Autor Tema: Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)  (Llegit 38552 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
  • Gènere: Masculí
Re:Grada Jove (Animació Nova Creu Alta)
« Respondre #140 el: 20 de Maig de 2011, 19:16:11 pm »
siempre estais en el gol nord, no?    :mmmm

Correcte, però aquest diumenge ens col·locarem darrere la porteria del Gol.

:ok

Al costat dels Hools? :blink
a dicho gol nord, no sud  :reverencia2

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #141 el: 20 de Maig de 2011, 19:18:21 pm »
siempre estais en el gol nord, no?    :mmmm

Correcte, però aquest diumenge ens col·locarem darrere la porteria del Gol.

:ok

Al costat dels Hools? :blink
a dicho gol nord, no sud  :reverencia2

I am Sorry  :whistle: :blush:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #142 el: 20 de Maig de 2011, 20:10:58 pm »
Crec que col-locar-vos darrera de la porteria (zona Mamados), és molt bona idea, allà al córner esteu desaprofitats. Per una banda estareu més al mig de tot i ademés, d'entrada, ja us trobareu amb la unió dels Mamados. Ja veureu que s'hi afegirà una quantitat de gent que ni vosaltres mateixos us espereu, jo mateix no sabia on colocar-me, ara ho tinc claríssim, aquest diumenge tornarem a la Zona Escamot.

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #143 el: 20 de Maig de 2011, 20:25:25 pm »
mola en esta zona por que siempre estais animando y estando mas para en medio cuando empeceis a cantar fijo que os sigue todo el fondo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat GradaJove-LFA

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 170
  • Sempre Fidels
« Respondre #144 el: 24 de Maig de 2011, 10:15:24 am »
http://gradajovelfa.blogspot.com/2011/05/cesabadell-0-0-sd-eibar.html

Crònica i alguna imatge del partit!

Tots cap Euskal Herria, tots a Ipurua!
V ANIVERSARI
http://gradajovelfa.blogspot.com.es/
@GradaJoveLFA              facebook.com/lfasabadell

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
Grada Jove en La Nova Creu Alta
« Respondre #145 el: 07 de Juny de 2011, 16:39:56 pm »
Con la más que presumible separación de los fondos y general. ¿Se ha pensado en la creación de una grada joven? Quiero decir, en la unión de diferentes grupos de animación, socios 'individuales' y aficionados en el mismo fondo, algo estable, facilitado y promovido por el club.

Es una manera de hacer que la gente joven se acerque más a la NCA, se sientan aún más identificados con el club y más partícipes de lo que suceda en el campo. Como siempre pasa se anima más en los desplazamientos, con un grupo reducido (a veces no tan reducido) pero que está junto y se deja notar que en la NCA donde la gente no tiene un lugar fijo y los que quieren animar están diseminados por toda la grada.

No creo que resulte muy difícil organizarlo todo para que germine y dé resultado. En la reunión de esta semana en la que la directiva tratará el tema de la captación y renovación de socios podrían proponerse medidas orientadas a que la gente joven elija uno de los fondos para animar y crear ambiente.

Seguro que sería beneficioso no solo en el ámbito de la animación en el estadio, también en el social e incluso en el económico. Hay arlequinados jóvenes que quieren contribuir y aportar algo más que la cuota de socio y se debe aprovechar el momento del club, justo ahora es cuando el Sabadell está en boca de todos en la ciudad y en la comarca.

Podríamos generar debate acerca de esto y que la idea vaya calando.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
Re:Grada Jove en La Nova Creu Alta
« Respondre #146 el: 07 de Juny de 2011, 17:15:13 pm »
Compañero Pygmalion, de momento no te puedo decir mucho, pero los diferentes grupos de animación de gente joven que hay actualmente en las gradas y socios a título personal como es mi caso ya llevamos unos días moviéndonos y hablando para crear un frente común en el Gol Nord en forma de Grada Joven. Espero que pronto podamos contar algo más ya que creo que tampoco soy el más indicado.  :beer2

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #147 el: 07 de Juny de 2011, 17:50:10 pm »
Compañero Pygmalion, de momento no te puedo decir mucho, pero los diferentes grupos de animación de gente joven que hay actualmente en las gradas y socios a título personal como es mi caso ya llevamos unos días moviéndonos y hablando para crear un frente común en el Gol Nord en forma de Grada Joven. Espero que pronto podamos contar algo más ya que creo que tampoco soy el más indicado.  :beer2
És molt bona pensada, a veure si s'enganxa la gent jove. A part serà necesari perqué hi haurà una part d la NCA que quedara muda

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #148 el: 07 de Juny de 2011, 17:53:24 pm »

¿En contacto con el club?

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #149 el: 07 de Juny de 2011, 18:19:46 pm »

¿En contacto con el club?

De momento creo que no, esta semana habrá la primera toma de contacto y según lo que se hable se intentará ver si el club puede o debe ayudar de alguna forma.

Desconnectat Jrlopez

• Infantil
  • Missatges: 161
« Respondre #150 el: 07 de Juny de 2011, 19:29:36 pm »
No estaría nada mal, lo de la grada jove, con todos los xavales jóvenes que vamos al campo se notaria nuestros cánticos.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #151 el: 07 de Juny de 2011, 20:32:32 pm »
muy buena idea  :cheer

jordix2

• Visitant
« Respondre #152 el: 07 de Juny de 2011, 22:35:47 pm »
si se hace contad conmigo, cada domingo o sabado seria una fiesta!!! :grin2:

Desconnectat Guillermo

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 189
  • Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé,
« Respondre #153 el: 08 de Juny de 2011, 10:35:58 am »
si ya esta la LFA que se situa en el Gol Norte
FANS 1903  Frío, lluvia y viento, duros momentos que yo pasé, sufrí con tus derrotas y tus victorias yo festejé ...

