Autor Tema: Només un apunt  (Llegit 784 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekinato

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
Només un apunt
« el: 20 de Octubre de 2005, 01:40:04 am »
M'agrada que el meu post hagi estat comentat, criticat i, fins i tot, titllat de 'merder', tant se val. Però, sincerament,  no puc acceptar els següents arguments usats en la meva contra per considerar-los, sense més, pobres.

1.- Que sóc un 'novato' aqui. Perquè desconec cap fòrum en què el nombre de posts escrits otorgui més o menys raó. M'avorreixen profundament els sectarismes que pretenen saber qui sent més els colors.

2.- Que faig apologia de res. Perquè manifestar una opinió personal serà com a molt, i si es vol, fer apologia de la pròpia opinió personal.

3.- Que fer-se soci del Sabadell és un sentiment que quan sona l'himne el cor batega més fort i etcètera etcètera. Perquè la gimnàsia res no té a veure amb la magnèsia, ni els diners amb els sentiments. Que tots estimem el Sabadell no justifica que el carnet hagi d'ésser tan car com molts de Primera. Se suposa que l'aficionat, per definició, des del del Chelsea fins al del Martinenc, estima al seu equip. Però no crec que això justifiqui mai que ambdós paguin el mateix. Potser no  he vist prou vegades aquell spot de Mastercard.

4.- Que perjudico el club. Perquè crec que una crítica, educada, mai és gratuïta ni destructiva.  A més: serveix un fòrum per altra cosa que expressar lliurement opinions diverses?

5.- Que fer-se soci no és una obligació i que només se'n farà aquell qui vulgui pagar 150 euros. Perquè això més que un argument és la constatació d'una evidència. Però partim de la base que la directiva vol augmentar la massa de socis. O vaig errat?

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: Només un apunt
« Respondre #1 el: 20 de Octubre de 2005, 02:00:41 am »
Una mica novato repetint el mateix missatge si e :laugh: :laugh:  ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 20 de Octubre de 2005, 16:08:24 pm »
algo verde...ia taniras enteran d kom estiemen al sabadell... :ok ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 20 de Octubre de 2005, 18:43:20 pm »
Doncs si... pero arlekinato encara no he vist cap raó teva dient per què val la pena ser soci del sabadell i per tant, encara q no ho havia dit a cap post, segueixo pensant que no fas cap favor al club pq animes a la gent a no fer-se socia pq segons tu no val la pena ;)

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 20 de Octubre de 2005, 21:36:00 pm »
torno a repetir: apoligia contra el club  :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd