Autor Tema: Cañadas - 2 Benidorm - 2  (Llegit 1389 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
  • Gènere: Masculí
Cañadas - 2 Benidorm - 2
« el: 23 de Octubre de 2005, 20:26:58 pm »

No hi ha equip. Només un jugador corre, busca, salta, lluita, vibra... i marca. Es diu Cañadas. Els demés no arriben a fer  equip. Quin és l´equip, ? Quina és la lína defensiva, quina la mitja, quins els davanters que fa gols? Cap d´aquestes preguntes té una resposta clara. Només hi ha Cañadas... i Marcos.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
Re: Cañadas - 2 Benidorm - 2
« Respondre #1 el: 23 de Octubre de 2005, 20:31:09 pm »
Cañadas 2-2 Benidorm+arbitro

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #2 el: 23 de Octubre de 2005, 20:33:39 pm »
Pues si. Yo no he podido ir hoy al campo, pero ya empieza a cansar de que no ganemos nunca. Ya ni en casa al Benidorm, con todos mis respetos. Pero es que se acaban las esperanzas de este equipo. Como no espavilemos ya, el tren se escapa. Esta temporada la categoria no esta tan igualada y los de cabeza se van...  No se que pasa o de quien es la culpa, pero diria a estas alturas ya que el planteamiento a principio de temporada no ha sido el correcto. Se ha fichado sobretodo nombres, y estos no estar respondiendo para nada. Jugadores como Ivan Diaz, aunque no haya jugado o Madrigal sobretodo es para clamar al cielo y parece que solo se le han fichado por el nombre. Me pregunto si aun estariamos a tiempo de cambiar. Diego Torres y Juanma Cruz no juegan en sus equipos. Estaremos atentos al mercado de invierno....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 23 de Octubre de 2005, 20:42:12 pm »
ANTONIO CAÑADAS si ultimament disfrutem es per ell pk els demes...si esk el tio kom las clava lany k b ens el pendran.... :disappointed:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #4 el: 23 de Octubre de 2005, 20:48:32 pm »
Aixo es una vergonya, aqui no hi ha equip, ara entenc a Genis. Nomes hi ha un xaval, que li fot un parell d'ous.
Madrigal ??? aquest tio jo el xutava i fotia a ivan diaz o orife, el primer ultimament sembla que li fot mes ganes.
Avui faltava Medina al mig camp.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #5 el: 23 de Octubre de 2005, 21:05:56 pm »
Falta encert falta tot això fa olor a temporada 04/05 si no fem alguna cosa al contrari
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #6 el: 23 de Octubre de 2005, 21:45:55 pm »
Jo crec, que vist lo vist fins ara, el que hem de mirar és per la PERMANÈNCIA.  :bigcry:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #7 el: 23 de Octubre de 2005, 21:51:17 pm »
la permanencia es lobjectiu ara per ara :yes: em de canviar de xip :snore: :-\ :disappointed:

pd:kina llastima una altre temporada k...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #8 el: 23 de Octubre de 2005, 22:23:06 pm »
ni permanencia ni coses rares.
aquest equip esta fet per fer la promocio de ascens i pujar. nomes fa falta que hi posin un parell de collons...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #9 el: 23 de Octubre de 2005, 23:12:34 pm »

No hi ha equip. Només un jugador corre, busca, salta, lluita, vibra... i marca. Es diu Cañadas. Els demés no arriben a fer  equip. Quin és l´equip, ? Quina és la lína defensiva, quina la mitja, quins els davanters que fa gols? Cap d´aquestes preguntes té una resposta clara. Només hi ha Cañadas... i Marcos.

Cañadas perfecte (encara que hi ha cops que una mica massa individualiste...), pero Marcos res de res, no desborda, no centra be, no. A mi el Marcos m'agradava mes de central, jo abans que al marcos probaba o al marc perez o al Ivan Diaz. (l'ultim es la meva opcio favorita.) En quant al Madrigal...  :disappointed: Si us fixeu, aquest home no ha fet gaire cosa, només se'l coneix pels 3 gols al barça, poc mes. El Gallo un altre cop m'ha agradat molt, te molta qualitat, el problema es que amb el 4-2-3-1 que juguem i posant-lo de mitja punta perd tot el seu potencial ofensiu. Jo crec que el 4-4-2 o  el 4-3-1-2 serien mes adients posant a dalt a Gallo i a ORIFE. Avui m'ha agradat força, ha lluitat i ha estat més precis i ràpid que en Madrigal. I bueno, la defensa a la segona part ha estat completament empanada, ens agafaven l'espatlla quan volien i com volien... I el mig del camp, doncs el Xavi no ha donat ni una i el Sergio avui ha estat irregular, ha aguantat be la pilota i ha donat alguna passada més orientada ofensivament, però en 2 o 3 ha tingut alguna erradeta...  I diego, doncs no ha pogut fer res en els dos gols...

:scut :bandera
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #10 el: 24 de Octubre de 2005, 22:47:21 pm »
Mai es pot saber com anirà la cosa. Per jugadors sembla que podriem fer-ho més bé, però per actitut i realitat ho fan bastant de pena. Com sempre tot dependrà de encarrilar tres partits de lliga guanyats ( 9 punts ) i tot canviaria, però em sembla que com l'any passat estarem esperant aquests 3 partits tot l'any i no serà fins al final que ho veurem per poder eludir el descencs.
Poseu-hi més collons!!  COLLONS!!!!!
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.