a Catalunya no tothom és del Barça ni molt menys, i molta gent comença a estar farta.
El problema real sorgeix quan un és gestor del Sabadell, del Tàrrega, del Granollers, del Terrassa, del Girona o de la mare del tano, peró seguidor del Barça. Així, aquesta persona és una simple gestora peró donc haig d'entendre que no defensa del tot els seus interessos o els del seu club, vaja.
Moltes vegades he pensat de crear un portal en català a internet antibarcelonista i antibarcelona, antimelic català, vaja. I es que allà és on es prenen la majoria de les decisions sense pensar en els catalans, només es pensa en bcn.
Des que un professor de la uni, cap de protocol crec que d'en Jordi Pujor quan era president de la generalitat va dir la següent frase, em vaig quedar gelat i ho vaig entendre clar: si aquests pensen així (els que manen), és que volen que sigui així. La frase en qüestió:
CATALUNYA ÉS TRES COSES: LA GENERALITAT, EL BARÇA I LA CAIXA.
AMB UN PARELL! Si és així, parin el tren català que no em sento identificat com a català: m'hi baixo!