Autor Tema: TV3 2009-10  (Llegit 30096 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
Re:El criteri de TV3
« Respondre #100 el: 07 de Gener de 2010, 18:31:50 pm »
Es cuestió económica.Aquest partit es compartit amb la Televisió Valenciana...la pela es la pela, amic meu....

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #101 el: 07 de Gener de 2010, 18:40:40 pm »
ELS DE TV3 TENEN MANIA AL SBD PERK mai fan partits nostre scom a molt en el k va dany 3 i del barça atletik tots els k vulguis!!!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #102 el: 07 de Gener de 2010, 20:12:44 pm »
Es cuestio economica.el Barça at.esta dins el contracte general de Barcelona FC i no pagun res en poden ferlos tots (acasa) sense adicionar res de calers, la pela es la pela amic mue

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #103 el: 07 de Gener de 2010, 22:25:35 pm »
Que els encetrillin a tots els de tv far$a -ó tv 3,tan em fot-, jà fà molt de temps que la nostra -seva- maravellosa e imparcial televisió no la veig ni fent zapping per casualitat.
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #104 el: 07 de Gener de 2010, 23:00:36 pm »
Es cuestio economica.el Barça at.esta dins el contracte general de Barcelona FC i no pagun res en poden ferlos tots (acasa) sense adicionar res de calers, la pela es la pela amic mue

yo opino lo mismo la pela es la pela y si dan el Barça at no han de pagar porque ya entra dentro de lo que pactan con el primer equipo, y ademas den el partido que den de nuestro equipo os vais a quejar que mas da?  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #105 el: 07 de Gener de 2010, 23:06:18 pm »
Si esta semana dan el Sabadell-Ontinyent es porque habrán llegado a un acuerdo con la Televisión Valenciana, creo recordar que ya lo hicieron en otras ocasiones, para que la semana que viene o la próxima televisen un partido de un equipo catalán por la zona de Valencia. Estaria bien que nos ofrecieran nuestro partido contra el Valencia Mestalla de aquí un mes creo que es.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #106 el: 08 de Gener de 2010, 05:44:56 am »
 :bandera :bandera :bandera

A mi mentre el facin amb l'horari normal tant me fa si el tele-visen  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #107 el: 08 de Gener de 2010, 14:48:33 pm »
Que els encetrillin a tots els de tv far$a -ó tv 3,tan em fot-, jà fà molt de temps que la nostra -seva- maravellosa e imparcial televisió no la veig ni fent zapping per casualitat.

Si si que els veus i si fan un play-off del CES que se que els hi tens antipatia.....
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #108 el: 08 de Gener de 2010, 14:57:50 pm »
Tema de pasta, i més en crisi. Açò passa ací i a Lima, evidentment una tele pública intentarà agradar a la massa del públic, i desprès la segona opció. Si a sobre quan fan un partit per la tele poden reduïr gastos posant un partit compartit, miel sobre hojuelas.
També veig que alguns tenen culeritis aguda. Dicxeu de mirar tant a criticar als equips de Barcelona i mireu més que podeu fer per el Sabadell. A més sempre sou els de sempre, en canvi de l'Espanyol, no vos queixeu tant.

Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #109 el: 11 de Gener de 2010, 12:16:53 pm »
Dons al Lleida li farien un favor fent el partit per la tele, els hi deixaria uns bons calerons...
I de cara a nosaltres què dir!! Serán pocs els valents que anirant a passar el fred de Lleida...
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #110 el: 12 de Gener de 2010, 19:36:04 pm »

Sobre el tema de TV3 és una cosa que només podríem solucionar entre tots els equips petits, unint forces.
És molt complicat, peró cal dir d'una vegada per totes prou tot creant una espècie de plataforma anti-TV3 barcelonista. En principi sembla una bojeria, peró a Catalunya no tothom és del Barça ni molt menys, i molta gent comença a estar farta.

El problema real sorgeix quan un és gestor del Sabadell, del Tàrrega, del Granollers, del Terrassa, del Girona o de la mare del tano, peró seguidor del Barça. Així, aquesta persona és una simple gestora peró donc haig d'entendre que no defensa del tot els seus interessos o els del seu club, vaja.

Moltes vegades he pensat de crear un portal en català a internet antibarcelonista i antibarcelona, antimelic català, vaja. I es que allà és on es prenen la majoria de les decisions sense pensar en els catalans, només es pensa en bcn.

Des que un professor de la uni, cap de protocol crec que d'en Jordi Pujor quan era president de la generalitat va dir la següent frase, em vaig quedar gelat i ho vaig entendre clar: si aquests pensen així (els que manen), és que volen que sigui així. La frase en qüestió:

CATALUNYA ÉS TRES COSES: LA GENERALITAT, EL BARÇA I LA CAIXA.

AMB UN PARELL! Si és així, parin el tren català que no em sento identificat com a català: m'hi baixo!

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #111 el: 12 de Gener de 2010, 21:01:28 pm »
JÓ TAMBÉ BAIXO !!!!!!
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...