Autor Tema: VI Lliga Fòrum  (Llegit 26055 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:VI Lliga Fòrum
« Respondre #120 el: 16 de de 2010, 15:24:35 pm »
Ja he reptat als Arlekinats de l'Hospitalet:

Estas reptant a 1 equips
Catalunya     els arlekinats de hospitalet (X) al CREU ALTA TRONADOR    [Regles de copa] 17-03-2010 12:20

Que guanyi el millor i si puc ser jo, millor que millor jejeje

:beer2

DIMARTS, 15:17H... no m'han acceptat el repte i em busco un amistos  :confused:

Campio de grup tot i que m'hauria agradat guanyar-lo en el camp i no pas en els 'despatxos'... pero be, no ha estat en les meves mans.  :hurra

Salut i molta sort a la resta de companys en la darrera jornada!

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #121 el: 17 de de 2010, 11:35:16 am »
Gran ambient el que s'està vivint als voltants de l'estadi Nova Julieta Venegas. Les aficions del C.E Sabadell F.C SAD i Secció Birra País Valencià, estan mostran ser un clar exemple de rivalitat però amb respecte. És un partit important pels dos equips, el C.E Sabadell F.C SAD pot tornar a la màaxima categoria, només li cal un punt, mentre que Secció Birra País Valencià, candidat al descens, es juga la permanència.

El president del C.E Sabadell F.C SAD ha fet les següents declaracions: " Ens trobem en el millor moment de la nostra història. Hem aconseguit la permanència a la X divisió i lluitarem per quedar segons. Pel que fa a la copa, és una gran sorpresa que pugem pujar, ja que esperavam un nivell fort en la segona divisió i així ha estat. Exeptuant el primer partit, victòria contra equips directes, sobretot contra CN WP Sabadell per 1-0, rival que ha mostrat ser un candidat per l'ascens i per això se'l juga avui també. M'ha agradat molt el joc que desplega aquest equip, i m'agradaria trobar-me'l l'any que ve a la divisió d'or d'aquest fòrum. Avui pot ésser un gran dia pel que respecta al club, un dels equips fundadors de la primera divisió pot tornar a jugar-hi."

D'altra banda, l'entrenador Antoni Del Camino ha fet les següents declaracions: " No ens hem de deixar emportar per l'eufòria. Som equip de segona divisió, i potser ho seguim sent una temporada més si els nostres jugadors es confien. No hem de subestimar al rival, perquè també s'hi juga la permanència a la categoria de plata. "

Un aficionat que ha estat entrevistat ha deixat entreveure la rivalitat que hi ha entre aquests dos equips: " Per mi si baixa Secció Birra País Valencià serà satisfacció doble, veure pujar al meu equip a la divisió d'or de la Lliga fòrum pot ser massa, però si a més un dels màxims rivals l'enviem al pou de tercera, que demà no m'esperin a la feina."

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #122 el: 17 de de 2010, 13:05:27 pm »
de moment 0-2 guanyo, i a Sabadell es comença a desfermar l'eufòria al Parc Taulí  :happy2:

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #123 el: 17 de de 2010, 13:34:35 pm »
area concor també guanya per 0-2 a nike football minut 60.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #124 el: 17 de de 2010, 17:01:47 pm »
Pocapela CF 2-1 COR1903 ( Un gol en el minuto 110' le ha dado la victoria, no me ha dado tiempo a volver a empatar en el poco tiempo que restaba de prórroga).
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #125 el: 17 de de 2010, 17:31:14 pm »
b, a jugar-so tot contra el wolves
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #126 el: 17 de de 2010, 19:34:31 pm »
Wolves invitat

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #127 el: 17 de de 2010, 20:29:10 pm »
Desprès de la derrota avui, per 2-3 contra F.C Uri19, el meu equip no ha aconseguit el subcampionat (que ha anat a parar al nostre rival d'avui), i queda en quarta plaça de la Lliga fòrum.

De Segona, felicitats als nous Primeres divisió, C.E.Sabadell F.C SAD (49316) i arlekinados f.c. (1415948). Han baixat Cantera Juniors (796870) i CE SABADELL TRONADOR (434651), als quals desitjo que tornin a pujar la propera temporada.

De Tercera, l'ascens de CE Sabadell Power CF (1339257) i area concor f.c. (993024), està assegurat, ara falta que es disputin el títol de Tercera. I F.C.Wolves i F.C NIKE FOOTBALL es disputaran la tercera posició, amb l'ascens a l'abast en cas de retirada de qualsevol equip de les dues categories superiors.

Una gran Lliga!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #128 el: 17 de de 2010, 22:12:50 pm »
Primer de tot felicitar als campions i als que aconsegueixen l'ascens.
Pel que fa al meu equip, avui ens jugavem quedar tercers o baixar a segona i Tias buenas la veritat es que ha venut molt cara la derrota 1-2. Per tant cada cop es una lliga més igualada i un dia d'aquests patirem un atac de cor. Per tant aquest any acabem tercers i el que es més important, per davant de Birrero,jejeje.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #129 el: 17 de de 2010, 22:45:05 pm »
victòria per 0-3 i campionat de segona divisió al sarró  :hurra Tornem als millors camps de la Lliga fòrum, quatre edicions després.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #130 el: 17 de de 2010, 23:17:37 pm »
Tengo una alegría inmensa de ser el líder de esta VI Lliga Fòrum, sinceramente mi objetivo tanto aquí como en liga era la permanencia y puede ser la mejor temporada de la historia del club, puesto que hemos conseguido este tan preciado título y estamos a escasos puntos (posiblemente si gano el próximo partido se puede certificar) de conseguir no sólo el ascenso sino el liderat en IX, división en la que acabo de subir :D

Antes de todo felicitar a todos los rivales de mi liga, muy rocosos y difíciles como bien comenta Roma (y sí, eres mi bestia negra xD)

Posteriormente dar las gracias a Birrero y Roma por llevar tan bien esta liga, muchas felicidades a los campeones y suerte a los demás equipos.
!Ah! Me llena de satisfacción haber albergado un encuentro en el que Pedrito vuelve a la categoría de oro de esta Liga, rebienvenido ;D

El Presidente del C.E.SabadellF.C. ha dicho:

:pilotasso :pilotasso :pilotasso!!!!CAMPEOOONEESS CAMPEOOOONEEES OEOEOEOEOEOE!!!!!!  :pilotasso :pilotasso :pilotasso

Instantes después ha sido absorbido por una marebunta de jugadores y aficionados entre los que destacaban Mora, Algora, Mila, Campo...