Desconnectat chus_arlekinat

• Aleví
  • Missatges: 45
« Respondre #154 el: 08 de Juny de 2011, 11:13:28 am »
Molt bona idea! compteu amb mí , una grada danimació sense cap ideal politic i sense violencia, només amor i fidelitat a uns colors! un estil a lacurva rcde pero amb millors persones. ja que som arlekinats!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #155 el: 08 de Juny de 2011, 12:06:15 pm »
Creo que seria una buena idea que os juntarais todos con LFA en el campo. El otro dia los tenia cerca y se les veia b ien, con canticos nuevos y con ganas de animar mucho. El problema es que son pocos todavia, pero si os juntarais todos por ahi, podriais hacer mucho ruido, siendo al menos 50 personas... los partidos en segunda A tendrian mucho colorido.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #156 el: 08 de Juny de 2011, 18:42:05 pm »
Estem en lo de sempre. La clau es que la gent de tot l'estadi perdi la vergonya o la mandra a l'hora de cantar , i s'enganxi de debó i amb contundencia als càntics , vinguin de LFA , de les penyes de lateral o d'on sigui!! Tinc ganes que començi la temporada i encara no ha acabat aquesta...

Desconnectat samuraibcn83

• Aleví
  • Missatges: 81
« Respondre #157 el: 09 de Juny de 2011, 15:06:31 pm »
estaria genial una grada jove, s'ha de respirar un ambient futbolistic i s'hauria d'animar com anfield o old trafford, tan de bo tinguem sort a la propera temporada  :icon_mrgreen:

Desconnectat GradaJove-LFA

• Grada Jove - L.F.A
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 170
  • Sempre Fidels
« Respondre #158 el: 10 de Juny de 2011, 21:39:28 pm »
Video-Resum de la feina feta aquesta temporada per la penya:

Resum LFA Temporada 2010 / 2011
V ANIVERSARI
http://gradajovelfa.blogspot.com.es/
@GradaJoveLFA              facebook.com/lfasabadell

Desconnectat AntiEgarense

• Infantil
  • Missatges: 123
  • SUPPORTERS GOL NORD / MIGUEL SIEMPRE EN MI CORAZÓN
    • www.myspace.com/malaslenguassbd
« Respondre #159 el: 12 de Juny de 2011, 12:55:39 pm »
dir-vos que estem fent tot el posible per dur a terme aixo avui ens reunirem abans del partit a murcia al bar cerveceria gran via per poder parlar una mika de tot, aixi que esteu tots invitats com més serem millor volem escoltar tot tipus de propostes, tambe dir-hos que el club no ha tingut massa interés ja que vam enviar un mail preguntant algunes coses i no hi van fotre gaires ganes la veritat aviam si cuan tinguem estatuts i tot ens fan una mica de cas.

De moment al gol nord serem dos penyes LFA i Supporters Sabadell i aquesta es la nostre idea....

"Comunicat GRADA JOVE - GOL NORD (Supporters SBD + L.F.A.)

Des de Supporters Sabadell i La Força Arlequinada volem informar-vos una miqueta sobre el projecte que volem tirar endavant entre tots i totes.
La nostra idea sorgeix des de força temps enrere, però per temes obvis no s'han pogut dur a terme, (sobretot en quan a la limitada presència de públic jove a l’estadi, en aquests últims anys)
El projecte va començar a rodar tímidament el dia de l’Eibar, fent que força gent
conjuntament amb la penya LFA, s' animes a venir al gol nord... des d’aquell dia vam pensar fer una grada jove gran, fusionant les dos penyes però cada una amb el seu president i estatuts etc.. Fent així que cada secció tingui el seu grau d’independència, per que totes dues vagin a una, per tal d’animar el Centre d’Esports!
Tots anirem conjunts sota el nom de GRADA JOVE - GOL NORD.
Al gol nord rebrem tota aquella gent jove i no tant jove...que li agradi cridar i animar al nostre equip.

A la nostre penya no tolerarem actes de violència. Així que tot acte relacionat amb la violència serà rebutjat i en el cas de que hi hagi socis de la penya implicats, se li retirarà el carent.
Al gol nord hem decidit que les úniques banderes que portarem seran les que llueix el nostre escut per tant, implica banderes arlequinades i senyeres.
Per tant deixem ben clar que no volem símbols polítics (ni estelades, ni banderes espanyoles monàrquiques o republicanes) que puguin generar violència, mals entesos o confrontació.
Volem bon rotllo, i per tant volem que vingui TOTHOM que tingui ganes de passar-ho be i animar al SABADELL.

La penya no acaba amb l’animació a l’estadi de la Nova Creu Alta. ´
Tenim pensat fer activitats com dinars populars (botifarrades, barbacoes etc..) festes per fer més pinya entre nosaltres i alhora enganxar a més gent etc.....

La penya serà en breu oficial. Per tant intentarem parlar amb el club, per gaudir d’alguns avantatges en quant a preus, etc..
D’això no hi ha res segur només què quants mes siguem mes pressió podrem fer.
SUPPORT YOUR LOCAL TEAM - SUPPORTERS GOL NORD