Bé, alguns de vosaltres segur que m'heu vist allà aprop vostre i bueno, des d'on estava jo només se sentia el bombo... jo crec sincerament que heu de saber trobar encara el vostre lloc al camp... porteu ja temps que us poseu a les curves de l'estadi i que a veure, en un principi poden semblar un bon lloc pq és facil que us trobin... però per una altra banda tb sabeu que és un lloc on esteu vosaltres gairebé sols... estant lluny de la gent costa molt que la gent s'enganxi als vostres cantics, crits, aplaudiments, etc. Crec que el que heu d'intentar aconseguir no és animar només al sabadell, sinó que heu d'intentar que juntament amb vosaltres la demés gent tb animi al sabadell. Crec que teniu les capacitats per fer-ho pq sou joves, teniu ganes d'animar al sabadell, teniu ganes de gresca i sovint teniu bones idees i esteu organitzats... ki millor al camp per aconseguir-ho que vosaltres... espero que no us ho prengueu com una critica pq el que feu és bo pel sabadell, només us ho dic pq reflexioneu pq vagi una miketa millor...