:hurra (Cuantes ganes tenia de posar aquest ninotet un altre cop jeje!!!!)

Salut!

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #131 el: 17 de de 2010, 23:47:10 pm »
Bueno volvemos a 2º merecidamente, por haber jugado nuestra peor liga forum, donde no hemos conseguido ganar un solo partido jugado. Pero el año que viene volveremos a luchar por subir a 1º nuevamente, y esta vez intentar poner las cosas mas dificiles, y claro esta, ganar algun partido :thumbsup:.

Por lo demas, felicitar a todos los campeones y a los moderadores. :clap2
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #132 el: 18 de de 2010, 00:13:42 am »
Tengo una alegría inmensa de ser el líder de esta VI Lliga Fòrum, sinceramente mi objetivo tanto aquí como en liga era la permanencia y puede ser la mejor temporada de la historia del club, puesto que hemos conseguido este tan preciado título y estamos a escasos puntos (posiblemente si gano el próximo partido se puede certificar) de conseguir no sólo el ascenso sino el liderat en IX, división en la que acabo de subir :D

Antes de todo felicitar a todos los rivales de mi liga, muy rocosos y difíciles como bien comenta Roma (y sí, eres mi bestia negra xD)

Posteriormente dar las gracias a Birrero y Roma por llevar tan bien esta liga, muchas felicidades a los campeones y suerte a los demás equipos.
!Ah! Me llena de satisfacción haber albergado un encuentro en el que Pedrito vuelve a la categoría de oro de esta Liga, rebienvenido ;D

El Presidente del C.E.SabadellF.C. ha dicho:

:pilotasso :pilotasso :pilotasso!!!!CAMPEOOONEESS CAMPEOOOONEEES OEOEOEOEOEOE!!!!!!  :pilotasso :pilotasso :pilotasso

Instantes después ha sido absorbido por una marebunta de jugadores y aficionados entre los que destacaban Mora, Algora, Mila, Campo...

:hurra (Cuantes ganes tenia de posar aquest ninotet un altre cop jeje!!!!)

Salut!

Muchas grácias! Por cierto, la única victória de mi historia en la Lliga fòrum, la conseguí ante ti, en un partido que gané por 2-3 en la prórroga!

nos vemos la próxima temporada en la división de oro :) y a ver si consigues este ascenso a VIII división y haces un doblete!

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #133 el: 18 de de 2010, 09:33:16 am »
Doncs felicitar a trivi, que ha demostrat estar en un moment molt bó.
Respecte al que fa el meu equip, m'ha sorprès haver guanyat a Birrero i alçar-me amb el subcampionat en la reaparició a primera de F.C Uri19.
Aquest any que vé no sé com funcionarà l'equip pero espero donar guerra!

PD: Hi haurà copa forum?
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #134 el: 18 de de 2010, 09:35:11 am »
Uri, o una mena de champions també es podria fer... :beer2

Es podrien fer 4 grups de lligueta i després eliminatories a 1 partit fins la final
« Darrera modificació: 18 de de 2010, 12:22:37 pm per adell »

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #135 el: 18 de de 2010, 10:53:47 am »
Doncs felicitar a trivi, que ha demostrat estar en un moment molt bó.
Respecte al que fa el meu equip, m'ha sorprès haver guanyat a Birrero i alçar-me amb el subcampionat en la reaparició a primera de F.C Uri19.
Aquest any que vé no sé com funcionarà l'equip pero espero donar guerra!

PD: Hi haurà copa forum?

Jo li he comentat al Birrero  :beer2 :beer2
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #136 el: 18 de de 2010, 14:32:16 pm »
Home, el fet de montar una copa dependria de la disponibilitatde dates dels que juguen a la copa. Com que hauria de ser una cosa ràpida, es podria fer amb 16 participants i eliminatories a partit unic. Així serien 4 jornades el que arribés a la final. I a més podriem jugar equips que en lliga forum estem en divisions diferents.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #137 el: 18 de de 2010, 15:01:29 pm »
Home, el fet de montar una copa dependria de la disponibilitatde dates dels que juguen a la copa. Com que hauria de ser una cosa ràpida, es podria fer amb 16 participants i eliminatories a partit unic. Així serien 4 jornades el que arribés a la final. I a més podriem jugar equips que en lliga forum estem en divisions diferents.
Bona idea així un de 1a jugaria amb un de 3a

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #138 el: 18 de de 2010, 15:17:57 pm »
Amistos concertat

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2098
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #139 el: 18 de de 2010, 23:50:00 pm »
Jo no hi estic d'acord en el format que es proposa... crec que es tindria que deixar per la X edició, i tornar al format primerenc, que era més o menys així.
Jo de moment (i no per ser campió xD) el deixaria així i ja dic, per la màgica edició de la X faria un format champions/eliminatòries amb tots els equips o una cosa semblant, estaria molt bé, la veritat^^

Salut!