Gran ambient el que s'està vivint als voltants de l'estadi Nova Julieta Venegas. Les aficions del C.E Sabadell F.C SAD i Secció Birra País Valencià, estan mostran ser un clar exemple de rivalitat però amb respecte. És un partit important pels dos equips, el C.E Sabadell F.C SAD pot tornar a la màaxima categoria, només li cal un punt, mentre que Secció Birra País Valencià, candidat al descens, es juga la permanència.
El president del C.E Sabadell F.C SAD ha fet les següents declaracions: " Ens trobem en el millor moment de la nostra història. Hem aconseguit la permanència a la X divisió i lluitarem per quedar segons. Pel que fa a la copa, és una gran sorpresa que pugem pujar, ja que esperavam un nivell fort en la segona divisió i així ha estat. Exeptuant el primer partit, victòria contra equips directes, sobretot contra CN WP Sabadell per 1-0, rival que ha mostrat ser un candidat per l'ascens i per això se'l juga avui també. M'ha agradat molt el joc que desplega aquest equip, i m'agradaria trobar-me'l l'any que ve a la divisió d'or d'aquest fòrum. Avui pot ésser un gran dia pel que respecta al club, un dels equips fundadors de la primera divisió pot tornar a jugar-hi."
D'altra banda, l'entrenador Antoni Del Camino ha fet les següents declaracions: " No ens hem de deixar emportar per l'eufòria. Som equip de segona divisió, i potser ho seguim sent una temporada més si els nostres jugadors es confien. No hem de subestimar al rival, perquè també s'hi juga la permanència a la categoria de plata. "
Un aficionat que ha estat entrevistat ha deixat entreveure la rivalitat que hi ha entre aquests dos equips: " Per mi si baixa Secció Birra País Valencià serà satisfacció doble, veure pujar al meu equip a la divisió d'or de la Lliga fòrum pot ser massa, però si a més un dels màxims rivals l'enviem al pou de tercera, que demà no m'esperin a la feina."