Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.
Guarda la factura, Pedrito, a veure si el Terrassa ens el paga.
em sembla a mi que aquest diumenge hi començara aveures la grada jove i tink molta confiançaVISCA EL SABADELL!!!!
Un consell: aquest any animeu a la gent a q vingui a animar amb vosaltres a la zona de la Grada Jove i segons la resposta de la gent llavors per la temporada q ve feu pagar 15 € a tot el q s'hii vulgui involucrar. No espanteu tan d'hora a la gent amb lo dels 15 € ja q la majoria de gent joveneta els espantareu.
Cita de: FerniSBD en 04 de Gener de 2010, 21:59:01 pmUn consell: aquest any animeu a la gent a q vingui a animar amb vosaltres a la zona de la Grada Jove i segons la resposta de la gent llavors per la temporada q ve feu pagar 15 € a tot el q s'hii vulgui involucrar. No espanteu tan d'hora a la gent amb lo dels 15 € ja q la majoria de gent joveneta els espantareu.Que yo sepa, nunca nadie ha pagado 15€ por hacerse socio de Grada Jove, LCA, LFA.. ni nada
Jo ja vaig comentar-vos fa temps de que col-laboraria econòmicament amb la grada jove. Pedrito, ja ho saps.
Cap problema, company, ja saps que jo compleixo, no com altres que van prometre molt i desprès se fan el boig.
a ver si me animo a ir con vosotros ^^si os puedo ayudar en algo, ya sabeis Un saludo ^^
Porteu bufandes i gorres que fotrà fred
jo portaré l'artícle estrella, una manta
tela amb la grada jove... no eren ni 7