A mi, Toni Lao no em va desagradar gens. Va complir, no es va complicar en treure la bola ni en la sortida de la pilota i va ser dels millors de la línia defensiva colomenca. El que també m'agrada d'ell és la polivalència que té, ja que pot jugar també al lateral esquerra. Crec que pot ser una bona incorporació, i una defensa amb Arnau, Pelegrí, Agustín i Lao em transmet seguretat. També a cada partit m'agrada més Àlex Ruiz, encara que no com a titular, ja que crec que a vegades li falta el xip de tornar a posició defensiva i a vegades deixa masses metres al extrem rival per la seva esquena. Suposo que amb el temps li corregiran això.
Del partit, no comentaré res, ja que la Gramenet, va ser un trist equip, que va marcar a una de les dues oportunitats que va tenir, i res més. Una línia defensiva poc contundent, un porter insegur, un mig camp inconsistent i sense davantera. Tristament, és un equip que els podíem haver guanyat per 4 o 5 gols, i vàrem patir fins el 2-1. L'únic que em va agradar va ser el plantejament de Piti, però poc més.
De nosaltres, no entenc que sortim amb 1 davanter absolutament aïllat a casa, ni amb només un extrem, ni que quan posem per fi un mitja punta sobre la gespa el fiquem de davanter centre i al punta el fiquem d'extrem, ni que no defensem els còrners amb com a mínim 1 tio enmig del camp i un altre tapant la frontal, etc...
Alguien sabe porque Jaume se cayó a última hora de la convocatoria y entró Chapi Arnau?
Es veu que varen ingressar d'urgències al pare de Jaume i li varen fer un transplantament el dissabte a última hora, i diumenge al matí es va decidir el canvi a la convocatòria.