Hola xac... suposo ke deus ser nou en aquest forum... sino no haguesis fet akesta pregunta....
Aquesta web es mante tant economicament com "en continguts" gracies a la feina completament altruista i desinteresa del web team i els seus colaboradors, els cuals tenen les seves feines per poder viure com tothom....
Aquesta web s'actualitza molt sovint, tant en la portada com en l'ultima hora, ja que els primers interesats en que estigui actualitzada son els mateixos "pares" de la web.
En fi... esta be que estiguem a la guait en aquestes coses.... pero siguem també una mica realistes i comprensius.....
Visca el WebTeam!
Jo no hi estic gens d'acord amb aixó que dius i no crec que parlis en nom de tothom.
Bé sabeu que aprecio moltíssim al Webteam per diversos motius, però aquí esteu empenyats sempre en defensar l'indefendible, m'explico:
Atacar el funcionament de la web "oficial" no vol dir atacar al Webteam, que ja sabem tots que tenim web gràcies a ells, etc, etc. Això está més que clar.
El que moltes vegades posem en dubte és que en la era tecnológica que estem visquent, en la que el present i el futur passen per internet, és totalment inconcebible que un club del prestigi, solera, antiguitat i nom en el món del futbol com és el CE Sabadell no tingui una web pròpia, pagada amb els seus propis diners i gestionada professionalment.
Si no vaig gaire errat, la web que ara funciona ès fruit d'un conveni signat en el seu dia entre la Directiva d'aquell moment i el Webteam, en el qual es deixava ben clar que no hi hauria contraprestació económica i que el club col·laboraria en proporcionar la informació per als contiguts.
Això avui dia està completament desfasat i és il·lògic.
El club ha de tenir web pròpia i el més llògic és que pagui per tenir-la. Si és als Webteams, millor que millor. Si no pot ser així, doncs haurà de ser d'una altra manera.
Aquell conveni semblava que la directiva deia: els afeccionats voleu tenir web i us heu muntat una web? Ok, doncs curreu-vos-la, nosaltres no pensem posar un duro però tampoco impedir-ho. Aixó és el que diu aquell conveni.
Ja ha aribat el moment que un club com el Sabadell deixi de fer el rata i posi els mitjans per tenir una web oficial professional, actualitzada diàriament i en català/castellà, doncs sé positivament que molta gent de fora de catalunya mira la web i no s'entera de res. El sabadell s'ha de poder seguir des d'arreu d'espanya, perqué ens estima molta gent de fora de sabadell.
Companys del Webteam, sabeu perfectament que aixo no va contra vosaltres, peró vull que sabeu que ja fa temps tinc pensat fer un escrit a la directiva, que penso penjar a l'apartat corresponent, en el que sol·licitaré que posin els mitjans económics i técnics per disposar d'una web oficial al dia i que aquesta web ha de ser gestionada preferentment per vosaltres, amb pagament d'honoraris inclós.
Apa , una abraçada